דרוש מידע תינוקת פגית עם זונדה וחמצן

  • הוסף לסימניות
  • #1
תינוקת פגית עם קושי באכילה, מטופלת במרפאת אכילה,
הרופא אמרה היום שנתחיל עם זונדה...
היא הסבירה לי שיש אפקט השלושה חודשים, שאחרי תקופה הרפלקסים מתחילים להיעלם והאכילה נהיית רצונית והמון פעמים אצל פגים אין חוויות טובות אז הם לא רוצים לאכול,
מה שהיא גם עם חמצן אז יותר קשה לה למצוץ וכו'
אשמח למידע כמה שיותר מהר!
ממש חסד אמיתי!!!
תודה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מקפיצה,
יש למישהו מידע ממש יעזור לנו!
חסד אמיתי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מה את מחפשת, עצות איך לגרום לה לאכול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מה שיכול לעזור!
בגלל שגם קשה לה עם הנשימה היא מתאמצת על האוכל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תינוקת פגית עם קושי באכילה, מטופלת במרפאת אכילה,
הרופא אמרה היום שנתחיל עם זונדה...
היא הסבירה לי שיש אפקט השלושה חודשים, שאחרי תקופה הרפלקסים מתחילים להיעלם והאכילה נהיית רצונית והמון פעמים אצל פגים אין חוויות טובות אז הם לא רוצים לאכול,
מה שהיא גם עם חמצן אז יותר קשה לה למצוץ וכו'
אשמח למידע כמה שיותר מהר!
ממש חסד אמיתי!!!
תודה,
אתם בשיטת הקנגורו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש לו מכשיר קנגרו לזה התכוונת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אתם בשיטת הקנגורו?
נשמע שהיא בבית.
יש לו מכשיר קנגרו לזה התכוונת?
כנראה שיטת הקנגורו של הפגיה.
אם הרצון שלך הוא למנוע זו דה- אפשר להאכיל במזרק, אם הרצון הוא להגיע למציצה- תדברי עם יועצת הנקה. (גם אם מדובר על בקבוקים -וככה זה נשמע. יש להם הרבה מה לומר על מציצות ותנוחות.)
 
  • תודה
Reactions: g.g
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני אומרת מאוד בזהירות,
תימנעו מהאכלה בכפייה - זה מותיר כלו נזקים לטווח רחוק...
חוויה של אוכל היא קריטית אצל ילדים קטנים ואם החוויה היא לא טובה הם לא רוצים לאכול ומשם המצב מידרדר הלאה והלאה,
בפרט שהיא עם חמצן - מה שאומר שבזמן האוכל היא נלחמת גם על הנשימה ולכן צריך להקל מעליה..
 
  • תודה
Reactions: g.g
  • הוסף לסימניות
  • #9
כן אנחנו בבית
באמת מאכילה מאד בזהירות וכל התנגדות גם הקטנה ביותר אני מפסיקה,
כןנותנת ל יותר חמצן בשעת האוכל כדי להקל מעליה.
היא מתעוררת לאוכל ומבקשת ב"ה שהיא עוד מבקשת אבל אחרי 20/30 סיסי מפסיקה היא לא מגיעה כמות נורמלית ביום.
אנחנו מטופלים במ. אכילה יש שם מרפאות בעיסוק ויועצות הם כבר הראו לנו תנוחות וכו' השאלה אם יש עוד משהו לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נשמע שהיא בבית.

כנראה שיטת הקנגורו של הפגיה.
אם הרצון שלך הוא למנוע זו דה- אפשר להאכיל במזרק, אם הרצון הוא להגיע למציצה- תדברי עם יועצת הנקה. (גם אם מדובר על בקבוקים -וככה זה נשמע. יש להם הרבה מה לומר על מציצות ותנוחות.)
שיטת קנגורו אפשר לעשות גם בבית. הרעיון הוא לתת לתינוק שעות של עור לעור או על הידיים כדי להשלים את השעות החסרות. זו שיטה מוכחת שפועלת כמו קסם לכל מיני קשיּי התפתחות. הבעיה עם פגים שהרבה פעמים הם לא דורשים את זה אז למעשה הם מקבלים אפילו פחות שעות על הידיים בהשוואה לתינוק רגיל.
מכירה באופן אישי פג שנולד בשבוע 28, היה מאושפז קרוב לשלושה חודשים בפגיה וההורים לקחו ברצינות את השיטה (ברמה שהתינוק היה 24 שעות על הידיים עד גיל עשרה חודשים. כולל שינה במשמרות של שני ההורים והילדים הגדולים)
תוך עשרה חודשים התינוק השלים את הפער לחלוטין מבחינת משקל והתפתחות, הרופאים היו בהלם כי מראש לא נתנו הרבה סיכויי להתפתחות תקינה לחלוטין, בטח לא קפיצה כזאת.
ממליצה מאוד ללמוד ולהבין את העקרונות כדי שיהיה כוח ליישם. הרעיון הוא פשוט מאוד- להחזיק את התינוק כמה שיותר על הידיים בכל שעות היום והלילה, בדגש על הזמן שהתינוק ישן, אפשר ומומלץ להיעזר במנשא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אז הבת שלי היא נס יותר גדול - פגית שבוע 25
מורכב מכל הבחינות...
כמובן עשינו קנגרו ועושים קנגרו....
מודים לה' על הניסים שהוא עשה לנו ורק רוצים לעשות קצת השתדלות בנושא האוכל, ברגע שהיא תעלה במשקל ותתחזק אז הראות שלה יותר יבשילו וגם תצליח לנשום יותר טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
האכלה בזונדה לא אומרת שהילד לא אוכל גם בפה,
מאכילים בפה כמה שהוא רוצה ובמקביל משלימים לו עם זונדה בשביל שיגדל (ככה אני יודעת.)
זה מוריד מהלחץ סביב נושא האוכל - כי את רגועה שהיא קיבלה הכל ולא משדרת לה לחץ סביב האוכל .
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ברור שמתחילה דרך הפה ומשלימה בזונדה,
מביאה לה לאכול עם כל החויה (משתדלת...)
שרה לה שירים מנענעת אותה וכו'
תמיד מחכה שהיא תדרוש אוכל לא מאכילה כל 5 דק' כדי חיצור מעגל אכילה נורמאלי,
את הדברים האלו אני עושה ויודעת השאלה אם יש מישהי / משהו שיכול לעזור?
אבל נורא רוצה ומחכה כבר שתסיים כמויות שלמות מבקבוק בלי זונדה בכלל!
וזאת היתה מטרת השאלה מה יכול לעזור להיגמל מהזונדה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ברור שמתחילה דרך הפה ומשלימה בזונדה,
מביאה לה לאכול עם כל החויה (משתדלת...)
שרה לה שירים מנענעת אותה וכו'
תמיד מחכה שהיא תדרוש אוכל לא מאכילה כל 5 דק' כדי חיצור מעגל אכילה נורמאלי,
את הדברים האלו אני עושה ויודעת השאלה אם יש מישהי / משהו שיכול לעזור?
אבל נורא רוצה ומחכה כבר שתסיים כמויות שלמות מבקבוק בלי זונדה בכלל!
וזאת היתה מטרת השאלה מה יכול לעזור להיגמל מהזונדה...
בת כמה היא היום?
במרפאת אכילה אמרו לי להפסיק להאכיל אחרי חצי שעה ולחכות שעתיים בין תחילת ארוחה לתחילת הארוחה הבאה, ואז הם מרגישים תחושת שובע ורעב.
היום היא עם זונדה, או בלי?
אם היא עם- תאכילי אותה כל פעם חצי שעה, ותשלימי עם זונדה, וכשהיא תגדל ותגמל מהחמצן (זה קורה ב99% מהילדים. גם בשבועות מוקדמים.) יהיה לה יותר כוח למצוץ.
אם היא בלי זונדה- תתחילי בבקבוק ומשיכי במזרק בעדינות.
את מחוברת לקו של הפגים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
גם אני אמא לפגיות (שבוע 26), היום כבר בנות שנתיים ברוך ה' נסיכות מהממות, אין לי אפשרות לעזור לך כי ברוך ה' לא התנסיתי בזה רק יכולה להמליץ להשקיע כמה שאפשר ולא לוותר, ללכת לטיפולים פרא רפואים ואלטרנטיבים (רפלקסיולוגיה, אוסטאופתיה וכו) כמה שמשקיעים שהם קטנים ככה הם משלימים פערים יותר מהר.
בנוסף, האם את מחוברת למייל של אימהות לפגים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
היא מטופלת במרפאת אכילה ולא מתקדמת בכלל?
אולי כדאי לשקול לעבור למרפאה אחרת.
הבנתי ממישהי שעברה התמודדות דומה, שיש הבדל משמעותי בין היעילות של המרפאות בתחום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
גם אני אמא לפגיות (שבוע 26), היום כבר בנות שנתיים ברוך ה' נסיכות מהממות, אין לי אפשרות לעזור לך כי ברוך ה' לא התנסיתי בזה רק יכולה להמליץ להשקיע כמה שאפשר ולא לוותר, ללכת לטיפולים פרא רפואים ואלטרנטיבים (רפלקסיולוגיה, אוסטאופתיה וכו) כמה שמשקיעים שהם קטנים ככה הם משלימים פערים יותר מהר.
בנוסף, האם את מחוברת למייל של אימהות לפגים?
הגשתי בקשה להירשם למייל של אמהות לפגים, אבל לא יודעת למה לא מקבלת מהם מיילים,
אני אכתוב שוב מייל לאחראית לראות איפה זה אוחז.
השתחררנו בערב בדיקת חמץ, אנחנו כל הזמן במעקבים גם רפואי וגם פרא רפואי ב"ה היא מתפתחת יפה ויודעת שזה לא מובן מאליו בשבוע כ"כ מוקדם!
לגבי אסטיופת, את הלכת? ה עזר? את חושבת שזה יכול לעזור לי לגמול אותה מהזונדה?
למה זה יכול לעזור?
ולמי,
תודה ענקית!
היא מטופלת במרפאת אכילה ולא מתקדמת בכלל?
אולי כדאי לשקול לעבור למרפאה אחרת.
הבנתי ממישהי שעברה התמודדות דומה, שיש הבדל משמעותי בין היעילות של המרפאות בתחום.
היא מטופלת ומתקדמת, אבל די נמס לי מהזונדה בכלל, אני יודעת שצריך מלא סבלנות, לא סותר אני רק מחפשת משהו שיכול לעזור אולי פרא רפואי וכזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הגשתי בקשה להירשם למייל של אמהות לפגים, אבל לא יודעת למה לא מקבלת מהם מיילים,
אני אכתוב שוב מייל לאחראית לראות איפה זה אוחז.
השתחררנו בערב בדיקת חמץ, אנחנו כל הזמן במעקבים גם רפואי וגם פרא רפואי ב"ה היא מתפתחת יפה ויודעת שזה לא מובן מאליו בשבוע כ"כ מוקדם!
לגבי אסטיופת, את הלכת? ה עזר? את חושבת שזה יכול לעזור לי לגמול אותה מהזונדה?
למה זה יכול לעזור?
ולמי,
תודה ענקית!

היא מטופלת ומתקדמת, אבל די נמס לי מהזונדה בכלל, אני יודעת שצריך מלא סבלנות, לא סותר אני רק מחפשת משהו שיכול לעזור אולי פרא רפואי וכזה.
אני הלכתי לאוסטאופתית בנושא האכילה והטונוס ומאוד עזר ברוך ה', יש כמה מומלצים אני הייתי אצל אוה מיכלזון במודיעין , שמעתי גם המלצה על רייז מב"ב אבל לא ניסיתי.
לדעתי גם רפלקסיולוגיה יכולה לעזור. טוב לשמוע שהיא מתקדמת זה באמת לא מובן מאליו, אבל הפגיות הן פייטריות לגמרי!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה