- הוסף לסימניות
- #1
שלום רב
זכינו בדירה מחיר למשתכן (כעת לקראת סיום בחודשים הקרובים...)
וגילינו 2 דברים
1.הקבלן אמור להשאיר ריצוף ספייר ו...לא נשאר לו כלום להשאיר.
2.שלא נשאר לו לבניה בעצמה מספיק פאנלים ולכן הוא שם את מה שהיה לו ולחצי דירה הוא לקח סוג וצבע ומרקם אחר של פאנלים ושם לנו לא מצליח להבין את הרציונאל בכל אופן שאלתי היא ,האם מישהו חווה תקדים ל 2 הענינים הללו ?
תודה רבה
זכינו בדירה מחיר למשתכן (כעת לקראת סיום בחודשים הקרובים...)
וגילינו 2 דברים
1.הקבלן אמור להשאיר ריצוף ספייר ו...לא נשאר לו כלום להשאיר.
2.שלא נשאר לו לבניה בעצמה מספיק פאנלים ולכן הוא שם את מה שהיה לו ולחצי דירה הוא לקח סוג וצבע ומרקם אחר של פאנלים ושם לנו לא מצליח להבין את הרציונאל בכל אופן שאלתי היא ,האם מישהו חווה תקדים ל 2 הענינים הללו ?
תודה רבה
הנושאים החמים