דרוש מידע FTT לכאן

  • הוסף לסימניות
  • #41
הוא לא עושה מתיחות, נשמע לי הזוי לעשות לו - רבע עוף
אוכל עוף ובשר
לא ניסינו רפקסולוגיה
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני מחפשת לבנות. לא ממש מצאתי שם באורך נורמאלי. (גם לא בשמלה לגדולה! 4 היה קצר, ו6 רחב מידי!)
מה זה מתיחות? כמו שעושים לסי פי?
יכולה לומר לך שהבגדים הקצרים לא ממש קשורים לגובה שלה
היום מאוד קשה למצוא בגדים באורך סביר גם לילדות רגילות
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
סליחה אבל המכנסיים של קיוי ממש לא מתאימות לרבעי עוף...
רחבות רצח!
רק טייצים
של קידישיק מעולים כי יש להם כפתור ותיפור של רוכסן וכיסים שנראה יותר מכנס
(הבעיה היא שאין להם גומי להצר מה שגורם לי להצטרך להצר אותם או לקחת מידה פחות. לא לדאוג, זה לא צר, רק קצת באורך גבולי:))

מכנסיים באמת זה הבעיה הרצינית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
לFTT הולכים לרופא גסטרו לא לרופא התפתחות.
גם לא תמיד רופא גסטרו הוא הכתובת...

יש המון סיבות לFTT
סיבות גסטרולוגיות שונות
סיבות רפואיות אחרות (כמו מישהי שסיפרה לי שלבת שלה היה פוליפים! שבגלל המאמץ הנשימתי היא שרפה יותר קלוריות ממה שהיא צרכה)
חסר בהורמון גדילה
פגים

ולכן לא תמיד גסטרו הוא הכתובת
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
סליחה אבל המכנסיים של קיוי ממש לא מתאימות לרבעי עוף...
רחבות רצח!
רק טייצים
של קידישיק מעולים כי יש להם כפתור ותיפור של רוכסן וכיסים שנראה יותר מכנס
(הבעיה היא שאין להם גומי להצר מה שגורם לי להצטרך להצר אותם או לקחת מידה פחות. לא לדאוג, זה לא צר, רק קצת באורך גבולי:))

מכנסיים באמת זה הבעיה הרצינית...
מענין...
אני שנים קונה מכנסי דגמ"ח
עכשיו הוא מידה 2 מתקדם😉
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מידה 2 של קיוי?
אולי הפרופורציות שלו שונות

מדובר בילד נמוך (מתחת ל3 אבל יותר ממה שהוא נמוך, הוא רזה)
וכל מכנס שלא מוגדר סקיני - אני אפילו לא מנסה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
מידה 2 של קיוי?
אולי הפרופורציות שלו שונות

מדובר בילד נמוך (מתחת ל3 אבל יותר ממה שהוא נמוך, הוא רזה)
וכל מכנס שלא מוגדר סקיני - אני אפילו לא מנסה
אני קונה סקיני
את לא מכירה את הסוג הזה?
מחיפוש באתר שלהם לדעתי זה המכנס
הוא נמוך מאוד מאוד ושוקל.... 12 קילו- ילד בן 5!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
גם לא תמיד רופא גסטרו הוא הכתובת...

יש המון סיבות לFTT
סיבות גסטרולוגיות שונות
סיבות רפואיות אחרות (כמו מישהי שסיפרה לי שלבת שלה היה פוליפים! שבגלל המאמץ הנשימתי היא שרפה יותר קלוריות ממה שהיא צרכה)
חסר בהורמון גדילה
פגים

ולכן לא תמיד גסטרו הוא הכתובת
גם פוליפים מטפלים אצל רופא גאסטרו,
וד''ר סליי אין לו תורים לפני אוגוסט
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
פוליפים מטופלים אצל א.א.ג.
במרפאת ה. אכילה בהדסה הרופא שם טוען שזו אחת הסיבות השכיחות לFTT בתינוקות (נו-נו).

סליחה על השאלה, למה אתן כ"כ מסתבכות עם בגדים?
הרי בד"כ הגובה גם בהתאם לאחוזון (הבלתי קיים),
אני קונה פשוט 3-4 מידות מתחת ועומד מצוין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אגב,
פוליפים מטופלים אצל א.א.ג.
במרפאת ה. אכילה בהדסה הרופא שם טוען שזו אחת הסיבות השכיחות לFTT בתינוקות (נו-נו).

סליחה על השאלה, למה אתן כ"כ מסתבכות עם בגדים?
הרי בד"כ הגובה גם בהתאם לאחוזון (הבלתי קיים),
אני קונה פשוט 3-4 מידות מתחת ועומד מצוין.
קודם כל כי בתור תינוק קטן - אין 3-4 מידות מתחת
ואח"כ גם כשהמידות כבר מתועדות...;), מכנסים לשלדי אדם זה דבר מסובך כנראה

באמת אחרי שקולטים את הקונספט זה כבר פחות בעייתי אבל בהתחלה זה מסובך ממש
חוץ מהקושי הנפשי לקנות לילד בן 4-5 מכנס מידה 2... מתרגלים לזה בסוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
סליחה על השאלה, למה אתן כ"כ מסתבכות עם בגדים?
הרי בד"כ הגובה גם בהתאם לאחוזון (הבלתי קיים),
אני קונה פשוט 3-4 מידות מתחת ועומד מצוין.
זהו שאצלינו היא עכשיו שוקלת 10.5 קילו- אחוזון 30. גובה 76- אחוזון 0.2. ביחד אוחזון 90!
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
מקיאה. הרמנו ידיים.
:cry:
כשאני מתפללת על הבן שלי, אני מזכירה גם את הבת שלך
מקווה שתתגברו על זה מהר!
זהו שאצלינו היא עכשיו שוקלת 10.5 קילו
אני ממש שמחה לשמוע!
בע"ה היא גם תדביק את הקצב בגובה

ובקרוב אצלינו :sneaky:

מתיחות- לא יודעת איך להסביר עכשיו ולא יודעת איזה מתיחות עושים בסיפי אז אשתדל אחרי שבת לכתוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
מתיחות- לא יודעת איך להסביר עכשיו ולא יודעת איזה מתיחות עושים בסיפי אז אשתדל אחרי שבת לכתוב.
לסי פי- בידיים אני לא יודעת כי מה שאני מכירה זה רק מילדה שהיו לה קיצורים ברגליים..
ברגליים- מרימים רגל אחת למעלה, ואת השניה מצמידים למיטה. בזווית של 90 מעלות. ל10 שניות או משהו כזה כל פעם. ב2 הרגליים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
יש 13 מתענינות בינתיים. אנחנו צריכים עוד 12. מי שרוצה שתעשה לייק כלשהו להודעה בזאת. (חוץ ממי שכבר הגיבה באשכול).

כללים- ילדים אחוזון 5 ומטה בגובה/ משקל/ גם וגם
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אם הכותרת היא לא טורקית בשבילך, אלא מילה מפחידה מהטיפת חלב.
אם את בוכה מול ה"קוטן" של החמודי שלך
אם טיפת חלב בשבילך היא סיבה להרטיב כריות
אם כבר עשית הכרות עם מרפאות אכילה, ואת רק רוצה עוד אמא שתבין מה את עוברת-
אני מגבשת קבוצה סגורה לאמהות לילדי FTT.
תנאי קבלה- אחוזון משקל מתחת 3 .
ילד מתחת גיל 5.
וואי וואי,
ילד מתחת אחוזון 3 (מעל גיל 5) ולא זוכרת פעם אחת שהרטבתי על זה כרית.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה