- הוסף לסימניות
- #1
יש לי טלפון שמשמש אותי לווטסאפ.
אני מחברת את הווטסאפ למחשב ומכבה את הטלפון.
לפני בערך חודש הטלפון הפסיק לעבוד. היות והשתמשתי דרך המחשב, הווטסאפ עוד החזיק מעמד...
ולפני שבועיים בערך התנתק.
האם הווטסאפ בטלפון עדיין מחובר? אני היום אלך לתקן אותו בעז"ה, האם ההודעות ישמרו או שגם בטלפון הווטסאפ התנתק?
תודה.
אני מחברת את הווטסאפ למחשב ומכבה את הטלפון.
לפני בערך חודש הטלפון הפסיק לעבוד. היות והשתמשתי דרך המחשב, הווטסאפ עוד החזיק מעמד...
ולפני שבועיים בערך התנתק.
האם הווטסאפ בטלפון עדיין מחובר? אני היום אלך לתקן אותו בעז"ה, האם ההודעות ישמרו או שגם בטלפון הווטסאפ התנתק?
תודה.
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים