דרוש מידע רפואת שיניים בשיטת טופהיל של ד"ר אמנון לבב

  • הוסף לסימניות
  • #21
מידע וכיווני חשיבה זה נחמד,
אבל מה תכלס? יש איזה תוצאות מוכחות בשטח?
משהו הצליח להמנע מטיפול שורש שכבר קיים בפה בשיטה שלו?
@Roseg התחלתם תהליך אצלו לפני קרוב לחצי שנה
יש מסקנות? תוצאות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
בפרטי: roseg4487 שטרודל גימייל נקודה קום
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני גם אשמח מאוד מאוד למידע עליו, האם השיטה שלו עובדת או להיפך...
תודה
שלום, אני נמצאת בתכנית כבר כמה חודשים ולא ממליצה עליה..
יש הרבה מידע נהדר בחוברת שמחולקת בתכנית, אבל היא לא מותאמת אישית (כמו שנאמר בפרסום) ולא מתאימה לכל אחד. וגם אין בה קבוצת תמיכה (כמו שנאמר בפרסום) או ליווי אישי מקצועי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
האם יש שיפור
ומה העליות
התכנית עולה כ 4000 שח. לחצי שנה. בפרסום נאמר שיש ליווי אישי וקבוצת תמיכה אבל שני אלו לא נמצאים בפועל. אולי יהיה שינוי בהמשך, כרגע אני מאוכזבת מהפער בין מה שנאמר לי למה שבפועל קיבלנו.
יש בחוברת הקורס טיפים ומידע טובים, אבל הם לא שווים את הסכום הגבוה ששלמתי לדעתי. ואני לא לבד בדעה זו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני גם אשמח מאוד מאוד למידע עליו, האם השיטה שלו עובדת או להיפך...
תודה
יש דברים בשיטה שעובדים, אבל צריך לשנות את כל התזונה, לתזונה שהיא בעיקר דברים חיים ולא מבושלים, וטבעונית. לאנשים עם תזונה אחרת זה פחות מתאים.
השיטה כמובן לא מתאימה לכל אחד (כמו כל שיטה) וצריך לבדוק שזה מתאים לך - מה שלא באמת קורה בזמן הרשמתך .
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
יש כבר מסקנות מהטיפול?
יש דברים שעובדים ותומכים,
מעוניינת לשמוע גם.........
בקשה מי שהתנסה שתתרום מידע.................
לא ממליצה, אני ועוד קבוצה של 10 משתתפים מהתכנית בחודשים האחרונים כתבנו מכתב עם תלונתנו על חוסר האמת בפרסום. התכנית משווקת כתכנית עם ליווי אישי, התאמה אישית וקבוצת תמיכה - בפועל שלושת הדברים האלו לא מתקיימים. התכנית עולה 4,000 שח. מציעה להזהר. יש אמנם גם מידע טוב בחוברת, אבל על מידע כזה לא גובים סכום ככ גבוה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מידע וכיווני חשיבה זה נחמד,
אבל מה תכלס? יש איזה תוצאות מוכחות בשטח?
משהו הצליח להמנע מטיפול שורש שכבר קיים בפה בשיטה שלו?
@Roseg התחלתם תהליך אצלו לפני קרוב לחצי שנה
יש מסקנות? תוצאות?
ראי תגובותיי להודעות בנושא, אחרי שלושה חודשים + בתכנית. בברכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
כן ,ראו את תגובותיי לאנשים אחרים בתוך הנושא. דיס-המלצה .
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
יעל 253,
תודה על המידע!
רק לגבי
השיטה כמובן לא מתאימה לכל אחד (כמו כל שיטה) וצריך לבדוק שזה מתאים לך - מה שלא באמת קורה בזמן הרשמתך .
הם כן אמרו לי שנדרשת השקעה ושינוי תזונה וזה לא מתאים למי שלא עקבי וכדו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יעל 253,
תודה על המידע!
רק לגבי

הם כן אמרו לי שנדרשת השקעה ושינוי תזונה וזה לא מתאים למי שלא עקבי וכדו'
זה נכון, אבל למי שמראש התזונה שלו בריאה זה לא כזה עניין.
עיקר הביקורת שלי הוא על דברים שנאמרו והובטחו במעמד ההרשמה, ולא היו בפועל (קבוצת התמיכה למשל שאמורה להיות פתוחה בימים ושעות קבועים, כמעט ולא פתוחה בזמנים שנקבעו. ולכן אינה תומכת
אין התאמה אישית - יש "פתרון אחד שצריך להתאים לכולם" וזה לא נכון. גם בתזונה , כל אחד מאיתנו צריך דברים אחרים
ובנוסף - יש המון המון בנייה על תוספי מזון יקרים, רובם נרכשים דרך "טבע לי" שהיא החברה של אמנון לבב, וחלקם נרכשים מחול.
יש חוברת ובחוברת יש מידע שחלקו נהדר, אבל זה לא קורס עם התאמה אישית וקבוצת תמיכה
גם בחוברת עצמה יש הרבה מידע סותר
"מפגשי המועדון" בעיקר אומרים לך לקרוא בחוברת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
יש מידע מעוד אנשים שהיו או נמצאים בתהליך?
אשמח לשמוע עוד חוות דעת.
תודה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה