מידע שימושי תכניסו לעצמכם עמוק לעצמות - לא עוברים כביש באלכסון!!!

  • הוסף לסימניות
  • #22
אני היום! עמדתי בתחנה וראיתי רכב שבא להחנות, הוא מסתכל לראות שאין אף אחד, הוא מתחיל ליסוע כדי לעלות על המדרכה ואדם מבוגר פתאום החליט שהוא רץ ועוד מסמן לו עם היד עצור... בשניה האחרונה הרכב עצר!
ועוד ההולך רגל מתפלא על מה הבהלה
מה היה דחוף לעבור?
וזה לא פעם ראשונה שאני רואה את זה.... זה קורה המון!
סכנת נפשות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני חושבת שזה נושא חשוב וממש לא יזיק לפתוח אשכול כזה כל כמה זמן כדי לעורר את כולנו ולחדד את המודעות.

ולדעתי נכון להעיר גם את תשומת ליבם של ההולכי רגל, וגם של הנהגים.
כי מאלו ומאלו יש זהירים באמת, ויש מופרעים וחסרי אחריות שבחוסר תשומת לב או ממש סתם מהמרים על החיים שלהם ושל אחרים.

לנהגים: שימו לב ותבדקו היטב היטב מי מאחוריכם כשאתם יוצאים מחניות או נכנסים אחורנית, אנשים פשוט לא אוחזים!! לא שמים לב! ואצלינו בחנייה גם ילדים עם בימבות ללא השגחת מבוגר- רק ה' רואה כמה ניסים קורים כאן בכל יום! וכשמזג האוויר לקוי והראות לא טובה כמובן לנסוע לאט!! ובסבלנות! גם אם אתם ממהרים.
להולכי הרגל: כמו שכתבו פה- לא לחצות באלכסון! ולא ללכת לפני רכב חונה דולק או שהתחיל לצאת, כי הנהגים לא תמיד רואים! וגם לא לעמוד בתחנות באמצע הכביש- זה פשוט מסוכן

ולהמשיך להתפלל ולתת צדקה כשיוצאים לדרך או לנסיעה, שה' ישמור עלינו מכל רע
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני עובדת במוסד לילדות בעלות מוגבלות וההסעות נכנסות לחניון כדי לעלות את הבנות
אין אופציה לעשות פרסה כך שאו בכניסה או ביציאה נוסעים ברברס...
יש תלמוד תורה באזור שיש להם מדרגות אבל זה סיבוב
ולכן הם הולכים בחניון וקרה תאונה
מי אשם? ברור שהנהג מונית הוא נסע מהר...(אולי 5 קמ"ש) ברברס...
ואם אין אופציה אחרת
אז שלא יסע? נכון?
ומה יעשו הבנות המוגבלות? לא יחזרו הביתה כי תלמידי התלמוד תורה צריכים ללכת לת"ת.
אשמח לתגובות מה אפשר לעשות בנידון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
היא כבר לא חיה, וגם הנהג לצערנו כבר לא חי, ועדיין אנשים לא הפנימו.
לפני מספר שנים בבני ברק (קוטלר פינת סוקולוב) נהרגה אשה מתאונה.
ראיתי את סרטון התאונה, אני הכרתי את הנהג, שגם הוא נפטר לפני כשנה, הנהג יצא מהרכב ולא הבין אפילו מה קרה. הוא אפילו לא ראה את האשה לפני זה.
האשה (בעלה מוכר מאד בבני ברק), חצתה את הכביש באלכסון, כך שיש 'שטח מת' (זהו שמו המקצועי), שהנהג אין לו אפשרות לראות!.
הנהג הנ"ל לא סלח לעצמו עד יום מותו על מה שקרה! מידיעה.

אמש, גם בבני ברק, לא רחוק מהנ"ל, בחסדי שמים מרובים, נמנע אסון דומה ברגע האחרון, הפעם אני הייתי הנהג. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שם לב ברגע האחרון. גם ככה הראות היתה לקויה ביותר, במזג האוויר ה'לא רגיל'. אשה עברה עם עגלה באלכסון. פשוט לא רואים!!!
כביש עוברים רק ישר!!! מצד לצד.

חנוכה שמח ובשורות טובות תמיד!
אני לא יודעת אם זה המקרה שאני מכירה,
רוב הפרטים כאן מידי דומים לסיפור שאני מכירה אישית
אבל אצלינו אמרו שזה היה בגלל שההולכת רגל השניה שחצתה את הכביש
לא בדקה לראות אם הנהג ראה אותה,
הנהג עצר לאיזה אחרת וחיכה שהיא תגמור לעבור את הכביש
ומישהי אחרת ראתה רכב עוצר במעב חציה והתפרצה לכביש בלי לבדוק שהנהג ראה אותה.
ומאז אני מחדירה כל הזמן לילדים שלי את הכלל הכי בסיסי:
לא עוברים במעבר חציה לפני שיוצרים קשר עין עם הנהג ומוודאים שהוא ראה אותכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אתמול חיכיתי ברמזור, במעבר חציה.
נהיה ירוק, התחלתי לחצות "בבטחה"
והנה מאי שם "טס" לכווני רוכב אופניים חשמליות שנסע באדום,
בנס הספקתי לרוץ למדרכה!
מה עושים עם הפגע הרע הזה????????
אולי דחיפה קטנה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
האשכול הזה

מול האשכול הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני לא יודעת אם זה המקרה שאני מכירה,
רוב הפרטים כאן מידי דומים לסיפור שאני מכירה אישית
אבל אצלינו אמרו שזה היה בגלל שההולכת רגל השניה שחצתה את הכביש
לא בדקה לראות אם הנהג ראה אותה,
הנהג עצר לאיזה אחרת וחיכה שהיא תגמור לעבור את הכביש
ומישהי אחרת ראתה רכב עוצר במעב חציה והתפרצה לכביש בלי לבדוק שהנהג ראה אותה.
ומאז אני מחדירה כל הזמן לילדים שלי את הכלל הכי בסיסי:
לא עוברים במעבר חציה לפני שיוצרים קשר עין עם הנהג ומוודאים שהוא ראה אותכם
אולי לא נכנסים לצומת בלי ליצור קשר אם ההולך רגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ונהגים יקרים!!!
אין לנו עיניים צדדיות!!
לא כל הולך רגל הוא עם מצלמות וחיישנים של טסלה!
נהגים יוצאים מחניה ליד הולכי רגל שעוברים - בלי לחשוב פעמיים
ה' שמר עלי ועליהם כבר כמה פעמים ששמתי לב בשניה האחרונה
זה לא שייך לראות את זה בלי חיישנים ומצלמות שאין לי

אין כאן עניין של להיפגע אני גם משתייך למגזר הנהגים והיחס שלי להולכי רגל הוא בענווה וצניעות וזהירות מפליגה. והגישה שלי הוא שהולך הרגל תמיד צודק.
וכשאני יוצא מחניה אני מבין שזה התפקיד שלי לוודא שפנוי מאחור ולא לסמוך על הולך רגל שיבין את הרצונות שלי, ולצאת באיטיות מזהירה שמא אכן ילדה התפרצה, ולקחת בחשבון שבכל רגע נתון עלול להגיח מישהו בריצה ולעבור.

ובזמן גשם אני נוסע לאט גם אם אין שלולית מובהקת לפני (מנצל את הבמה להתנצל בפני הנהגים מאחורי שנאלצים לנסוע גם לאט יותר, אל תצפרו זה לא יעזור), לשום הולך רגל בחוץ בקור ובגשם לא מגיע להירטב בגלל שלולית שהנהגים בתא המחומם לא ראו
לגמרי.
גם אני עם כל זה שאני יותר על הכביש מאשר הולכת רגל,
ברור לי שכשהמדרכות היום עמוסות במכוניות שחונות חצי מדרכה, לא נשאר להולכים מקום והם הולכים על הכביש, אז זה עוול להעיר להם מהחלון למה על הכביש...
וברור שכשיש שלוליות אני נוסעת לאטטטט והצפירות מאחורה לא עוברות לי אפילו באוזן,
וברור שאי אפשר לחנך אנשים לחצות ישר, אז מכריחה את עצמי לעצור בעצור מספר שניות גם אם ברור לי שריק (הרבה פתאם מתברר בסוף שלא היה ממש ריק ומישהו פתאם קופץ מאנשהוא ישר לכביש)

בסופו של דבר יש לשני הצדדים מה להשתפר, אבל התחשבות וזהירות יתר לא מזיקה אף פעם. וזה לא רק בשביל הצד השני, זה בעיקר בשבילי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מזכיר לי ששבוע שעבר נסעתי במונית את רחוב חזון איש.
חשוך.
וילד! נמוך! נראה בן 8 גג! עם עגלת קניות כמעט בגובה שלו!
עובר את הכביש בין הקטע של אדמור מגור לדסלר שלא במעבר חצייה.
ראיתי איך הוא מנסה לעבור את החלק הראשון של הכביש.
לא יכולתי לחשוב מה הולך לקרות בשניות הבאות.

הורים,
תזהירו את הילדים שלכם!!!
תראו להם כל הזמן.
תחזירו להם לראש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אולי לא נכנסים לצומת בלי ליצור קשר אם ההולך רגל
נכון
אף אחד לא בא להצדיק מתפרצים
אבל מכיון שלא כולם מאיטים ועוצרים - חובה על הולך הרגל כדי לשמור על חייו ליצור קשר עין ולקלוט שהנהג עוצר לו ורק אז לרדת לכביש
אגב כך חינכו אותנו מילדות (מגיל 9-10)..
וכמובן חובה על הנהג לעצור וכו' וכו' אבל הדיון הוא לא מי צודק אלא על החיים שלנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בדיוק אתמול קרה לי מקרה שהפיל לי את הלב
הלכתי ברחוב עם עגלה וילדה קטנה נוספת, וילד ביקש ממני לעבור את הכביש, הוא עמד ביציאה מחניה
אני נחמדה כשמבקשים ממני, אז עצרתי את העגלה במעצור, ותוך כדי שאני נותנת יד לילדה פניתי להעביר אותו
הגיע רכב, האט, היה נראה שבשבגלל שראה אותי עומדת לעבור, אז ירדתי לכביש והעברתי את הילד
ורק כשחזרתי למדרכה תפסתי שהרכב האט בשביל להיכנס לחניה! והעגלה שלי עמדה שם עם התינוק בפנים!
בנס הוא ראה את העגלה והצליח לעבור לידה...
לא יודעת מה היה קורה אם לא היה שם לב לעגלה שעמדה שם בודדה...

ומוסר השכל אין לי, אולי תחכימו אותי מה אני יכולה ללמוד מזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בדיוק אתמול קרה לי מקרה שהפיל לי את הלב
הלכתי ברחוב עם עגלה וילדה קטנה נוספת, וילד ביקש ממני לעבור את הכביש, הוא עמד ביציאה מחניה
אני נחמדה כשמבקשים ממני, אז עצרתי את העגלה במעצור, ותוך כדי שאני נותנת יד לילדה פניתי להעביר אותו
הגיע רכב, האט, היה נראה שבשבגלל שראה אותי עומדת לעבור, אז ירדתי לכביש והעברתי את הילד
ורק כשחזרתי למדרכה תפסתי שהרכב האט בשביל להיכנס לחניה! והעגלה שלי עמדה שם עם התינוק בפנים!
בנס הוא ראה את העגלה והצליח לעבור לידה...
לא יודעת מה היה קורה אם לא היה שם לב לעגלה שעמדה שם בודדה...

ומוסר השכל אין לי, אולי תחכימו אותי מה אני יכולה ללמוד מזה?
לחצות עם העגלה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
תודה רבה על האשכול המבורך, צריך שוב ושוב לעלות את המודעות של הכביש גם לנהגים וגם להולכי רגל, באמת כל פינה בב"ב מסוכנת מאוד, רק תפילות!!!!
מכירה נהג ותיק שנים על הכביש, ועם תפיסה מרחבית מעולה ממש- וטוען שהוא פוחד לנהוג בבני ברק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לחצות עם העגלה..
כשאני לא רוצה לחצות, אלא רק יורדת לכביש שתים - שלוש מטר בשביל להעביר את הילד?
ירדתי עם הילדה, כי באמת לא רציתי לעזוב לה את היד, אבל את העגלה עצרתי על המדרכה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
ומה יעשו הבנות המוגבלות? לא יחזרו הביתה כי תלמידי התלמוד תורה צריכים ללכת לת"ת.
אשמח לתגובות מה אפשר לעשות בנידון...
ממנים מישהו ששומר שבזמן שהמונית עושה רברס הילדים לא עוברים
לא סומכים על הנס!
יש מלווה להסעה שתתחיל את התפקיד שלה 20 שניות קודם!
ומוסר השכל אין לי, אולי תחכימו אותי מה אני יכולה ללמוד מזה?
לא עוזבים עגלה לבד
לא כדי לחצות כביש ולא כדי לרדת מדרגות עם הילד השני
ולא כדי לשבת באוטובוס
זה אוצר יקר מידי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בתור הולכת רגל האופניים זה נורא
אני הולכת במדרכה שומעת צפצופים ,ותוך כדי סיבוב אני אמורה לקלוט את האופניים שדוהרות במדרכה ,לזוז הצידה ולבדוק שהדוהר היומי לא זז גם לכיוון שלי ובזמן הזה הוא מצפצף לי באלגנטיות ביפ ביפ...
תורידו את המהירות ,המדרכה להולכי רגל( לא שאני בעד נסיעת אופניים בכביש)
בדרך כלל זה ילדים הבוגרים יותר טסים על הכביש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בתור הולכת רגל האופניים זה נורא
אני הולכת במדרכה שומעת צפצופים ,ותוך כדי סיבוב אני אמורה לקלוט את האופניים שדוהרות במדרכה ,לזוז הצידה ולבדוק שהדוהר היומי לא זז גם לכיוון שלי ובזמן הזה הוא מצפצף לי באלגנטיות ביפ ביפ...
תורידו את המהירות ,המדרכה להולכי רגל( לא שאני בעד נסיעת אופניים בכביש)
בדרך כלל זה ילדים הבוגרים יותר טסים על הכביש.
הכי אני אוהבת את אלו בני העשר שתיים עשרה שמאחורי במדרכה ומצפצפים לי שהם רואים שאני עם עגלה וילדים כאילו- נראה לכם שאני ארוץ בגללכם? תחכו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה