דרוש מידע קישוט יחידה לחברה כלה~~ מה לעשות?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #22
שתיהם מהממים
חברה שלי גם עשתה לי ארוחת בוקר זה הכיף
לא לילה אחרי החתונה..
כמה ימים אחרי החתונה זה היה כיף
ולקשט עשינו את זה לחברות שלי זה מהמם זה כיף ממש
כמובן שאם את מכירה את החברה שהיא זורמת על דברים כאלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מגעיל ומיותר.
(אני מתכוונת לקישוט )
ארוחת בוקר סבבה ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
זה ממש משתנה בסגנון ובקשר החברות,
לי קישטו בהפתעה
וזה ממש שימח אותנו היינו מופתעים ממש
אבל אח"כ למפרע הבנתי שהחברות לא הספיקו לקשט
אז אחת מהן שלחה כמה חניכות שלה..
בא נאמר שפחות שמחתי.. בלש' המעטה...

מסקנה, אם יש קשר טוב וקרוב בין החברות והן עושות כך אחת לשניה אני חושבת שהיא מצפה לזה..

א. בוקר להניח מאחורי הדלת בבוקר
או להניח להם במקרר כשבאים לקשט ( עוגות גבינה וכאלה..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
ברור שהדעות כאן יהיו חלוקות ולא תצאי עם תשובה מוסכמת.
לנו קישטו בני המשפחה אי שם לפני...
דעתי נוטה לכך שפחות מתאים שחברות יקשטו.
אמנם היום המציאות המשונה וההרגלים שקנו הצעירים לעצמם יתכן וזה בסדר.
אל תשכחי שיש גם את בעלה החתן אולי זה יפריע לו מאווד.
הכי טוב לשאול אותה מראש אם תרצה את עזרתכן בגלל שהיא מסדרת לבדה את הדירה ולפי התשובה תבינו לבד... ובלי קשר מבחוץ זה הכי קלאסי.

* ואגב כותבים ליל החתונה ולא לייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
זה מקובל לקשט
אז לא יודעת כמה היו מופתעים
למרות שלא זוכרת שאמרו לפני

אבל מאחר והיא מסדרת לבד
אני יותר חוששת על הפרטיות שלה
זו הרגשה נפלאה לעשות למישהו הפתעה, הרגשה של סיפוק.
אבל המטרה של החברות זה לשמח אותה.
ואני חושבת שיותר ישמח אותה שישמרו לה על הפרטיות ויקשטו בידיעתה
עצם זה שלא מדובר בהפתעה זה לא מוריד מעוצמת השמחה והכרת הטוב שהיא תחוש כלפיהן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
עלת"ק
העולה מן האמור: תלוי באישיות של המועמד להפתעה ועל זה רק פותח האשכול יכול לענות
יש כאלו שנהנים מהפתעות ויש כאלה שסולדים מהם
לכאורה לכל הדעות זה להכין קישוט מחוץ לדלת והארוחה תוגש באותן השעות דרך שכנים או החברות
אבל מה שבאתי להציע זה עוד רעיון שהוא די נפוץ לאחרונה:
לתאם עם הצלם שאחרי החופה ישלח תמונה של הזוג שהם מתחת לחופה לדפוס ולהדפיס על קאפה חמודה
ולתת לאחד מהמשפחה להכניס לדירה שלהם לפני שהם חוזרים מהחופה
אם זה באזור ירושלים אוכל להמליץ על דפוסים שיכולים לעמוד בזה [רוב הדפוסים סגורים בלילה....]
מתגובות של חתנים שקיבלתי זה היה שווה את הכאב ראש של זה....
אם זה מעניין אפשט עוד
בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אצלינו גם היה מקובל מאד לקשט אפשר לעשות את זה בתיאום עם המשפחה,
לי קישטו וידעתי לא כי אמרו לי כי ככה זה אצלנו, והיה ממש חמוד
כמובן שצריך לדעת מי זה הבנאדם, יש כאלה שמאד חשובה להם הפרטיות וכו', אבל הרבה פעמים בכל מקרה החרבות עוזרות לאגן את הדירה עם הכלה
בקיצור כל מקרה לענינו
לגבי ארוחת בוקר להשאיר מחוץ לדלת, זה מהמם
אפשר פשוט להשאיר לצלצל וללכת
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לתאם עם הצלם שאחרי החופה ישלח תמונה של הזוג שהם מתחת לחופה לדפוס ולהדפיס על קאפה חמודה
ולתת לאחד מהמשפחה להכניס לדירה שלהם לפני שהם חוזרים מהחופה
ואפשר לצרף גם אותיות מאירות בשמם.
@אותיות מאירות
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
קישטו לי בהפתעה,
(למרות ששיערתי😝)
וזה היה ממש משמח,
ולא הרגשתי שחדרו לי לפרטיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני חושבת שכדאי שהיא תדע מראש על הקישוט + הארוחה
בכל מקרה היא תופתע מה ומי...
(גם לנו קישטו אבל ידעתי מזה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
לגבי הקישוט כבר ענו לפני.
לגבי הארוחת בוקר- מאד כדאי לבדוק עם ההורים שלה
להיזהר לא לקחת להם את המקום הטבעי שלהם

