- הוסף לסימניות
- #1
תינוקת פגית עם קושי באכילה, מטופלת במרפאת אכילה,
הרופא אמרה היום שנתחיל עם זונדה...
היא הסבירה לי שיש אפקט השלושה חודשים, שאחרי תקופה הרפלקסים מתחילים להיעלם והאכילה נהיית רצונית והמון פעמים אצל פגים אין חוויות טובות אז הם לא רוצים לאכול,
מה שהיא גם עם חמצן אז יותר קשה לה למצוץ וכו'
אשמח למידע כמה שיותר מהר!
ממש חסד אמיתי!!!
תודה,
הרופא אמרה היום שנתחיל עם זונדה...
היא הסבירה לי שיש אפקט השלושה חודשים, שאחרי תקופה הרפלקסים מתחילים להיעלם והאכילה נהיית רצונית והמון פעמים אצל פגים אין חוויות טובות אז הם לא רוצים לאכול,
מה שהיא גם עם חמצן אז יותר קשה לה למצוץ וכו'
אשמח למידע כמה שיותר מהר!
ממש חסד אמיתי!!!
תודה,
הנושאים החמים