- הוסף לסימניות
- #1
אני מתנתקת כל פעם מהחשבון שלי בפרוג (מחשב ביתי, לא חדר מחשבים או משהו אחר שיכול להיות שמישהו אחר ישב על המחשב)
עכשיו פתחתי אותו, אני מסתכלת באתר ללא שהתחברתי,
פתאום אני רואה שיש לי אפשרות להגיב,
אני מסתכלת ורואה שמחובר לי חשבון אחר !!!!!!!!!!!!!!
ניסיתי ללחוץ על הפרופיל וזה לא נתן,
פתחתי חלונית חדשה ושם התחברתי לחשבון שלי!!
מה יכול להיות הסיבה???
זה בעיה שלי או של פרוג??????????????
עכשיו פתחתי אותו, אני מסתכלת באתר ללא שהתחברתי,
פתאום אני רואה שיש לי אפשרות להגיב,
אני מסתכלת ורואה שמחובר לי חשבון אחר !!!!!!!!!!!!!!
ניסיתי ללחוץ על הפרופיל וזה לא נתן,
פתחתי חלונית חדשה ושם התחברתי לחשבון שלי!!
מה יכול להיות הסיבה???
זה בעיה שלי או של פרוג??????????????
הנושאים החמים