זה מצחיק בעיני כמה חברות מעורבות לפני
עד כדי להכניס משו לחדר ייחוד כמו שכבתו כאן
ואחרי שנה שנתיים ואין זכר לקשר הרבה פעמים
לא כדאי להיכנס לפינות ששיכות במוצהר למשפחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
לדעתי להכין ארוחת בוקר במקרר + אוכל על השולחן לאחרי החתונה (כמובן משהו קליל ושלא יתקלקל) + עוגות/ עוגיות
ושלט יפה על הדלת של היחידה
נתקלתי גם ביחידה שהחברות עשו שלט יפה ואת השמות של החברות כתבו בצד וקיפלו, לדעתי ממש יפה
להיכנס לקשט בתוך היחידה לדעתי זו חדירה לפרטיות, אא"כ היא מבקשת במפורש

לגבי חדר ייחוד - לדעתי להכניס צלחת עוגות או משהו דומה (כמובן ללא פרטים מזהים) זה בסדר ומקובל, כל עוד לא משאירים מזכרות מיותרות, פתקים וכו'), בכ"א אני עשיתי את זה בתור אחיינית, ולא נראה לי שאם הייתי חברה זה היה משנה, הם בכל מקרה לא ידעו מי שם להם
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
א. בוקר להניח מאחורי הדלת בבוקר
בוצר.
או להניח להם במקרר כשבאים לקשט ( עוגות גבינה וכאלה..)
נשמע הרבה יותר הגיוני מאשר לכפות עליהם את שעת הארוחה או לסירוגין לתת לחתולים מנה בעוד הם נמים את שנתם.

מה שבטוח- שהחברות לא תעזנה לדפוק שם יום אחרי החתונה ולדחוף את האף :eek:


לגבי קישוט- אם היא עשתה את זה לאחרות כנראה שהיא ממש מצפה. (לא בטוח שהחתן יאהב...) ואם לא תקשטו לה היא תתאכזב נוראות.
תעשו בתיאום עם המשפחה, בזמן ובאופן שמתאים עבורה/ם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני חושבת שזו לא הנישה של החברות
כמו שלא הייתן נכנסות לה לבית עם מפתח שהשגתם בהפתעה , כך גם יום לפני החתונה.

זה שהיא קישטה לחברות בהפתעה עדיין לא אור שהיא תשמח מזה
כשמתחתנים וזה הבית שלך הדעות משתנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני גם חושב שארוחת בוקר במקרר יותר יתאים מלהניח בחוץ
בלונים דווקא נותן אווירה מאוד חגיגית אני אהבתי תרעיון
(לא ידעתי מי עשה את זה ).
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לא כדאי להיכנס לפינות ששיכות במוצהר למשפחה.
+ 1

מתוך השתתפות בשמחות קרובות של בני משפחה בשנים האחרונות.

כדאי לדבר בסמינרים גם מה ועד כמה המקום של החברות בכל הארועים.
נשארות כמעט אחרונות בוורט ובאירוסין, מגיעות לשבת שבע ברכות לבקר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
זה שהיא קישטה לחברות בהפתעה עדיין לא אור שהיא תשמח מזה
כשמתחתנים וזה הבית שלך הדעות משתנות
בחורה שמקשטת לכל חברותיה יודעת ומצפה שיקשטו גם לה
ולוקחת את זה בחשבון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
שחלק מהחברות מתנגדות ל-2 ההפתעות וטוענות שזו חדירה לפרטיות וכו'
צודקות לגמרי.
להיכנס לבית שלא שלכם ולסדר אותו לפי ראות עינכם
בלי לשאול את בעלי הבית,
זו לדעתי שאלה הלכתית אם מותר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה