- הוסף לסימניות
- #1
היא כבר לא חיה, וגם הנהג לצערנו כבר לא חי, ועדיין אנשים לא הפנימו.
לפני מספר שנים בבני ברק (קוטלר פינת סוקולוב) נהרגה אשה מתאונה.
ראיתי את סרטון התאונה, אני הכרתי את הנהג, שגם הוא נפטר לפני כשנה, הנהג יצא מהרכב ולא הבין אפילו מה קרה. הוא אפילו לא ראה את האשה לפני זה.
האשה (בעלה מוכר מאד בבני ברק), חצתה את הכביש באלכסון, כך שיש 'שטח מת' (זהו שמו המקצועי), שהנהג אין לו אפשרות לראות!.
הנהג הנ"ל לא סלח לעצמו עד יום מותו על מה שקרה! מידיעה.
אמש, גם בבני ברק, לא רחוק מהנ"ל, בחסדי שמים מרובים, נמנע אסון דומה ברגע האחרון, הפעם אני הייתי הנהג. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שם לב ברגע האחרון. גם ככה הראות היתה לקויה ביותר, במזג האוויר ה'לא רגיל'. אשה עברה עם עגלה באלכסון. פשוט לא רואים!!!
כביש עוברים רק ישר!!! מצד לצד.
חנוכה שמח ובשורות טובות תמיד!
לפני מספר שנים בבני ברק (קוטלר פינת סוקולוב) נהרגה אשה מתאונה.
ראיתי את סרטון התאונה, אני הכרתי את הנהג, שגם הוא נפטר לפני כשנה, הנהג יצא מהרכב ולא הבין אפילו מה קרה. הוא אפילו לא ראה את האשה לפני זה.
האשה (בעלה מוכר מאד בבני ברק), חצתה את הכביש באלכסון, כך שיש 'שטח מת' (זהו שמו המקצועי), שהנהג אין לו אפשרות לראות!.
הנהג הנ"ל לא סלח לעצמו עד יום מותו על מה שקרה! מידיעה.
אמש, גם בבני ברק, לא רחוק מהנ"ל, בחסדי שמים מרובים, נמנע אסון דומה ברגע האחרון, הפעם אני הייתי הנהג. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שם לב ברגע האחרון. גם ככה הראות היתה לקויה ביותר, במזג האוויר ה'לא רגיל'. אשה עברה עם עגלה באלכסון. פשוט לא רואים!!!
כביש עוברים רק ישר!!! מצד לצד.
חנוכה שמח ובשורות טובות תמיד!
הנושאים החמים