דרוש מידע קייטנה בגני עיריה

  • הוסף לסימניות
  • #1
עוד מעט נגמרת השנה בגני עיריה (בנות) ומתחילה קייטנה של 3 שבועות,
זה כולל צהרון? ואם לא-יש רעיון מה אפשר לעשות הורים שעובדים בשעות האלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ברוב המקרים נפתח צהרון אלא אם כן בגן שלכם אין ביקוש ואז ייפתח רק בוקר עד אחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
עוד מעט נגמרת השנה בגני עיריה (בנות) ומתחילה קייטנה של 3 שבועות,
זה כולל צהרון? ואם לא-יש רעיון מה אפשר לעשות הורים שעובדים בשעות האלה?

משום מה בציבור שלנו אין כל כך דרישה בזמן הזה... הרבה אימהות מורות וגננות ואז הן בחופש ולא מעונינות.
בפועל, ברוב המקרים לא נפתח צהרון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
משום מה בציבור שלנו אין כל כך דרישה בזמן הזה... הרבה אימהות מורות וגננות ואז הן בחופש ולא מעונינות.
בפועל, ברוב המקרים לא נפתח צהרון.
זה לא בגלל שהרבה אימהות הן מורות וגננות
זה לא כל כך נכון בגני הילדים היכן שהאוכלוסיה צעירה
ו--גם לצהרון של כל השנה מורות וגננות שולחות פחות.

הסיבה שבקושי נפתחים צהרונים בזמן הזה
היא שלפחות בבני ברק גובים עליהם 600 שקל שלא כולל ארוחת צהריים אלא רק ארוחה קלה
המחיר מרתיע יותר מדי
אז מסתדרים ב-3 שבועות של החופש הללו כמו שיסתדרו אחרי - משלמים לבייביסיטר וכהנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה לא בגלל שהרבה אימהות הן מורות וגננות
זה לא כל כך נכון בגני הילדים היכן שהאוכלוסיה צעירה
ו--גם לצהרון של כל השנה מורות וגננות שולחות פחות.

הסיבה שבקושי נפתחים צהרונים בזמן הזה
היא שלפחות בבני ברק גובים עליהם 600 שקל שלא כולל ארוחת צהריים אלא רק ארוחה קלה
המחיר מרתיע יותר מדי
אז מסתדרים ב-3 שבועות של החופש הללו כמו שיסתדרו אחרי - משלמים לבייביסיטר וכהנה
רק אם יש אפשרות להסתדר עם בייביסיטר או באופציות אחרות.
אם הרבה היו עובדות בעבודה שאינה מורה או גננת שהן בחופש או משרות אחרות שהן בחלקיות משרה ומסיימות מוקדם
היה סיכוי שהיתה מתגבשת קבוצה מספיקה שתשלם 600 שקל בלית ברירה רק כי אין פתרון אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בד"כ אין ואם יש זה התארגנות פרטית בד"כ ולכן זה המחיר.

יש הרבה שהאבא כן בבית בשעה הזאת ומסתדרים, כך שלא מחייב רק ילדי הוראה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
רק אם יש אפשרות להסתדר עם בייביסיטר או באופציות אחרות.
אם הרבה היו עובדות בעבודה שאינה מורה או גננת שהן בחופש או משרות אחרות שהן בחלקיות משרה ומסיימות מוקדם
היה סיכוי שהיתה מתגבשת קבוצה מספיקה שתשלם 600 שקל בלית ברירה רק כי אין פתרון אחר.
מכירה מאוד הרבה נשים שאינן מורות וגננות או משרות אחרות חלקיות
רוב הצעירות פחות או יותר עובדות בכאלו עבודות - אלו שאין להן ילדות גדולות בחופש בבית כדי לחסוך הכל.
בגן של הבת שלי 80 אחוז מהאמהות פחות או יותר עובדות משרה מלאה
ולא . לא נפתח בו צהרון בחופש.

רובן חושבות ש 600 שקל זה מוגזם לשלם על צהרון ל-3 שבועות. וללא ארוחת צהריים.
לא כולן מתכנתות שיש להן מספיק כסף להוציא כזה סכום ל-2 או 3 בנות. אפשר לעבוד משרה מלאה גם במזכירות טלמרקטינג ביטוח ועוד
ולכן כמו שהן תתמודדנה בהמשך הקיץ כשיסתיים גם הצהרון הזה
הן מתמודדות עכשיו. יש צהרוני - קייטנות של בחורות ב150 שקל
יש בייביסיטריות ששומרות על כל ה-2 או 3 בסכום של 200-300. אחיניות דודות סבתות או אבא
כל אחת והסידור שלה .

לצהרון שולחות רק אלו שממש ממש אין להן ברירה ויש להן קצת יותר אפשרות כלכלית לממן את ההזיה הזו של שירותי בייביסיטר בהון כסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא תמיד בכלל יש אופציה לפתיחת צהרון
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מכירה מאוד הרבה נשים שאינן מורות וגננות או משרות אחרות חלקיות
רוב הצעירות פחות או יותר עובדות בכאלו עבודות - אלו שאין להן ילדות גדולות בחופש בבית כדי לחסוך הכל.
בגן של הבת שלי 80 אחוז מהאמהות פחות או יותר עובדות משרה מלאה
ולא . לא נפתח בו צהרון בחופש.

רובן חושבות ש 600 שקל זה מוגזם לשלם על צהרון ל-3 שבועות. וללא ארוחת צהריים.
לא כולן מתכנתות שיש להן מספיק כסף להוציא כזה סכום ל-2 או 3 בנות. אפשר לעבוד משרה מלאה גם במזכירות טלמרקטינג ביטוח ועוד
ולכן כמו שהן תתמודדנה בהמשך הקיץ כשיסתיים גם הצהרון הזה
הן מתמודדות עכשיו. יש צהרוני - קייטנות של בחורות ב150 שקל
יש בייביסיטריות ששומרות על כל ה-2 או 3 בסכום של 200-300. אחיניות דודות סבתות או אבא
כל אחת והסידור שלה .

לצהרון שולחות רק אלו שממש ממש אין להן ברירה ויש להן קצת יותר אפשרות כלכלית לממן את ההזיה הזו של שירותי בייביסיטר בהון כסף.
לצערי, באזור שלי אין אופציות כאלו של צהרוני- קיטנות של בחורות.
ולא לכולם קל למצוא אופציה של בייביסיטר.
ועדיין, לא יהיה סיכוי שיפתח צהרון בחופש....

וחד משמעית שלרובנו המשכורות לא גבוהות בכלל וקשה מאד לשלם את הסכום.
בגלל זה עניתי לשואלת שאין כל כך סיכוי לצהרון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לצערי, באזור שלי אין אופציות כאלו של צהרוני- קיטנות של בחורות.
ולא לכולם קל למצוא אופציה של בייביסיטר.
ועדיין, לא יהיה סיכוי שיפתח צהרון בחופש....

וחד משמעית שלרובנו המשכורות לא גבוהות בכלל וקשה מאד לשלם את הסכום.
בגלל זה עניתי לשואלת שאין כל כך סיכוי לצהרון.
ברור לי שיש כאלו שבכל זאת רוצות ולא יכולות להסתדר - ואין להן כי אין מספיק ביקוש.

הסברתי את הרציונל של נשים לחפש סידורים מתחת לאדמה.

כי כתבת פה שהסיבה שאין מספיק נרשמות ואין סיכוי לצהרון היא שכולם מורות וגננות
אז אמרתי שהסיבה שאין מספיק נרשמות היא מחיר יקר באופן קיצוני + תמורה לא הולמת.
ולכן למרות שרובם לא מורות וגננות - אין רישום. והרוב מצליחות איכשהו למצוא סידור הולם פחות או הולם יותר - במחיר קצת יותר הגיוני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
היו שנים שעשינו צהרון עובר
זה יצא פעם/פעמיים ב3 שבועות של לצאת מוקדם מהעבודה או להביא בחורה ... (או לעבוד מהבית וכו')
והיה שווה יותר מתשלום על צהרון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אצלינו רוב הילדות נמצאות בצהרון במהלך השנה ומעולם לא נפתח צהרון באף קייטנה. המחיר פשוט לא סביר (אחרי שמתרגלים למחירים של הצהרונים).

אני מסתמכת על הבנות הגדולות בשעות האלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בחופש הבנות הגדולות בבית ולכן הרבה משפחות פחות צריכות את הצהרונים. המשפחות הצעירות אכן בבעיה גדולה אבל אף פעם אין רישום מספיק..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בחופש הבנות הגדולות בבית ולכן הרבה משפחות פחות צריכות את הצהרונים. המשפחות הצעירות אכן בבעיה גדולה אבל אף פעם אין רישום מספיק..
אצלינו אפילו לא בודקים אם יש רישום, מלכתחילה לא פותחים.
בהנחה שבצהרון הפרטי שאני שולחת בקיץ יש עוד 25 ילדים מהצהרון שלו, אם היו פותחים רישום כנראה שהיה מספיק רישום.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה