דרוש מידע קישוט יחידה לחברה כלה~~ מה לעשות?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
חברה שלי מתחתנת
והחברות רוצות להכין לה ארוחת בוקר ליום אחרי החתונה
וגם לקשט לה את הבית יפה שיראו את זה שנכנסים הביתה אחרי החתונה

אממה?
החברות רוצות שהכל יהיה בהפתעה גמורה.

[השיגו מפתח מאחותה]

הבעיה
שחלק מהחברות מתנגדות ל-2 ההפתעות וטוענות שזו חדירה לפרטיות וכו'
וחלק טוענות שזה ירגש וישמח ויפנק אותה [כמובן בלשמור על גבולות]
היא מתחתנת עוד כמה ימים
הבו דעת מה אומרים
אולי מנסיון אישי?

וכן אך אפשר כן לעשות את זה בלי להפריע יותר מידי
ואיזה רעיונות לאוכל קליל יש לכם?
[בגלל המרחק לא תקבל מההורים ארוחת בוקר]
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #3
לי לא היה מפריע
ואני מאמינה שאתן מספיק בוגרות לדעת גבולות
אבל אולי אפשר לקשט יפה מחוץ לדלת בלונים וכו'
וארןחת בוקר מחוץ לדלת
עטופה טוב- חתולים וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בחיים לא בהפתעה.
אישית - לא הייתי סולחת על זה...:)
מה הבעיה לשאול אותה אם אפשר להכנס לקשט לה?
היא בטוח תשמח ותתרגש
ועדין עצם הקישוט עצמו והמראה החדש של הבית - יהיה לה הפתעה

לגבי ארוחת בוקר-
יש מישהי שגרה קרוב לדירה החדשה של החברה?
אני לדוגמא, חברה טובה שלי התחתנה ועדכנתי אותה מראש שאני מכינה לה ארוחת בוקר ליום שאחרי.....
שלחתי את בעלי בבוקר של אחרי החתונה, מוקדם ממש, והוא שם להם משלוח מפנק וטרי מאחורי הדלת,
הם ידעו שהמשלוח צריך לבוא והתפרנסו ממנו כל השבוע של השבע ברכות :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לנו קשטו
הכל בסדר....

כמובן שהקישוט יהיה בעל אופי חברי ולא כזה שנכנס למקום אישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
קודם כל יפה שהן רוצות לשמח ולפנק, ואפשר לעשות את זה גם בלי חדירה לפרטיות.
לדוגמא להשיג מפתח בלי ידיעתה זה ממש חדירה לפרטיות.
אפשר להכין אוכל מפנק וקישוט יפה לדירה ולהביא את זה למי שמגיע לדירה לסדר אותה יום קודם (והכלה נתנה לו רשות להיכנס לדירה) וככה גם פינקתם וגם לא חדרתם לפרטיות.
רעיונות?
סידור בלונים (לשים לב שזה לא בגודל שלא יהיה מקום לעבור בסלון), עיצוב פרחים משולב עם עציץ מתנה לבית.
שימו לב שלפעמים מרוב שמשתגעים עם רעיונות, הבית נראה כמו קייטנה וזה קצת מגוחך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הם כן מתעקשות על הפתעה גמורה

אבל היא בעצמה [ הכלה]
הייתה מקשטת לבנות את הבית
השאלה אם זה סימן שגם לה לא יהיה אכפת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אפשר להכין אוכל מפנק וקישוט יפה לדירה ולהביא את זה למי שמגיע לדירה לסדר אותה יום קודם (והכלה נתנה לו רשות
הבעיה שזה היא..
היא מסדרת לבד
[הדירה רחוקה מהוריה]
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הבעיה שזה היא..
היא מסדרת לבד
[הדירה רחוקה מהוריה]
אז אולי זה הפתרון. להציע לה שאתם תגיעו לסדר יום קודם (זה יכול מאוד להקל בלי קשר, יש מספיק דברים לעשות) ואז חוץ מהדברים הטכנים שצריך לעשות, תקשטו לה ותפתיעו אותה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הם כן מתעקשות על הפתעה גמורה

אבל היא בעצמה [ הכלה]
הייתה מקשטת לבנות את הבית
השאלה אם זה סימן שגם לה לא יהיה אכפת?
זה בדיוק מה שרציתי לומר.
תלוי במה מקובל בעולם שלה.
אם היא בעצמה מפתיעה, היא תצפה מכן. ותתאכזב אם לא...
אפשר לברר בעקיפין מול האימא- שתרחרח מה דעת הכלה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
היא היתה מקשטת לאחרות בהפתעה גמורה?
זה מקובל לקשט
אז לא יודעת כמה היו מופתעים
למרות שלא זוכרת שאמרו לפני

אבל מאחר והיא מסדרת לבד
אני יותר חוששת על הפרטיות שלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מצטרפת לדעה שחברות זה דבר שנוי במחלוקת אם כדאי שיקשטו או לא
אישית בתור חברה כמה פעמים קישטנו מבחוץ ולא בתוך הדירה (לי אישית קשטה המשפחה תו"כ שאני סידרתי את חפצינו ערב החתונה...)
וארוחת בוקר זה מאד נחמד אבל אולי ג"כ לשלוח באותו בוקר או לשלוח עם המשפחה שתשים לה בדירה ולא שתדע שנכנסתן לה לשם בלי רשות
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
רק שימו לב,
לי יש יחידה שאני משכירה
והשבוע התחתנו הזוג שנכנס אליה
הם ביקשו ממני שאכנס בערב להדליק את הבעוילר
וכן נורות לד בצורת האותיות שלהם ששמו בחדר שינה,(מהמם)
מה אומר לכם הייתי המוממה,
מכל התקרה בחדר שינה ירדו עשרות בלונים שקופים ממולאים בלבבות קטנים,
כל הרצפה בבית היתה גם כן מקושטת בצורת שביל עם לבבות קטנים ובלונים עד לחדר שינה,
כל השולחן מלא בסוכריות קטנות- בקיצור לא השאירו פינה ריקה
את האמת ריחמתי על החתן והכלה מה יעשו עם כל כמויות הבלונים האלו האמצע הלילה- אפילו לפוצץ א"א כי הם היו ממולאים...
בקיצור מה שלא תעשו
אל תגזימו!!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה