דרוש מידע רפלקס הקאה בטיפול שיניים - יש תרופה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני סובל כבר שנים מרופאי שיניים, לא בגלל המקדחות המשוכללות, גם לא כואב, אלא רק בגלל מין רפלקס של הקאה שיש לי כשמשהו נוגע בפה, אני ממש מרגיש שאני עומד להקיא, אפילו צילום שיניים גורם לי לזעזוע מטורף.
לצערי גם הבן שלי (5) קיבל את המתנה הזו וטיפול שיניים אצלו חייב להתבצע בהרדמה מלאה...
כרגע אני חייב לטפל בשיניים, ואין לי את הכח להתמודד עם זה.
שמעתי לאחרונה שישנה איזו תרופה ללא מרשם שאמורה לטפל בבעיה ולגרום לי להרגיש נינוח למרות המכשירים בתוך הפה עמוק.
יש למישהו עצה או תרופה שהוא מכיר כזו? ממש יכול לעזור לי, תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מכירה את הבעיה ולא מכירה תרופה,
אבל פטנטים שאולי יעזרו -
לנסות להרפות ולהירגע כמה שאפשר כי המתח מחמיר את זה, ובכלל זה אפשר לשמוע מוזיקה למשל.
בצילומים - להושיב את הכיסא ולא להשכיב,
להשתמש בכרטיס קטן יותר (של ילדים),
וגם לתפוס אותו עם תופסן כזה (מזכיר אטב כביסה, בד"כ יש להם), לבקש מהאסיסטנטית שתניח אותו בכיוון ושתיתן לך להכניס לבד מילימטר אחרי מילימטר.
מניסיון - זה עוזר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גם אני עם אותה בעיה
בעיקר בצילומים או כששמים לי ספוג או בדיקה למבנה וכו
מה שאני עושה זה קודם כל מעדכנת את הרופא
דבר שני נושמת עמוק וחושבת רק על נשימות ולא על מה שקורה בפה
בד"כ עוזר ואם לא מוציאה מהר והרופא צריך סבלנות אין ברירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש לרופאים כמה פטנטים:
* גומי סיליקון ששמים בחלל הפה
* תרסיס שמרדים את החך
* לבקש מהרופאים סבלנות ולעדכן אותם
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בצילום פנוראמי לא צריך להכניס כלום לפה
זה מה שרוב רופאי השיניים יגידו לך לעשות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זה בעיה נוראית

היה לי את זה כמה פעמים
וזה עבר

לגבי הצילום אני מזדרז וממש בולע את ...
היה רופא שנתן לי להחזיק עם היד במקום המתקן

מי שיודע על עוד פתרון שיעדכן
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מכירה רופא שיניים מהצפון , נוצרי. שעובד עם מאותגרים שכאלה בשיתוף עם עו"ס בשיטה פסיכולוגית כלשהי בהצלחה רבה
רופא אמין ואחראי מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #10
הבעיה לא בך אלא במקצוע של רופאי השיניים שמשום מה הם חושבים שבן אדם ששוכב כשהראש שלו מוטה כלפי מטה וחלל הפה שלו מלא רוק זה מצב סביר

הפתרון לזה הוא להסביר לרופא/ה הכי ברור שיש לפני הטיפול וגם במהלכו שזה בלתי אפשרי, ולא להבהל מהמבטים שלהם [הם לא שוויגער] ולכן או שיוותרו על ההטיה ממש אחורה [לא בטוח מומלץ] או שישימו את הצינור יותר טוב ויתנו לכם לסגור מידי פעם את הפה כדי לשאוב.

טיפ חשוב: הרבה מתחושת החנק באה מהנסיון לנשום דרך הפה שמסתבך עם הרוק. שימו לב לנשום כל הזמן דרך האף!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תודה רבה לכולם, אני ממש מעריך, כל טיפ עוזר!!
הבעיה לא בך אלא במקצוע של רופאי השיניים שמשום מה הם חושבים שבן אדם ששוכב כשהראש שלו מוטה כלפי מטה וחלל הפה שלו מלא רוק זה מצב סביר
אין ספק שגם הרופא צריך להיות סבלני ומותאם למצב, לצערי במקרה זה - זו בהחלט בעיה אצלי (מתבטאת בין השאר גם בצחצוח שיניים - באחרונות בחלק הפנימי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מניסיון גם סובלים מזה
לנשום דרך האף מפחית בהרבה את התחושה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • הוסף לסימניות
  • #15
אבא שלי מאד מאד רגיש,
עבר המון רופאי שיניים ואף אחד לא הצליח לטפל בו
בגלל רפלקס ההקאה
שבוע שעבר הלך לרופא בני כהן מבני ברק
טיפל בו במסירות!!!
דאג לו! עשה לו את הטיפול ברגישות!
3 שעות טיפל בו!
לא תאמינו - הצליח לעשות לו 3 שתלים!!
ממליצה מאד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
תודה רבה לכולם, אני ממש מעריך, כל טיפ עוזר!!

אין ספק שגם הרופא צריך להיות סבלני ומותאם למצב, לצערי במקרה זה - זו בהחלט בעיה אצלי (מתבטאת בין השאר גם בצחצוח שיניים - באחרונות בחלק הפנימי...)
אני יודעת שקלינאיות עובדות על זה עם תינוקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הבן שלי , בן 14 , גם סבל מרפלקס הקאה חזק מאד
לא הצליח לטפל בכלל
צילום - אפשר לעשות פנורמי, אבל עדין הטיפול לא היה מעשי...
הנס שלנו היה אורתודנט שהגענו אליו לבדיקה.
הוא הפנה אותנו לקלינאי תקשורת לטפל בדחיקת לשון
(ושלא נחזור אליו לפני שכל השיניים מטופלות, כולל טיפולי שורש...
כבר היינו בהחלטה לעשות אותם בהרדמה מלאה...)
לאחר סדרה אצל אלעד כהן - קלינאי תקשורת
הבעיה פשוט נ-פ-ת-ר-ה!!!
הוא הצליח לעשות 3 טיפולי שורש, מבנים ועוד טיפולים משמרים, בלי רפלקס הקאה ולו פעם אחת!
בפעמים הראשונות לקח גם פראמין
בפעמים הבאות גם זה לא.
הטיפול בדחיקת לשון פשוט פתר לו את הבעיה מהשורש, ב״ה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני סובל כבר שנים מרופאי שיניים, לא בגלל המקדחות המשוכללות, גם לא כואב, אלא רק בגלל מין רפלקס של הקאה שיש לי כשמשהו נוגע בפה, אני ממש מרגיש שאני עומד להקיא, אפילו צילום שיניים גורם לי לזעזוע מטורף.
לצערי גם הבן שלי (5) קיבל את המתנה הזו וטיפול שיניים אצלו חייב להתבצע בהרדמה מלאה...
כרגע אני חייב לטפל בשיניים, ואין לי את הכח להתמודד עם זה.
שמעתי לאחרונה שישנה איזו תרופה ללא מרשם שאמורה לטפל בבעיה ולגרום לי להרגיש נינוח למרות המכשירים בתוך הפה עמוק.
יש למישהו עצה או תרופה שהוא מכיר כזו? ממש יכול לעזור לי, תודה רבה.
אשמח לשמוע- האם משהו מכל הנ"ל או אחר עזר לכם?
גם אני סובלת מאד מאותה בעיה, ובהחלט מאתגר במיוחד בטיפולי שיניים.
כרגע צריכה לעשות צילום סטטוס, ולא יכולה לחשוב על זה...
אשמח לעצה בדחיפות!!
תודה!!

@free האם התרופה שכתבתם, מנסיון?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה