מידע שימושי תכניסו לעצמכם עמוק לעצמות - לא עוברים כביש באלכסון!!!

  • הוסף לסימניות
  • #61
בני ברק "עיר שהיא עולם" יש בה איזו תחושת הישרדות
בלי להכליל יש כזאת תרבות של רק אני וזהו כי הוא מילא עומד
אוטובוס רוצה להמשיך בנסיעה ויש עוד רק 10 אנשים שמנצלים הזדמנות
הרמזור נהפך לאדום אבל הרכב מספיק בכתום\אדום לחצות צומת מלאה באנשים על פול גז
אוטובוס פותח דלת ויש 10 ילדים בפתח למשך כל הנסיעה כי הם רוצים לראות
זו עיר דפוקה עם תשתיות עתיקות ואנשים חכמים (מדי)
והקטע הכי טיפשי הוא שכל אחד עושה את זה כי כולם עושים את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
באותו עניין
קרה לי לא פעם שילד שואל "אפשר לעבור את הכביש"
אני אומרת לו כן ומתחילה להסתכל אם אפשר לעבור
ועד שאני מבינה מה קורה הוא כבר בצד השני...
פחד!!
בבקשה תסבירו לילדים איך חוצים כביש...
כנל
העברתי ילד כביש די סואן(בין מרכז רימונים למכבי אש בבני ברק מי שמכיר)
כשסיימנו לחצות הוא נזכר כנראה ששכח משהו
והוא חזר בריצה לצד השני לבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
ומה אתם אומרים על זה שבבני ברק ,
באמצע הכביש עוברת אישה עם עגלה וילדים מסביבה ועוד מדברת בפלאפון
בכלל לא מסתכלת ימינה או שמאלה.
יש לי הערכה להולכי רגל בטח לאשה שנסחבת עם עגלה וילדים מסביבה, כן זה מעצבן לפעמים שמדברים בפלאפון בזמן שחוצים ואני נורא ממהר, אבל מי אני שיושב בכורסה בתא מחומם שידבר על האשה הגיבורה שהולכת ברגל עם ילדים +עגלה
קראו לנו מלא מקרים כאלו שבשניה האחרונה אבא שלי עצר בחריקה.

לא מכלילה את כל בני ברק (גם אני ב"ב)
אבל תזהרו!!
לא עוברים עם ילדים ועגלה תוך כדי דיבור בטלפון באמצע הכביש בלי להתסכל ימינה ושמאלה!!!!
נסיעה בבני ברק לא אמורה להיות במהירות שדורשת עצירה בחריקה
אם זה קורה מלא פעמים אולי הגיע הזמן לשנות את אופי הנסיעה בתוך העיר.

לעורר למודעות של הולכי רגל זה חשוב אבל כשמעוררים מפוזיציה של נהג היא צריכה להיות בטון צניעותי, מכבד, מעריך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
עוד רעה חולה שנהגים חרדים רואים שהולך רגל יורד למעבר חציה ולמרות זאת ממשיכים בנסיעה, כדי לאלץ אותו לחכות לרכב הבא.
חוץ מזה שזה נגד החוק שמחייב לעצור עוד לפני שהולך הרגל הוריד אפילו רגל אחת לכביש, זה משחק מעצבן ומסוכן.

ותמיד מדובר בנהגים חרדיים ! צריך לאבחן למה רק החרדים מתנהגים כך, אולי תרבות השטעטל גורמת להם להרגיש שכל העולם שלהם ולזלזל כך בחיי אדם
זה לא רק נהגים חרדיים
זה קורה לי המון, גם במקומות שאין חרדים בכלל
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
מקרה שהיה לי בשבוע שעבר הייתי בצומת של עזרא השומר
וחיכיתי לרמזור, והרמזור עובד שם כשכל הרמזורים של הרכבים אדומים אז הרמזור של ההולכי רגל מתחלף לירוק,
והרמזור האחרון של הרכבים יש לו עוד כמה שניות עד שהוא מתחלף לאדום,
ובינתיים שאר הרמזורים כבר התחלפו לירוק,
ואני עמדתי במעבר חציה ואני רואה אישה עם עגלה שמגיעה מולי והיא עברה מעבר חציה אחד שהוא היה ירוק
והיא באה לעבור מעבר חציה נוסף שעדיין היה אדום והיא לא שמה לב לזה
ואני קולט שאוטובוס שעבר ברמזור ספק כתום/אדום נוסע במהירות לעבר הצומת
וישר צעקתי לאישה שתחזור אחורה והיא הצליחה לקלוט את זה וחזרה אחורה בשבריר שניה, ונמנע אסון
ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היא לא הייתה חוזרת אחורה במהירות

(אז זה קריאה מכאן להולכי רגל להשים לב בצומת הזה שכל הרמזורים מתחלפים לאדום
וגם לנהגי רכבים שתגלו זהירות יתר בדרכים)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #68
עוד רעה חולה שנהגים חרדים רואים שהולך רגל יורד למעבר חציה ולמרות זאת ממשיכים בנסיעה, כדי לאלץ אותו לחכות לרכב הבא.
חוץ מזה שזה נגד החוק שמחייב לעצור עוד לפני שהולך הרגל הוריד אפילו רגל אחת לכביש, זה משחק מעצבן ומסוכן.

