מידע שימושי תכניסו לעצמכם עמוק לעצמות - לא עוברים כביש באלכסון!!!

  • הוסף לסימניות
  • #41
מכירה נהג ותיק שנים על הכביש, ועם תפיסה מרחבית מעולה ממש- וטוען שהוא פוחד לנהוג בבני ברק.
אמר לי פעם נהג מונית,
שכדי לנהוג בב״ב צריך להיות גם פסיכולוג.. כדי להצליח להיכנס לראש של אנשים...
אולי ההוא שעכשיו הולך לתומו במדרכה לידך פתאום ירצה לקפוץ לכביש... ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
ממנים מישהו ששומר שבזמן שהמונית עושה רברס הילדים לא עוברים
לא סומכים על הנס!
יש מלווה להסעה שתתחיל את התפקיד שלה 20 שניות קודם!
ברוב המוניות הן בלי מלוות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
איך אין מלוות? זה חובה בסיסית. לדעתי גם לא חוקי
כי לפי החוק לא לכל אחת מגיע מלווה.
יש הרבה שמגיע להם הסעה בלי מלווה.
ובנוסף גם אם משהי תעמוד ותשמור זה לא יעזור
כי הילדים ממהרים לת"ת והא יאחרו אם הם יחכו
אני למדתי מזה "שומר פתאים ד'"
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
והולכי רגל יקרים!!!
אין לנו עיניים אחוריות!!
לא כל רכב הוא עם מצלמות וחיישנים של טסלה!
אנשים עוברים מאחורי רכב ממונע שבא לצאת - בלי לחשוב פעמיים
ה' שמר עלי ועליהם כבר כמה פעמים ששמתי לב בשניה האחרונה
זה לא שייך לראות את זה בלי חיישנים ומצלמות שאין לי

אז תשים חיישנים, באמת שחבל שאין לך. (לא סיפור יקר או ארוך)
תחשוב על זה בתור הצלת חיים, כי זה הדרך היחידה להמנע מכאלו תאונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
לא משווה לכל מיני דברים אחרים שמעצבנים כל פעם מישהו אחר או אפילו מרטיבים וכו' (זה בהחלט בעיה!! של הנהגים. למרות שהרבה פעמים אין להם מה לעשות ואין להם אפשרות לראות את השלולית.. ועדיין זה באחריותם) בצד אחר אלא דברים מהותיים.. של חיים ומוות
זה ברור ונכון וחשוב שצריך לשמור על החיים
אבל בדיוק לכן אנחנו מבקשים גם שלא יחנו על המדרכות
שאז אני נאלץ לרדת לכביש ולסכן את עצמי
כי למישהו היה נח יותר לחנות במדרכה
(ואני לא אומר, באמת יש מחסור חמור בחניות, אבל החיים שלי קודמים לחניה במקום הכי קרוב לבית/לחנות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
כי לפי החוק לא לכל אחת מגיע מלווה.
יש הרבה שמגיע להם הסעה בלי מלווה.
ובנוסף גם אם משהי תעמוד ותשמור זה לא יעזור
כי הילדים ממהרים לת"ת והא יאחרו אם הם יחכו
אני למדתי מזה "שומר פתאים ד'"
מעניין כי עד כמה שידוע לי לפי החוק כל ילד בעל מוגבלות פיזית או נפשית חייב מלווה
(אני אישית עכשיו במריבה עם העירייה על העניין שהם לא מוכנים לשבץ ילד במוסד רחוק מהבית בגלל נושא ההסעות והליווי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אז תשים חיישנים, באמת שחבל שאין לך. (לא סיפור יקר או ארוך)
תחשוב על זה בתור הצלת חיים, כי זה הדרך היחידה להמנע מכאלו תאונות.
אי אפשר להסתמך על חיישנים
ואפילו לא על מצלמת רוורס.
תמיד כשאני נוסעת במוניות בתור מלווה הם מסתכלים במראות.
אולי הנהגים יוכלו להחכימני מדוע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אני עובדת במוסד לילדות בעלות מוגבלות וההסעות נכנסות לחניון כדי לעלות את הבנות
אין אופציה לעשות פרסה כך שאו בכניסה או ביציאה נוסעים ברברס...
יש תלמוד תורה באזור שיש להם מדרגות אבל זה סיבוב
ולכן הם הולכים בחניון וקרה תאונה
מי אשם? ברור שהנהג מונית הוא נסע מהר...(אולי 5 קמ"ש) ברברס...
ואם אין אופציה אחרת
אז שלא יסע? נכון?
ומה יעשו הבנות המוגבלות? לא יחזרו הביתה כי תלמידי התלמוד תורה צריכים ללכת לת"ת.
אשמח לתגובות מה אפשר לעשות בנידון...
אני חושבת שבאופן חוקי חייבים מישהו בחוץ שיעזור לו לצאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אי אפשר להסתמך על חיישנים
ואפילו לא על מצלמת רוורס.
תמיד כשאני נוסעת במוניות בתור מלווה הם מסתכלים במראות.
אולי הנהגים יוכלו להחכימני מדוע?
תלוי למה, יש דברים שהמראות עוזרות, יש דברים שהחיישנים ויש שהמצלמה,
בקיצור, צריך 1000 חושים, לא אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
  • הוסף לסימניות
  • #52
אבל מי?
שהמורות במקום לשמור על התלמידות שלא יברחו
תלכנה לעזור לנהג לצאת מהחניון...
שביה"ס בשיתוף הת"ת ידאגו למשמרות זהב.
אסור להגיע למצב כזה של אפשרות גבוהה לפגיעה חלילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ומה אתם אומרים על זה שבבני ברק ,
באמצע הכביש עוברת אישה עם עגלה וילדים מסביבה ועוד מדברת בפלאפון
בכלל לא מסתכלת ימינה או שמאלה.

קראו לנו מלא מקרים כאלו שבשניה האחרונה אבא שלי עצר בחריקה.

לא מכלילה את כל בני ברק (גם אני ב"ב)
אבל תזהרו!!
לא עוברים עם ילדים ועגלה תוך כדי דיבור בטלפון באמצע הכביש בלי להתסכל ימינה ושמאלה!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
שביה"ס בשיתוף הת"ת ידאגו למשמרות זהב.
אסור להגיע למצב כזה של אפשרות גבוהה לפגיעה חלילה
אולי תוכלי לעזור לפנות לת"ת
שהילדים ילכו למדרגות ולא יעברו דרך החניון (שמקצר את הדרך ב2 דקות)
וזה שהיה תאונות לא מלמד את הילדים מוסר השכל...
(בחינוך מיוחד אין כוח אדם מיותר אלא מחסור...-פחות מהתקן שצריך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
היא כבר לא חיה, וגם הנהג לצערנו כבר לא חי, ועדיין אנשים לא הפנימו.
לפני מספר שנים בבני ברק (קוטלר פינת סוקולוב) נהרגה אשה מתאונה.
ראיתי את סרטון התאונה, אני הכרתי את הנהג, שגם הוא נפטר לפני כשנה, הנהג יצא מהרכב ולא הבין אפילו מה קרה. הוא אפילו לא ראה את האשה לפני זה.
האשה (בעלה מוכר מאד בבני ברק), חצתה את הכביש באלכסון, כך שיש 'שטח מת' (זהו שמו המקצועי), שהנהג אין לו אפשרות לראות!.
הנהג הנ"ל לא סלח לעצמו עד יום מותו על מה שקרה! מידיעה.

אמש, גם בבני ברק, לא רחוק מהנ"ל, בחסדי שמים מרובים, נמנע אסון דומה ברגע האחרון, הפעם אני הייתי הנהג. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שם לב ברגע האחרון. גם ככה הראות היתה לקויה ביותר, במזג האוויר ה'לא רגיל'. אשה עברה עם עגלה באלכסון. פשוט לא רואים!!!
כביש עוברים רק ישר!!! מצד לצד.

חנוכה שמח ובשורות טובות תמיד!
אתה מוריד את כל הכיף של המעבר חצייה
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אני עובדת במוסד לילדות בעלות מוגבלות וההסעות נכנסות לחניון כדי לעלות את הבנות
אין אופציה לעשות פרסה כך שאו בכניסה או ביציאה נוסעים ברברס...
יש תלמוד תורה באזור שיש להם מדרגות אבל זה סיבוב
ולכן הם הולכים בחניון וקרה תאונה
מי אשם? ברור שהנהג מונית הוא נסע מהר...(אולי 5 קמ"ש) ברברס...
ואם אין אופציה אחרת
אז שלא יסע? נכון?
ומה יעשו הבנות המוגבלות? לא יחזרו הביתה כי תלמידי התלמוד תורה צריכים ללכת לת"ת.
אשמח לתגובות מה אפשר לעשות בנידון...
אני חושבת שאני מכירה את הסיפור
אני מזמן טענתי שהחיידר צריך לסגור את הכניסה הזאת
לא נורא שהילדים יעשו עוד סיבוב קטן
זה ממש סכנת נפשות!!
כנראה מחכים שיקרה אסון ואז יחשבו על שינוי:cry:
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
באותו עניין
קרה לי לא פעם שילד שואל "אפשר לעבור את הכביש"
אני אומרת לו כן ומתחילה להסתכל אם אפשר לעבור
ועד שאני מבינה מה קורה הוא כבר בצד השני...
פחד!!
בבקשה תסבירו לילדים איך חוצים כביש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
עוד רעה חולה שנהגים חרדים רואים שהולך רגל יורד למעבר חציה ולמרות זאת ממשיכים בנסיעה, כדי לאלץ אותו לחכות לרכב הבא.
חוץ מזה שזה נגד החוק שמחייב לעצור עוד לפני שהולך הרגל הוריד אפילו רגל אחת לכביש, זה משחק מעצבן ומסוכן.

ותמיד מדובר בנהגים חרדיים ! צריך לאבחן למה רק החרדים מתנהגים כך, אולי תרבות השטעטל גורמת להם להרגיש שכל העולם שלהם ולזלזל כך בחיי אדם
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לי זה כמעט קרה!
עם ילד שחצה לבד במעבר החציה עם בימבה...
הגיע במהירות משומקום, לא ראיתי אותו כלל
ובלמתי רק בגלל נהגת שעמדה בצד הימני של הצומת וצפרה בטירוף.
עצרתי בצד לכמה דקות להתאושש ולהודות
והילד... המשיך בדיצה לצומת הבאה
אגב, אותו אני אותו הילד אותה הצומת ואותה הבימבה נפגשנו שוב בצהרי אותו היום.
רק שאז למדתי כבר שאת הכביש עשויים לחצות גם יצורים בגובה הגלגלים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה