• הוסף לסימניות
  • #1
חזקים בניחושים? נראה אתכם מתמודדים עם האתגר הגדול מבית משרד התחבורה -
נחשו איזה קו נראה בכל תמונה, מבלי להציץ בספוילר!

411

1743770537053.png



401

1743770587634.png



411

1743770646303.png


409

1743770746173.png


409


1743770805475.png


980

1743770875693.png

210

1743771023717.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש כאלה שיוצאים בלי שילוט בכלל
האם יצא לכם להיתקל בזה הרבה פעמים?
איך ידעתם שהאוטובוס הזה באמת אמור לבצע קו (ולא הסעה פרטית לדוג') ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
האם יצא לכם להיתקל בזה הרבה פעמים?
איך ידעתם שהאוטובוס הזה באמת אמור לבצע קו (ולא הסעה פרטית לדוג') ?
כי הוא עצר בתחנה , ופתח דלתות.
וכשמתקרבים לדלת שואלים אותו : איזה קו אתה?

לצערי נתקלתי בזה הרבה פעמים
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
פעם ח"כ ברוכי כתב בצט שעשה עם אנשים בוואצאפ שהוא פנה לקווים ואמרו שיטפלו בזה יותר טוב.
למעשה לא עזר כלום ובקווים יש בלגן גדול עם זה
בעיקרון לפי המכרז צריך שלקבלנים יהיה שילוט בכל הצדדים
וזה אין אף פעם
יש אולי מקדימה ולפעמים זה בחבילת דפים שנופלת שם למטה

הבעיה במודיעין עילית זה לא ביציאה מהעיר שאז אתה יודע שהאוטובוס אמור להגיע ואתה דרוך בתחנה
אלא כשממתינים בצומת שילת ואז אתה לא יודע לאיזה אוטובוס לכוון את היד וגם הנהגים לא כ"כ מתאמצים לעצור שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
@מנוי פרימיום
יש״כ על האשכול החשוב,

נשמח לקבל את הכללים,
האם בכלל יכולה חברה להפעיל אוטובוס קבלן..
או שמותר לה תמיד לעבוד כך?

לאחרונה בחלק מהמקומות קווי שיגרה רגילים בימים רגילים מופעלים בקבלנות..
מה שכמובן גורם לשלל בעיות ביניהם הבעייה שהצפת כאן באשכול..
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
האם יצא לכם להיתקל בזה הרבה פעמים?
איך ידעתם שהאוטובוס הזה באמת אמור לבצע קו (ולא הסעה פרטית לדוג') ?
איך?
אני מתקשר *2060 וכל פעם הנציג התורן ''אני רואה שבדיוק עכשיו הוא עבר אותך''...
האוטובוס היחיד ש''בדיוק עכשיו עבר אותי'' הוא אוטובוס קבלן בלי שילוט
כנ''ל בקלקו
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
@מנוי פרימיום
יש״כ על האשכול החשוב,

נשמח לקבל את הכללים,
האם בכלל יכולה חברה להפעיל אוטובוס קבלן..
או שמותר לה תמיד לעבוד כך?

לאחרונה בחלק מהמקומות קווי שיגרה רגילים בימים רגילים מופעלים בקבלנות..
מה שכמובן גורם לשלל בעיות ביניהם הבעייה שהצפת כאן באשכול..
הכללים הם שאסור להם להפעיל קבלנים בשגרה
ומותר להם להפעיל רק קבלנים שעומדים בדרישות בסיסיות שרשומות במכרז

אבל אף אחד לא באמת מתייחס למה שכתוב במכרז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אגב, לפני שנה וחצי (8.23) היתה אמורה להיכנס לתוקף הנחיה לאיסור גורף של שימוש באוטובוס קבלן, מלבד סופי שבוע בקווים עמוסים בלבד ובאישור מראש. לא עמדו בזה, ואחרי זה דחו את ההנחיה לתחילת 24, ואחרי זה רק הציבו הנחיה כללית להפחית בהדרגה את השימוש בקווים אלו. לא ידוע לי מה ההנחיות האחרונות.
אבל גם מה שמאושר, יש כמה הנחיות ברורות שהחברות לא עומדות בהם - מספר קו בחזית האוטובוס, לוגו של החברה, חיבור מלא למערכות של המפעיל חיבור לgps וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אבל גם מה שמאושר, יש כמה הנחיות ברורות שהחברות לא עומדות בהם - מספר קו בחזית האוטובוס, לוגו של החברה, חיבור מלא למערכות של המפעיל חיבור לgps וכו'
בחוויה שלי כנוסע,
דווקא יש שיפור עצום בכל הנוגע לחיבור למערכות הדיגיטל של החברה בחברות הקבלן
{בנוסף ניתן לשים לב שכבר כמעט לא עוצרים לתיקוף בגלל שגם בקבלנים יש את המכשירי תיקוף שהחברה מציבה שהם בד״כ גם מחוברים לדיגיטל}

אלא שבכל הנוגע לשילוט שם אין כמעט הטבה,

לענ״ד מה שתלוי בנהגים כמעט ואין הטבה, מתוך רצון הנהגים להישאר לבדם..
בכל הנוגע למה שלא תלוי בהם כנראה יש קצת שיפור..

כמובן שאנחנו כנוסעים צריכים לגרום לחברות להרגיש שגם השילוט הלא תקין לא ישתלם להם דרך תלונות למשרד התחבורה והקנסות שיגררו בעקבותיהם..
ועכשיו גם יותר קל למשרד התחבורה לעקוב אחרי הנהג לפי שעת התלונה כי האוטובוסים מחוברים למערכת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הכללים הם שאסור להם להפעיל קבלנים בשגרה
ומותר להם להפעיל רק קבלנים שעומדים בדרישות בסיסיות שרשומות במכרז

אבל אף אחד לא באמת מתייחס למה שכתוב במכרז.
זאת אומרת שאין לנוסע הקטן אפשרות להתלונן על חברה שעושה את זה,
מכיון וזה חוזה בין החברה למשרד ולא קשור כביכול לשירות לנוסע?!?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זאת אומרת שאין לנוסע הקטן אפשרות להתלונן על חברה שעושה את זה,
מכיון וזה חוזה בין החברה למשרד ולא קשור כביכול לשירות לנוסע?!?
נוסעים יכולים להגיש תלונה למשרד התחבורה על כל מקרה שבו החברה מפרה את חוזה ההפעלה, בתנאי שהנוסע נפגע ישירות כתוצאה מאותו מקרה (לדוג' - נוסע המתין בתחנה והאוטובוס לא העלה נוסעים / לא יצא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הזיה מה שקרה לי אתמול!!!
חיכית אתמול בתחנה ברבי עקיבא הרב שך - למעלה מחצי שעה והיה לי כמה אוטובוסים עירוניים שהיו נוחים לי
ואני מתקשר לקל קו ואני כל הזמן שומע שהאוטבוס שלי אמור להגיע בשתי דקות הקרובות וכשעובר שתי דקות הוא אומר שהאוטובוס יגיע בעוד עשרים + דקות
אחרי יותר מידי זמן התיאשתי והלכתי ברגל הביתה סחוט אחרי סיבובים של קניות ושקיות בידיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נוסעים יכולים להגיש תלונה למשרד התחבורה על כל מקרה שבו החברה מפרה את חוזה ההפעלה, בתנאי שהנוסע נפגע ישירות כתוצאה מאותו מקרה (לדוג' - נוסע המתין בתחנה והאוטובוס לא העלה נוסעים / לא יצא)
התכוונתי להפרת נוהל אוטובוס קבלן, שגם אם מגיע אוטובוס ומעלה את הנוסעים ונוסע וכו׳
במידה והוא קבלן בזמן שיגרה זו הפרת חוזה, שעל זה הנוסע לא יכול להתלונן,
למרות שהאינטרס של הנוסע הוא כן להתלונן אפי׳ שבאותו פעם לא נגרם נזק לנוסע הניסיון מוכיח שחברות קבלן הם נזק לנוסעים ובמידה יביאו אותם רק כשמותר על פי החוזה ישתפר השירות לנוסעים {או שלא כי לא יצאו אוטובוסים..}
הזיה מה שקרה לי אתמול!!!
חיכית אתמול בתחנה ברבי עקיבא הרב שך - למעלה מחצי שעה והיה לי כמה אוטובוסים עירוניים שהיו נוחים לי
ואני מתקשר לקל קו ואני כל הזמן שומע שהאוטבוס שלי אמור להגיע בשתי דקות הקרובות וכשעובר שתי דקות הוא אומר שהאוטובוס יגיע בעוד עשרים + דקות
אחרי יותר מידי זמן התיאשתי והלכתי ברגל הביתה סחוט אחרי סיבובים של קניות ושקיות בידיים
נראה שיש בקל קו כמה תקלות ביממה האחרונה, גם אני נתקלתי בתופעה דומה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נראה שיש בקל קו כמה תקלות ביממה האחרונה, גם אני נתקלתי בתופעה דומה..
לפי מה שראיתי זה קורה בעומסי תנועה - בחלק מהאוטובוסים יש בעיה שגורמת לכך שאחרי 5 דקות שהאוטובוס נשאר במקום (או מתקדם פחות מ-100 מ') הוא "נושר" מהמערכות של משרד התחבורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
התכוונתי להפרת נוהל אוטובוס קבלן, שגם אם מגיע אוטובוס ומעלה את הנוסעים ונוסע וכו׳
במידה והוא קבלן בזמן שיגרה זו הפרת חוזה, שעל זה הנוסע לא יכול להתלונן,
למרות שהאינטרס של הנוסע הוא כן להתלונן אפי׳ שבאותו פעם לא נגרם נזק לנוסע הניסיון מוכיח שחברות קבלן הם נזק לנוסעים ובמידה יביאו אותם רק כשמותר על פי החוזה ישתפר השירות לנוסעים {או שלא כי לא יצאו אוטובוסים..}
להתלונן אפשר תמיד, אבל זמני שגרה אין הרבה...
עכשיו אנחנו בתקופת בין הזמנים, לפני כן היה את תקופת הצום של המוסלמים, להאא"ה - פורים, וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לפי מה שראיתי זה קורה בעומסי תנועה - בחלק מהאוטובוסים יש בעיה שגורמת לכך שאחרי 5 דקות שהאוטובוס נשאר במקום (או מתקדם פחות מ-100 מ') הוא "נושר" מהמערכות של משרד התחבורה
מעניין וטוב שאתה מעדכן..
אלא שזה במקרה שהאוטובוס באמת מגיע בסוף ורק מתעכב בפקקים..

מה שקרה לי, ומה שגם הבנתי מהתיאור של @עץ יפה שהאוטובוס באמת לא הגיע למרות שחיכינו לו!

וקל קו דווקא קידם אותו אלינו לאט לאט {גם על פי מיקום לא רק בדקות..} אלא שלפתע עבר לקו הבא,
מה שהרגיש כאילו האוטובוס במעקב היה פייק..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה