- הוסף לסימניות
- #1
אני סובל כבר שנים מרופאי שיניים, לא בגלל המקדחות המשוכללות, גם לא כואב, אלא רק בגלל מין רפלקס של הקאה שיש לי כשמשהו נוגע בפה, אני ממש מרגיש שאני עומד להקיא, אפילו צילום שיניים גורם לי לזעזוע מטורף.
לצערי גם הבן שלי (5) קיבל את המתנה הזו וטיפול שיניים אצלו חייב להתבצע בהרדמה מלאה...
כרגע אני חייב לטפל בשיניים, ואין לי את הכח להתמודד עם זה.
שמעתי לאחרונה שישנה איזו תרופה ללא מרשם שאמורה לטפל בבעיה ולגרום לי להרגיש נינוח למרות המכשירים בתוך הפה עמוק.
יש למישהו עצה או תרופה שהוא מכיר כזו? ממש יכול לעזור לי, תודה רבה.
לצערי גם הבן שלי (5) קיבל את המתנה הזו וטיפול שיניים אצלו חייב להתבצע בהרדמה מלאה...
כרגע אני חייב לטפל בשיניים, ואין לי את הכח להתמודד עם זה.
שמעתי לאחרונה שישנה איזו תרופה ללא מרשם שאמורה לטפל בבעיה ולגרום לי להרגיש נינוח למרות המכשירים בתוך הפה עמוק.
יש למישהו עצה או תרופה שהוא מכיר כזו? ממש יכול לעזור לי, תודה רבה.
הנושאים החמים