דרוש מידע קישוט יחידה לחברה כלה~~ מה לעשות?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
בחורה שמקשטת לכל חברותיה יודעת ומצפה שיקשטו גם לה
ולוקחת את זה בחשבון.
לא בטוח (יכול להיות שדעתה השתנתה, יכול להיות שהחתן ממש לא אוהב)
אם היא עשתה גם בתקופת האירוסין זה אולי יכול יותר ללמד
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בחיים לא בהפתעה.
אישית - לא הייתי סולחת על זה...:)
מה הבעיה לשאול אותה אם אפשר להכנס לקשט לה?
היא בטוח תשמח ותתרגש
ועדין עצם הקישוט עצמו והמראה החדש של הבית - יהיה לה הפתעה

לגבי ארוחת בוקר-
יש מישהי שגרה קרוב לדירה החדשה של החברה?
אני לדוגמא, חברה טובה שלי התחתנה ועדכנתי אותה מראש שאני מכינה לה ארוחת בוקר ליום שאחרי.....
שלחתי את בעלי בבוקר של אחרי החתונה, מוקדם ממש, והוא שם להם משלוח מפנק וטרי מאחורי הדלת,
הם ידעו שהמשלוח צריך לבוא והתפרנסו ממנו כל השבוע של השבע ברכות :)
נכון לשאול אותה אם בא לה שתקשטו לה את הבית הכי הכי לענין!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
החברות רוצות שהכל יהיה בהפתעה גמורה.
מה החשיבות הגדולה של הפתעה גמורה?
לא נראה לי שלכלה בליל חתונה יש פניות גדולה מידי לשמוח בהפתעות מסוג זה גם אם היא חובבת הפתעות גדולה.

זה בלי להכנס בכלל לענין של מתאים/ לא מתאים ראוי/ לא ראוי ושות'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
ודקות לגמרי.
להיכנס לבית שלא שלכם ולסדר אותו לפי ראות עינכם
בלי לשאול את בעלי הבית,
זו לדעתי שאלה הלכתית אם מותר
הכוונ הלא הייתה שיסדרו את הבית מחדש , אף אחד לא חשנה את מה שהי סידרה לעצמה, רק יקשטו את הבית בבלונים וכו' רק כמובן לא להגזים כמו מה שאמרו פה שמרוב בלונים לא ראו את הבית ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מה החשיבות הגדולה של הפתעה גמורה?
לא נראה לי שלכלה בליל חתונה יש פניות גדולה מידי לשמוח בהפתעות מסוג זה גם אם היא חובבת הפתעות גדולה.

זה בלי להכנס בכלל לענין של מתאים/ לא מתאים ראוי/ לא ראוי ושות'.
כל מילה.
החברות - כבודן במקומן מונח, אבל כשכלה חוזרת מהחתונה, הן לא מעניינות אותה באותו רגע משום כיוון, ולא משנה עד כמה הן היו חברות טובות בלב ונפש.
ונא לא להיפגע, זה טבע העולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
לי קישטו 2 חברות טובות,
כבר לא זוכרת אם היה בהפתעה או לא :)
הם קישטו רק בסלון, כך שממש לא הרגיש חדירה לפרטיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אל תעשו את זה בלי לבקש ממנה הסכמה מראש!
ואת הארוחת בוקר אפשר להניח מאחורי הדלת ולהודיע מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אני אישית הייתי ממש מתעצבן / נגעל אם הייתי מגלה שקישטו לנו בלי לתאם...
וגם אם מבקשים רשות לקשט בקטנה וסולידי ולא משהו ענק ורועש מידי
דווקא בהקשר ה א. בוקר לא היה מפריע לי אם היו מכניסים למקרר או מקפיא כמה עוגות טובות 😉
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הם כן מתעקשות על הפתעה גמורה

אבל היא בעצמה [ הכלה]
הייתה מקשטת לבנות את הבית
השאלה אם זה סימן שגם לה לא יהיה אכפת?
אז שתרדנה מהעץ עם ההתעקשות
זו לא קייטנה. הן בנות בגיל נישואין ומבינות שיש דברים שצריכים לתאם מראש כי יש גם הפתעות שלא נעימות למקבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
בתור מאורסת אני יכולה לומר לך שהדבר האחרון שמתחשק לי
זה לראות את כל ביחידה שלי מוצפת בבלונים וכו...
לדעתי זה ממש חדירה לטירטוריה הפרטית שלנו
וזה ממש לא מקום לחוויות חברתיות
מה הבלון הזה יתן לי?! לא ברור...
החברות עוזרות לי בארגון היחידה וכאלה
אבל בלי שום דבר מעבר
וארוחה לדעתי גם לא הייתי רוצה
אבל אם כן לא ביום הראשון של השבע ברכות אלא יותר בהמשך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
קישטו לי בהפתעה,
האמת שלא הכרתי את המושג (כנראה לא מקובל בכל מגזר)
והתקבל לי כ"כ מגוחך עשרות הבלונים הורודים על ארונות היחידה המטופחת והאלגנטית
שכ"כ עמלתי על ארגונה.
חוץ מהתחושה החמוצה של חדירה לפרטיות. למה לא להסתפק במשהו מחוץ לדלת?
(במידה ואתן אכן בטוחות שהזוג יתקשה להעביר את שעותיו הראשונות ללא בלונים).

וארוחות אגב, תואמו איתי לפני החתונה, קיבלתי כל יום בשבע ברכות ונהניתי מהן מאד מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
לגבי הקישוט כבר ענו לפני.
לגבי הארוחת בוקר- מאד כדאי לבדוק עם ההורים שלה
להיזהר לא לקחת להם את המקום הטבעי שלהם

זה מצחיק בעיני כמה חברות מעורבות לפני
עד כדי להכניס משו לחדר ייחוד כמו שכבתו כאן
ואחרי שנה שנתיים ואין זכר לקשר הרבה פעמים
לא כדאי להיכנס לפינות ששיכות במוצהר למשפחה.הכוונה היתה להשים
מסכימה איתך.
אני יודעת על אחת שהיה לה חברה טובה כמעט כמו אחות.
ברמה שהחברה הטובה הגיע אליה הביתה ביום של החתונה,ונסעה איתה לאולם.
ואחרי תקופה הם רבו, ברמה שלחתונה של החברה הטובה(שהתחתנה קצת אח"כ)
היא לא הגיעה.
ולכן אני חושבת שכשחברה טובה מתחתנת
את כמובן אמורה לעשות לה דברים...
אבל הכל אמור להיות בגבול הטעם הטוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
הם כן מתעקשות על הפתעה גמורה

אבל היא בעצמה [ הכלה]
הייתה מקשטת לבנות את הבית
השאלה אם זה סימן שגם לה לא יהיה אכפת?
לא סימן לכלום.
אני קישטתי (בהפתעה) לחברה שהתחתנה וזה היה נראה לי בזמנו ממש כיף ומגניב.
אבל כשהתחתנתי לא רציתי שיקשטו לי כלום כי הרגיש לי ממש לא קשור.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה