דרוש מידע קישוט יחידה לחברה כלה~~ מה לעשות?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
בשביל החברת הטובות שמחתנות זה קלוז'ר -
זה עיבוד הפרידה
זה לא כמו הכלה שקורה אצל תהליך שלם
דווקא העשיה סביב האירוסין והכנות חיובית בעיניי,
כדי לסגור את הפרק בחיים בצורה טובה
ולא להשאר עם ריק וחסר
וכך השינוי בקשר לקשר עם אשה נשואה התאפשר יותר בקלות.

כן צריך לדעת את הגבולות ואיפה זה כבר לא מקום של חברות
וזה כן משתנה מאוד ממקום למקום (אז הדעות כאן פחות רלוונטיות)
תיאום צריך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
אני אחת שמאוד חרדה לפרטיותי, ודווקא ממש שמחתי שקישטו את הסלון בטוב טעם והשאירו גם משהו טעים על השולחן...
כנ"ל
מאוד נהניתי זה היה ממש חמוד
ברור שמשנה מי החברות, כמה קרובות, באיזה גיל וכו..
בוא נגיד שאם הם עזרו בלארגן את הדירה אז הכל טוב..
לא חושבת שזה חדירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
כדי לסגור את הפרק בחיים בצורה טובה
ולא להשאר עם ריק וחסר
הפרק הזה בחיים יסגר בצורה טובה בלי להכין לחברה את הבית.
ואם יש ריק וחסר מחתונת חברה הן תלמדנה להתמודד איתו עם בלונים ובעיקר בלעדיהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אהה

לא צריך להקצין לשום כיוון
יש כלות שתשמחנה מאד ויש כלות שלא תרצינה
אבל כל העניין הוא שצריך לברר איתן מה רצונן וגם לתאם איפה מקשטים

זה מענין
אצלנו היה מקובל לקשט
אני התחתנו מבוגרת יחסית
ולא אהבתי ששקטו לי בסגנון שלטים ובלונים
הרגשתי במחנה
לחברות קרובות שאני קשטתי אחרי החתונה עשינו סוג פרחים, שוקולדים, ריח טוב, עוגה במקרר
יותר מכובד
נרות למי שאהבה
זה היה בתיאום ובבקשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
הפרק הזה בחיים יסגר בצורה טובה בלי להכין לחברה את הבית.
ואם יש ריק וחסר מחתונת חברה הן תלמדנה להתמודד איתו עם בלונים ובעיקר בלעדיהם

לא להתלהם.
דברתי על כ---ל התקופה.
ואמרתי, צריך לדעת מתי לעצור,
וזה יותר לקרוא את הסימנים בפנים של החברה העצמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
זה מענין
אצלנו היה מקובל לקשט
אני התחתנו מבוגרת יחסית
ולא אהבתי ששקטו לי בסגנון שלטים ובלונים
הרגשתי במחנה
לחברות קרובות שאני קשטתי אחרי החתונה עשינו סוג פרחים, שוקולדים, ריח טוב, עוגה במקרר
יותר מכובד
נרות למי שאהבה
זה היה בתיאום ובבקשה
גם לי חברה אחת טובה קישטה והכל היה טוב.
את המקרר אני דאגתי למלא.

אבל הנקודה שרציתי להעביר זה שכל מחווה מהסוג הזה חייבים לתאם.
כשנותנים משהו צריכים לחשוב על המקבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אני ממש לא הייתי שמחה אם היו מקשטים לי,
כאילו מה צריך את כל הבלאגן הזה??
פעם בת דודה הראתה לי תמונה של בית שהם קישטו לחברה שלה שהתחתנה ופשוט הזדעזעתי, קרפים תלויים מהתקרה, מלא בלונים וכרזות, כמו איזה יריד של סמינר.. ממש לא כיף לחזור לכזה בית.. סורי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
זה מה שרציתי לשמוע!

קישטו לך???
איך היגבת?
הפריע?
או לא?
וא"כ
מה לא לעשות?
ממש לא הפריע
אדרבא עושה אוירה טובה
לטעמי איחולים במרחב המטבח והסלון זה יפה מאוד
מעבר לזה היה גם היה (מבלי להיכנס לפירוט אבל משהו טפשי לחלוטין) והתחושה היא של חוסר טאקט מה הקשר וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אני לא הייתי רוצה שיקשטו לי....
אם אני ארצה אני אקשט בעצמי, בטעם שלי....
יש גבול לאן חברות יכולה ואמורה להגיע, ללילה הראשון ממש לא!

לגבי ארוחת בוקר - בד"כ המשפחה מכינה, כדאי לדבר קודם עם האמא או משו כזה.
אל תגזלו למשפחה את המקום שלהם .. גם ככה לאט לאט זה נדחק לפינה

+ 1

מתוך השתתפות בשמחות קרובות של בני משפחה בשנים האחרונות.

כדאי לדבר בסמינרים גם מה ועד כמה המקום של החברות בכל הארועים.
נשארות כמעט אחרונות בוורט ובאירוסין, מגיעות לשבת שבע ברכות לבקר.
מאאאאד מקובל ומשמח את הכלה הטריה שהחברות (הקרובות) באות בסוף הסעודה הראשונה לאחל לה מזל טוב, (בעיקר כדי לראות את הפאה החדשה😜)
לגבי האירוסים - החברות נשארות אחרונות, כי הן באו אחרונות... (אחרי שהרימו את כל הבר)
על זה לא הייתי מתלוננת...
ואגב, החברים של החתן מתארחים כל השבת...

וברור שהחברות צריכות להבין ובעיקר להרגיש מה מתאים לכל בת ומשפחה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
צריך להכיר את ה"נפשות הפועלות" ז"א הזו"צ, אם לא ירגישו חדירה לפרטיות!
וגם אם מקשטים לא צריך להגזים בכמות.
ארוחת בוקר תתקבל לדעתי בברכה . במיוחד אם אין משפחה באיזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
שימו לב!
הכלה חוזרת עייפה מהחתונה
אל תגרמו לה לעבוד ולנקות את הבית
מיד אחרי החתונה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
למי שמציע לקשט מחוץ לבית.... הצעה ידידותית
תסתכלו על תנאי השטח ואל תחסמו מעברים
מנסיון של כלה לשעבר שבשעה הרבה אחרי חצות לאחר טיפוס של כמה קומות ליחידה המהממת שלה נתקעה במחסום בלתי עביר של בלונים
ולבעל הצעיר לא היתה ברירה כי אם לפוצץ אחד אחד בתנאי שטח ולפנות לה מעבר
לא יודעת מה חשבו השכנים על הזוג שמפוצץ פיצוצים באמצע הלילה ):
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
כשהכנתי את היחידה שלנו לפני החתונה, השקעתי הרבה תשומת לב באיך לארגן את החדר, ומה להניח, ואיך לעצב ומה לכתוב וכו.
היה מרגיש לי ממש חדירה לפרטיות שלי שחברות יכנסו, ולא רק חדירה- זה ממש היה הורס לי את התחושה שתכננתי ליצור בבית.
רציתי בית, לא מסיבת יומולדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
עוד נקודה למחשבה- החתן הטרי חוזר נרגש עם אשתו החדשה,
הוא ממש ממש לא בעניין שהיא תתרגש עכשיו מחברות שלה ומהפתעותיהן
פליזזז תשאירו להם את הרגע הזה לעצמם!!

וכמובן למה לא להנעים להם אותו עם עוגה טובה (תאמינו לי הם לא אכלו כלום היום)

יכול להיות שזה לא מה שחיכית לשמוע אבל אם טובת החברה מולך, אז תעשי שוב חושבים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה