מידע שימושי תכניסו לעצמכם עמוק לעצמות - לא עוברים כביש באלכסון!!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
היא כבר לא חיה, וגם הנהג לצערנו כבר לא חי, ועדיין אנשים לא הפנימו.
לפני מספר שנים בבני ברק (קוטלר פינת סוקולוב) נהרגה אשה מתאונה.
ראיתי את סרטון התאונה, אני הכרתי את הנהג, שגם הוא נפטר לפני כשנה, הנהג יצא מהרכב ולא הבין אפילו מה קרה. הוא אפילו לא ראה את האשה לפני זה.
האשה (בעלה מוכר מאד בבני ברק), חצתה את הכביש באלכסון, כך שיש 'שטח מת' (זהו שמו המקצועי), שהנהג אין לו אפשרות לראות!.
הנהג הנ"ל לא סלח לעצמו עד יום מותו על מה שקרה! מידיעה.

אמש, גם בבני ברק, לא רחוק מהנ"ל, בחסדי שמים מרובים, נמנע אסון דומה ברגע האחרון, הפעם אני הייתי הנהג. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שם לב ברגע האחרון. גם ככה הראות היתה לקויה ביותר, במזג האוויר ה'לא רגיל'. אשה עברה עם עגלה באלכסון. פשוט לא רואים!!!
כביש עוברים רק ישר!!! מצד לצד.

חנוכה שמח ובשורות טובות תמיד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
היא כבר לא חיה, וגם הנהג לצערנו כבר לא חי, ועדיין אנשים לא הפנימו.
לפני מספר שנים בבני ברק (קוטלר פינת סוקולוב) נהרגה אשה מתאונה.
ראיתי את סרטון התאונה, אני הכרתי את הנהג, שגם הוא נפטר לפני כשנה, הנהג יצא מהרכב ולא הבין אפילו מה קרה. הוא אפילו לא ראה את האשה לפני זה.
האשה (בעלה מוכר מאד בבני ברק), חצתה את הכביש באלכסון, כך שיש 'שטח מת' (זהו שמו המקצועי), שהנהג אין לו אפשרות לראות!.
הנהג הנ"ל לא סלח לעצמו עד יום מותו על מה שקרה! מידיעה.

אמש, גם בבני ברק, לא רחוק מהנ"ל, בחסדי שמים מרובים, נמנע אסון דומה ברגע האחרון, הפעם אני הייתי הנהג. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שם לב ברגע האחרון. גם ככה הראות היתה לקויה ביותר, במזג האוויר ה'לא רגיל'. אשה עברה עם עגלה באלכסון. פשוט לא רואים!!!
כביש עוברים רק ישר!!! מצד לצד.

חנוכה שמח ובשורות טובות תמיד!
ולהוסיף על זה מבוגרים שחוצים אפילו ישר אבל לא במעבר חציה או בצורה לא בטוחה אחרת והילדון החמוד שעמד וחיכה הרבה זמן שמישהו יעביר אותו התייאש ורץ אחריו....
(גם לשים לב לילדים שעומדים ומחכים שיעבירו אותם וגם לזהירות שנצרכת גם ממבוגרים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
  • הוסף לסימניות
  • #6
והולכי רגל יקרים!!!
אין לנו עיניים אחוריות!!
לא כל רכב הוא עם מצלמות וחיישנים של טסלה!
אנשים עוברים מאחורי רכב ממונע שבא לצאת - בלי לחשוב פעמיים
ה' שמר עלי ועליהם כבר כמה פעמים ששמתי לב בשניה האחרונה
זה לא שייך לראות את זה בלי חיישנים ומצלמות שאין לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
והולכי רגל יקרים!!!
אין לנו עיניים אחוריות!!
לא כל רכב הוא עם מצלמות וחיישנים של טסלה!
אנשים עוברים מאחורי רכב ממונע שבא לצאת - בלי לחשוב פעמיים
ה' שמר עלי ועליהם כבר כמה פעמים ששמתי לב בשניה האחרונה
זה לא שייך לראות את זה בלי חיישנים ומצלמות שאין לי
קרה לי לא מזמן.
יצאתי מחניה של בנין. האשה עצרה עם העגלה אבל לא יכלתי לרגע לדעת שהילדה שלה רצה קדימה.... רק כשהיא דפקה לי על האוטו והתחילה לצרוח (עלי....) הבנתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
קפיצה על האשכול:
אתמול חיכיתי ברמזור, במעבר חציה.
נהיה ירוק, התחלתי לחצות "בבטחה"
והנה מאי שם "טס" לכווני רוכב אופניים חשמליות שנסע באדום,
בנס הספקתי לרוץ למדרכה!
מה עושים עם הפגע הרע הזה????????
זה סיפורים שבכל יום,
בגלל החשמליות למיניהם המצב שנוצר הוא שגם כשעוברים בירוק במעבר חציה זה סכנה גדולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לכן אני שמעתי רעיון להלוכי רגל
בשעת גשם או אחרי תלכו דווקא על כביש כך הנהגים חייבים להאט את הנסיעה
וכך תירטבו מהרכבים השועטים ללא רחם בגשם
כשהם כמובן תחת מזגן על חם...
מעניין מה אומרים הנהגים האדיבים הצדיקים שלא דורסים אותנו על זה...
ללכת על הכביש בתנאי ראות קשים
זה מתכון בטוח להגעה לבי"ח או חלילה...
ואז זה כבר לא משנה אם מגיעים רטוב או יבש....
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
קפיצה על האשכול:
אתמול חיכיתי ברמזור, במעבר חציה.
נהיה ירוק, התחלתי לחצות "בבטחה"
והנה מאי שם "טס" לכווני רוכב אופניים חשמליות שנסע באדום,
בנס הספקתי לרוץ למדרכה!
מה עושים עם הפגע הרע הזה????????
זה סיפורים שבכל יום,
בגלל החשמליות למיניהם המצב שנוצר הוא שגם כשעוברים בירוק במעבר חציה זה סכנה גדולה
היה השבוע סיפור- ילדה קפצה לכביש בחזור מביה"ס רוכב אופניים חשמליות שבדיוק עבר שם עלה על המדרכה כדי לא לפגוע באותה ילדה ופגע בבת של חברה שלי שעמדה על המדרכה...
ב"ה הפגיעה לא הייתה ממש רצינית (חוץ מכמה שיניים, מכות יבשות בפנים ובידיים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם הצפירות הבלתי נסבלות לריק... [לא על זה שהולכים בכביש באמצע גשם]
אתם יודעים שכמעט ואין אופציה בהם צריכים לצפור... ע"פ חוק סיפר לי מישהו שהוא היה בלונדון והוא צפר למישהו, ההוא יצא מיד מהרכב עם דאגה כנה ושאל לשלומו....
כאן בישראל אומרים שכהרף עין זה, ההפרש הזמן מאז שרמזור מתחלף לכתום ועד שמקבלים צפירה [זה שמעתי מנהג]
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לכן אני שמעתי רעיון להלוכי רגל
בשעת גשם או אחרי תלכו דווקא על כביש כך הנהגים חייבים להאט את הנסיעה
וכך לא תירטבו מהרכבים השועטים ללא רחם בגשם
כשהם כמובן תחת מזגן על חם...
מעניין מה אומרים הנהגים האדיבים הצדיקים שלא דורסים אותנו על זה...
דווקא אני ביומיים האחרונים ראיתי כמה שהתאמצו ממש לא להשפריץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
היא כבר לא חיה, וגם הנהג לצערנו כבר לא חי, ועדיין אנשים לא הפנימו.
לפני מספר שנים בבני ברק (קוטלר פינת סוקולוב) נהרגה אשה מתאונה.
ראיתי את סרטון התאונה, אני הכרתי את הנהג, שגם הוא נפטר לפני כשנה, הנהג יצא מהרכב ולא הבין אפילו מה קרה. הוא אפילו לא ראה את האשה לפני זה.
האשה (בעלה מוכר מאד בבני ברק), חצתה את הכביש באלכסון, כך שיש 'שטח מת' (זהו שמו המקצועי), שהנהג אין לו אפשרות לראות!.
הנהג הנ"ל לא סלח לעצמו עד יום מותו על מה שקרה! מידיעה.

אמש, גם בבני ברק, לא רחוק מהנ"ל, בחסדי שמים מרובים, נמנע אסון דומה ברגע האחרון, הפעם אני הייתי הנהג. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שם לב ברגע האחרון. גם ככה הראות היתה לקויה ביותר, במזג האוויר ה'לא רגיל'. אשה עברה עם עגלה באלכסון. פשוט לא רואים!!!
כביש עוברים רק ישר!!! מצד לצד.

חנוכה שמח ובשורות טובות תמיד!
הסתכלתי שוב את הסרטון הגברת עברה בסוקלוב במעבר חציה ישר ולא באלכסון ורואים גם שהיא מסתכלת לראות שהנהג עצר ואז היא עברה את הכביש והנהג הגיע מקוטלר ופנה ימינה לסוקולוב הגברת פה לא אשמה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #20
הולך הרגל לא צודק, פשוט אין ברירה אלא להתמודד איתו.
מציע להחליף ל "גם במקרה שהולך הרגל לא צודק, פשוט אין ברירה אלא להתמודד איתו".

(מן הסתם גם את התכוונת לזה).
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה