דרוש מידע חוסר וחוסר התאמה ריצוף מחיר למשתכן קרה לכם?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום רב
זכינו בדירה מחיר למשתכן (כעת לקראת סיום בחודשים הקרובים...)
וגילינו 2 דברים
1.הקבלן אמור להשאיר ריצוף ספייר ו...לא נשאר לו כלום להשאיר.
2.שלא נשאר לו לבניה בעצמה מספיק פאנלים ולכן הוא שם את מה שהיה לו ולחצי דירה הוא לקח סוג וצבע ומרקם אחר של פאנלים ושם לנו לא מצליח להבין את הרציונאל בכל אופן שאלתי היא ,האם מישהו חווה תקדים ל 2 הענינים הללו ?
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שלום רב
זכינו בדירה מחיר למשתכן (כעת לקראת סיום בחודשים הקרובים...)
וגילינו 2 דברים
1.הקבלן אמור להשאיר ריצוף ספייר ו...לא נשאר לו כלום להשאיר.
? למה נראה לכם שהוא אמור להשאיר משהו?
2.שלא נשאר לו לבניה בעצמה מספיק פאנלים ולכן הוא שם את מה שהיה לו ולחצי דירה הוא לקח סוג וצבע ומרקם אחר של פאנלים ושם לנו לא מצליח להבין את הרציונאל בכל אופן שאלתי היא ,האם מישהו חווה תקדים ל 2 הענינים הללו ?
אסור לקבלן לעשות זאת תדרשו ממנו לשנות את כל הבית לסוג הריצוף שבחרתם אם אין שייתן לכם לבחור סוג ריצוף אחיד לכל הבית, אם יסרב תפנו לאשד בקרה (החברה המפקחת על הקבלנים של דירה בהנחה) וכמובן שאתם יכולים גם לפנות לבית משפט
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
שלום רב
זכינו בדירה מחיר למשתכן (כעת לקראת סיום בחודשים הקרובים...)
וגילינו 2 דברים
1.הקבלן אמור להשאיר ריצוף ספייר ו...לא נשאר לו כלום להשאיר.
2.שלא נשאר לו לבניה בעצמה מספיק פאנלים ולכן הוא שם את מה שהיה לו ולחצי דירה הוא לקח סוג וצבע ומרקם אחר של פאנלים ושם לנו לא מצליח להבין את הרציונאל בכל אופן שאלתי היא ,האם מישהו חווה תקדים ל 2 הענינים הללו ?
תודה רבה
1. לגבי ריצוף ספייר, הקבלן תמיד יכול להזמין עוד ריצוף, או לקחת מדירה אחרת..
2. תביאו בדק בית שיבדוק האם ההבדל בין האריחים עומד בתקן, ואם לא אז תגידו לקבלן להחליף את הפנלים השונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ממליצה גם לקחת חברת בדק בית לפני חתימה על קבלת הדירה,
יש לדוח שלהם קבילות משפטית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הענין הוא שאני מנסה להבין מה רוצה הקבלן כשהוא שם סוג אחר
שבעת הכניסה לדירה הוא יאמר שאין שינוי מהותי המפריע להכנס לדירה?! ואז יהיה לי סחבת ועד לטיפול בזה אנחנו לא נוכל להתקין ארונות וכו' ...
(אני רואה שהוא לא לקח מדירות אחרות את הדגם שלנו ויכול להיות שהוא לא רוצה להפחית מהספייר של האחרים. גם אני יודע שיש לו בעיה להזמין לזה את זה . ומה שזה יכול לגרום זה שהוא יגיד לי לבחור מחדש על כל העול שיש בכך ואז צריך להפוך את כל הריצוף ..ואנחנו עם כל הקרטונים בבית
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מכיר מישהו שזכה במשתכן ועכשיו פתאום חסר לקבלן קרמיקה לאמבטיה
ואמרו לו ללכת לבחור משהו אחר, ויהיה לו עכשיו 2 חדרי שירותים צמודים בצבעים שונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
גם אני יודע שיש לו בעיה להזמין לזה את זה
המפעלים יכולים לייצר מה שאתה רוצה.
בכל אופן אתם יכולים לפנות עכשיו לקבלן לצרף תמונה ולשאול אותו מה הוא מתכונן לעשות עם זה (אם הוא מתכונן להחליף את הפנלים השונים אז שיעשה את זה עכשיו לפני הכניסה לדירה). לא צריך להגיד לו שנכנסתם לדירה ללא רשות. אפשר להגיד לו שקיבלתם תמונה מעובד שבדיוק היה שם וצילם לכם..

לגבי לא נשאר כלום, אז כשאני בחרתי ריצוף למרפסת, לפי החוזה הם צריכים לתת אפשרות של דמוי פרקט. בחנות הם אמרו שזה נגמר, אבל אחרי שהתעקשתי אז משום מה היה להם מספיק..
ועכשיו אחרי שהתאכלס והיה צריך להחליף מרצפת שבורה במרפסת ולא היה ספייר, פתאום הם מצאו אפילו ספייר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
המפעלים יכולים לייצר מה שאתה רוצה.
יש הרבה קבלנים שמזמינים את הריצוף והציוד ממדינות כמו טורקיה וכדומה, ועכשיו בגלל המלחמה הם נתקעו בלי יכולת יבוא של סחורה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
המפעלים יכולים לייצר מה שאתה רוצה.
בכל אופן אתם יכולים לפנות עכשיו לקבלן לצרף תמונה ולשאול אותו מה הוא מתכונן לעשות עם זה (אם הוא מתכונן להחליף את הפנלים השונים אז שיעשה את זה עכשיו לפני הכניסה לדירה). לא צריך להגיד לו שנכנסתם לדירה ללא רשות. אפשר להגיד לו שקיבלתם תמונה מעובד שבדיוק היה שם וצילם לכם..

לגבי לא נשאר כלום, אז כשאני בחרתי ריצוף למרפסת, לפי החוזה הם צריכים לתת אפשרות של דמוי פרקט. בחנות הם אמרו שזה נגמר, אבל אחרי שהתעקשתי אז משום מה היה להם מספיק..
ועכשיו אחרי שהתאכלס והיה צריך להחליף מרצפת שבורה במרפסת ולא היה ספייר, פתאום הם מצאו אפילו ספייר..
זהו שיש בד"כ הבדל גם בין דירה לדירה באותו דגם מרצפות
ובכ"א היה עדיף שיקח משם הבעיה היא שמשום מה הוא לא לוקח משכנים אחרים(אולי הוא לא רוצה לפגום בספייר שלהם) ומעדיף לשים לנו סוג אחר.
מוזר.
אם מישהו נתקל בבעיה דומה נודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם זה ההבדלים שאתה מדבר עליהם, אז לדעתי אתה לא צודק בתביעה שלך.
אני אומר שאם היה שם לפחות מהדירות האחרות ניחא אבל הוא שם צבע אחר ומרקם אחר(לא משי והמרצפות משי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יש מסמך שאתה חותם הרבה לפני המסירה-בו אתה מאשר את הריצוף.
אם חתמת-בעיה
אם לא חתמת-אל תחתום עד שיחליפו
איפה הבעיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
זהו שיש בד"כ הבדל גם בין דירה לדירה באותו דגם מרצפות
לא אמור להיות אם זה מאותו ליין ייצור
(אם ריצפו באותו זמן, זה אותו ליין)
בקשר לרזרבות-חושבת על חוק המכר הוא חייב להשאיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש מסמך שאתה חותם הרבה לפני המסירה-בו אתה מאשר את הריצוף.
אם חתמת-בעיה
אם לא חתמת-אל תחתום עד שיחליפו
איפה הבעיה?
חתמתי וראיתי שהגיע מה שבחרתי ,רק שכנראה המנוף או משהו העיף ושבר חלק מהסחורה...ולא נשאר לו כי לפי מה שראיתי היתה לו כמות מספקת
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
חתמתי וראיתי שהגיע מה שבחרתי ,רק שכנראה המנוף או משהו העיף ושבר חלק מהסחורה...ולא נשאר לו כי לפי מה שראיתי היתה לו כמות מספקת
איך תוכיח את זה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה