- הוסף לסימניות
- #1
אני רואה את המעטפות ואת הדיונים של כמה כסף לשים לרב'ה
ואני שואלת את עצמי
יש מישהי שמגיע לה כסף, מעטפה, הערכה, מתנה מכובדת,
הרבה יותר מכל רב'ה
והיא המטפלת במעון / משפחתון שלך התינוק שלכן
אני רואה אותה עובדת כל בוקר משבע וחצי, בעבודה הכי שוחקת
אבל הכי חשובה!
בשבילי המטפלת היא האמא השניה שלי הבייבי שלי
ולצערי הגדול היא מקבלת שכר מינימום... על עבודה מתישה וקשה
אני לא יכולה לשלם לה משכורת במקום המנהלים שלה
אבל אני יכולה להעריך אותה פעם בשנה, ולתת לה גיפט כארד או מתנה ששווה לפחות כמו שמביאים לרב'ה
תאמינו לי, עם תוספת של 100-150 שח פעם בשנה, למה שאנחנו משלמות כל השנה למעון זה אפילו לא אחוז...
מניחה את זה פה, אם יש לך ילד במעון,
בטוחה שמגיע לה לפחות כמו רבה בחיידר. (שעדיין לא ברור לי למה הוא צריך מעטפה... אבל שוין, זה נושא אחר לדיון)
ואני שואלת את עצמי
יש מישהי שמגיע לה כסף, מעטפה, הערכה, מתנה מכובדת,
הרבה יותר מכל רב'ה
והיא המטפלת במעון / משפחתון שלך התינוק שלכן
אני רואה אותה עובדת כל בוקר משבע וחצי, בעבודה הכי שוחקת
אבל הכי חשובה!
בשבילי המטפלת היא האמא השניה שלי הבייבי שלי
ולצערי הגדול היא מקבלת שכר מינימום... על עבודה מתישה וקשה
אני לא יכולה לשלם לה משכורת במקום המנהלים שלה
אבל אני יכולה להעריך אותה פעם בשנה, ולתת לה גיפט כארד או מתנה ששווה לפחות כמו שמביאים לרב'ה
תאמינו לי, עם תוספת של 100-150 שח פעם בשנה, למה שאנחנו משלמות כל השנה למעון זה אפילו לא אחוז...
מניחה את זה פה, אם יש לך ילד במעון,
בטוחה שמגיע לה לפחות כמו רבה בחיידר. (שעדיין לא ברור לי למה הוא צריך מעטפה... אבל שוין, זה נושא אחר לדיון)
הנושאים החמים