- הוסף לסימניות
- #61
בני ברק "עיר שהיא עולם" יש בה איזו תחושת הישרדות
בלי להכליל יש כזאת תרבות של רק אני וזהו כי הוא מילא עומד
אוטובוס רוצה להמשיך בנסיעה ויש עוד רק 10 אנשים שמנצלים הזדמנות
הרמזור נהפך לאדום אבל הרכב מספיק בכתום\אדום לחצות צומת מלאה באנשים על פול גז
אוטובוס פותח דלת ויש 10 ילדים בפתח למשך כל הנסיעה כי הם רוצים לראות
זו עיר דפוקה עם תשתיות עתיקות ואנשים חכמים (מדי)
והקטע הכי טיפשי הוא שכל אחד עושה את זה כי כולם עושים את זה
בלי להכליל יש כזאת תרבות של רק אני וזהו כי הוא מילא עומד
אוטובוס רוצה להמשיך בנסיעה ויש עוד רק 10 אנשים שמנצלים הזדמנות
הרמזור נהפך לאדום אבל הרכב מספיק בכתום\אדום לחצות צומת מלאה באנשים על פול גז
אוטובוס פותח דלת ויש 10 ילדים בפתח למשך כל הנסיעה כי הם רוצים לראות
זו עיר דפוקה עם תשתיות עתיקות ואנשים חכמים (מדי)
והקטע הכי טיפשי הוא שכל אחד עושה את זה כי כולם עושים את זה
הנושאים החמים