ותמיד מדובר בנהגים חרדיים ! צריך לאבחן למה רק החרדים מתנהגים כך, אולי תרבות השטעטל גורמת להם להרגיש שכל העולם שלהם ולזלזל כך בחיי אדם
לראשונה אנטישמיות בפרוג
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
האמת שאותי כמעט העיף אני לא יודעת לאיפה ג'יפ ענק בבני ברק
וחציתי בירוק וישר (עצרה אותו משטרה ב"ה)
ואגב, הנהגים לא עוצרים במעבר חציה, הם רק מאטים...
או חולמים כשאת במעבר חציה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
האמת שאותי כמעט העיף אני לא יודעת לאיפה ג'יפ ענק בבני ברק
וחציתי בירוק וישר (עצרה אותו משטרה ב"ה)
ואגב, הנהגים לא עוצרים במעבר חציה, הם רק מאטים...
או חולמים כשאת במעבר חציה..
גם אני הגעתי ל'תיקו' עם רכב מסחרי במעבר חצייה הייתי באמצע ניסיון להעביר ילד את הכביש את המדרכה בצד השני
(לא ראיתי אותו הוא עקף רכב אחר שעצר לכבודי במעבר חצייה)
הילד בנס לא נפגע פיזית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
והולכי רגל יקרים!!!
אין לנו עיניים אחוריות!!
לא כל רכב הוא עם מצלמות וחיישנים של טסלה!
אנשים עוברים מאחורי רכב ממונע שבא לצאת - בלי לחשוב פעמיים
ה' שמר עלי ועליהם כבר כמה פעמים ששמתי לב בשניה האחרונה
זה לא שייך לראות את זה בלי חיישנים ומצלמות שאין לי
דבר ראשון אתה חייב להסתכל אחורה אם אין לך חיישנים!
דבר שני אפשר להשים חישנים זה מאוד קל אני עשיתי לבד!
את החיישנים קניתי בעליאקספרס ב35 ש''ח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
עוד רעה חולה שנהגים חרדים רואים שהולך רגל יורד למעבר חציה ולמרות זאת ממשיכים בנסיעה, כדי לאלץ אותו לחכות לרכב הבא.
חוץ מזה שזה נגד החוק שמחייב לעצור עוד לפני שהולך הרגל הוריד אפילו רגל אחת לכביש, זה משחק מעצבן ומסוכן.

ותמיד מדובר בנהגים חרדיים ! צריך לאבחן למה רק החרדים מתנהגים כך, אולי תרבות השטעטל גורמת להם להרגיש שכל העולם שלהם ולזלזל כך בחיי אדם
לא
כי פשוט באיזורים חרדיים שהרבה חילוניים נכנסים לשם מידי יום (בני ברק, מודיעין עילית וביתר עילית) - תרבות הנהיגה של החילונים שם היא פשוט שווייץ! עוצרים לכולם, חונים בהתחשבות, מדברים בעדינות לכל הסובבים ומשתדלים שלא לפגוע ברגשות הציבור.
זה רק החרדים מחפשים כל היום לדרוס אנשים
@227 זה בסדר, או שצריך עוד?​
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #74
לא עוברים במעבר חציה לפני שיוצרים קשר עין עם הנהג ומוודאים שהוא ראה אותכם
קשר עין זה עוד בקשה גדולה ממש למיטיבי לכת
בואי נדבר על פשוט להסתכל.
זה מזעזע לראות שיש אנשים מבוגרים וגם ילדים שפשוט הולכים לתוך הכביש כאילו הוא המשך ישיר במסלול
הם לא מסתכלים עלי כנהג, וזה פשוט מדהים אותי בכל פעם מחדש.
בסופו של דבר יש לשני הצדדים מה להשתפר, אבל התחשבות וזהירות יתר לא מזיקה אף פעם. וזה לא רק בשביל הצד השני, זה בעיקר בשבילי.
זה לא ענין של השתפרות.
זה התפיסה הזאת אצל הולכי רגל- שמי שצריך לדאוג לבטיחות זה נהגים
ואני ממש בטוחה שמי שהולך ככה בלי חשבונות לתוך הכביש זה אדם שלא נוהג.
כי מי שנמצא מאחורי ההגה מבין שהוא לא יכול לסמוך על אף אחד, כי לפעמים זה רק ניסים מונעים את האסון.
הנהגים ברובם בעירנות מלאה, וחלק מהולכי הרגל בעירנות מינוס. כן. מינוס!!!!
איך זה יתכן? מה, זה לא החיים שלהם??? על מי בדיוק הם סומכים? על הביטוח???

יצא לי כמה פעמים לנהוג באיזו עיר חרדית גדולה.
וזה פשוט מזעזע. האנשים הולכים ישירות על הכביש, ומסתכלים באדישות מרובה על הנהגים.
מן דווקאיות כזאת הזויה.

לא נשאר להולכים מקום והם הולכים על הכביש, אז זה עוול להעיר להם מהחלון למה על הכביש...
ככל שמתאפשר לי אני מאטה, פותחת את החלון ומבקשת מהילד התורן לעלות למדרכה.
בעיני זה דווקא עוול לא לעשות את זה.
מה, משעמם לי? ברור שיותר קל ליסוע ולהמשיך הלאה.
אבל כאמא הייית מאד שמחה שמי שרואה את הילד שלי הולך לו בתוך הכביש, אפילו לא בשולי השוליים, סתם ככה כי מתחק לו- יעיר לו! ובטח כשהוא על אופניים.
וביננו, לרוב זה לא כי המדרכות עמוסות. זה תרבות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
באותו עניין
קרה לי לא פעם שילד שואל "אפשר לעבור את הכביש"
אני אומרת לו כן ומתחילה להסתכל אם אפשר לעבור
ועד שאני מבינה מה קורה הוא כבר בצד השני...
פחד!!
לכן אני אומרת "רגע" ולא כן, כי אם הוא שומע כן הוא רץ...(בהגיון מבחינתו- הוא שאל אם אפשר לעבור וקיבל תשובה חיובית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
לא
כי פשוט באיזורים חרדיים שהרבה חילוניים נכנסים לשם מידי יום (בני ברק, מודיעין עילית וביתר עילית) - תרבות הנהיגה של החילונים שם היא פשוט שווייץ! עוצרים לכולם, חונים בהתחשבות, מדברים בעדינות לכל הסובבים ומשתדלים שלא לפגוע ברגשות הציבור.
זה רק החרדים מחפשים כל היום לדרוס אנשים
@227 זה בסדר, או שצריך עוד?​
לא יודע איך הגעת לחניה בהתחשבות ודיבורים עדינים...
דיברתי על עניין ספציפי שאני נתקל בו מידי יום, שאברכים (בעיקר צעירים ) מרגישים על גג העולם כשהם יושבים ליד ההגה, ומבחינתם הולך רגל שמנסה לחצות במעבר חציה הוא מטרד שצריך לסלק
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
כבר מזמן טענתי שבני ברק חייבת להפוך למדרחוב

אנשים הולכים בנחת, מה הקשר להכניס כאן רכבים?!

מה, גם בערים אחרות נהגים מרשים לעצמם לעלות על מדרכות?!

מה אנחנו אשמים שהעירייה החליטה לחלק את המדרכות ל-2 צדדים מרוצפים ואמצע מזופת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
לא יודע איך הגעת לחניה בהתחשבות ודיבורים עדינים.
הגעתי לזה מאותו מקום שהגעת ש'רק חרדים' לא עוצרים במעבר חצייה.
דיברתי על עניין ספציפי שאני נתקל בו מידי יום, שאברכים (בעיקר צעירים ) מרגישים על גג העולם כשהם יושבים ליד ההגה, ומבחינתם הולך רגל שמנסה לחצות במעבר חציה הוא מטרד שצריך לסלק
כתבת גם שאתה רואה מיד יום אברכים צעירים לא עוצרים במעברי חצייה, אז לידיעתך שכבת הגיל הזו קיימת גם בציבור החילוני, והם מתקראים בשם 'ערסים' או 'פרחחים' שבדרך כלל מופיעים ברכבים משופצרים ומרעישים שהם לא חשודים בלעצור במעבר חצייה. אז חלאס כל דבר להאשים 'את החרדים'.
אולי מי שכן אפשר להעביר עליו ביקורת זה אולי את העירייה, שכבר הגיע מצב שאנשים מחוץ לבני ברק כבר מפחדים לנהוג בעיר הזו.​
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
יש לי הערכה להולכי רגל בטח לאשה שנסחבת עם עגלה וילדים מסביבה, כן זה מעצבן לפעמים שמדברים בפלאפון בזמן שחוצים ואני נורא ממהר, אבל מי אני שיושב בכורסה בתא מחומם שידבר על האשה הגיבורה שהולכת ברגל עם ילדים +עגלה
מכבדים כשהיא עוברת במעבר חציה
לא באמצע הכביש עם יד אחת על העגלה , יד אחת בפלאפון והילדים סביבה
והיא לא מסתכלת ימינה ושמאלה , באמת!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה