דרוש מידע מכון כושר גרייט שייפ - בן גוריון

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח למידע על המקום, המחירים, מה רמת ההפרדה (אם זה באותם שעות רק בחדרים שונים או בשעות נפרדות)
תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
המכון פתוח לגברים ונשים באותן שעות חדרים נפרדים (אזור נשים מופרד לחלוטין)
מכון מאובזר ברמה נקי ומטופח
לנשים יש גם שיעורי סטודיו ופילאטיס מכשירים
לגבי מחירים אני לא יודעת (לי יש freefit)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שלום וברכה
מחפשת מידע עדכני על חדר הכושר לנשים בגרייט שייפ
יש מגוון מכשירים רחב? ציוד ברמה גבוהה?
חדר כושר מאובזר ומתוחזק? מאמנות באופן קבוע?
וכן איך ההפרדה במקום, והשירות לקוחות
תודה רבה לעונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש מגוון מכשירים רחב? ציוד ברמה גבוהה?
ממש נחמד 4 או 5 הליכונים 3 זה שדומה להם
2 אופניים, ואחד מכל השאר דומה מאוד לאסאי
מאמנות באופן קבוע?
ממש לא קבוע צריך לקבוע איתם ואין המון נראה לי פעם בשלוש חודשים
וכן איך ההפרדה במקום, והשירות לקוחות
ההפרדה היא כה בכניסה גם גברים וגם נשים והמכון של הנשים סגור גם עם וילון אטום וגם עם דלת
השירות לקוחות אחלה

שימי לב אם מפריעה לך יש טלויזיה במקום והלבוש לא נראה לי עם כללים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ממש נחמד 4 או 5 הליכונים 3 זה שדומה להם
2 אופניים, ואחד מכל השאר דומה מאוד לאסאי

ממש לא קבוע צריך לקבוע איתם ואין המון נראה לי פעם בשלוש חודשים

ההפרדה היא כה בכניסה גם גברים וגם נשים והמכון של הנשים סגור גם עם וילון אטום וגם עם דלת
השירות לקוחות אחלה

שימי לב אם מפריעה לך יש טלויזיה במקום והלבוש לא נראה לי עם כללים.
תודה רבה
כמה את משלמת לחודש ומה המנוי כולל?
כי הציעו לי מחיר שנשמע לי קצת יקר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אז בגלל שאני לא הולכת יותר מפעם בשבוע
עשיתי אפאפ של מכבי
25 ש''ח לכל פעם
עד 4 פעמים בחודש
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
המחיר הוא 260 לחודש בתשלום חודשי
או 249 / 240 בתשלום שנתי (לא זוכרת מדויק)

מה שנחמד שם שזה בוטיקי ולא המוני
שיעורים עם קצת בנות

ומכשירים טובים שלא נראים כמו כוסות חד פעמי
והכניסה חופשית... בשונה מחדרי כושר אחרים בעיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
המחיר הוא 260 לחודש בתשלום חודשי
או 249 / 240 בתשלום שנתי (לא זוכרת מדויק)
כבר עלה נראה לי 290 לחודש
ושנתי 2990
לתוספת של הבריכה BBA החדשה
מוסיפים עוד 50 לחודש וזה מנוי חופשי גם לבריכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נרשמתי השבוע..
אז לא סביר שעלה.

לא כולל הבריכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
המחיר הוא 260 לחודש בתשלום חודשי
או 249 / 240 בתשלום שנתי (לא זוכרת מדויק)

מה שנחמד שם שזה בוטיקי ולא המוני
שיעורים עם קצת בנות

ומכשירים טובים שלא נראים כמו כוסות חד פעמי
והכניסה חופשית... בשונה מחדרי כושר אחרים בעיר.
התאמנת בחדר כושר אחר לפני זה?
אני מנסה להבין אם החדר כושר של הנשים מאובזר ומקצועי ברמה גבוהה, או דל יחסית מבחינת ציוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
באמת פלוס שאין להרבה אחרים הכניסה חופשית
זה לא מחולק בזמן לפי מערכת
שמאוד תוקע
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
התאמנת בחדר כושר אחר לפני זה?
אני מנסה להבין אם החדר כושר של הנשים מאובזר ומקצועי ברמה גבוהה, או דל יחסית מבחינת ציוד
האמת שאני הייתי מרוצה מכמות המכשירים
יש אחד מכל סוג, ויש מגוון
והליכונים יש איזה 8.
יתכן שכאשר החדר כושר מלא תצטרכי לחכות למכשיר מסוים.
אבל לא היו שם הרבה בנות.

לי אישית חסר שתהיה עוד מדריכה כדי שאדע להשתמש נכון בכל מכשיר
הייתה מדריכה אחת שהייתה צמודה למישי (כנראה קבעו שיעור מראש)
יש שם עוד חדר של פילאטיס מכשירים
וגם סטודיו של שיעורים
3 חדרים סה"כ.

אני פשוט בדקתי חדרי כושר אחרים בלי להכנס אליהם פשוט כי הלוח שלהם לא גמיש והכניסות מוגבלות.
אבל האווירה יותר פתוחה בגרייט שייפ, לדעתי כי הבעלים לא חרדי.
העובדים גם הם חילונים, המדריכות אני לא יודעת אם הן חרדיות או לא.
יש וילון שמפריד בין המזכירות לשאר החדרים, כך שאין בעיה של צניעות
אבל אין תקנון לבוש.
אין שיעורי בוקר שזה מבאס. יש שיעורים לחרדיות בין 17:00-21:00. (רק ביום שישי יש שני שיעורי בוקר)
לשיקולך.

נ"ב: באתר שלהם יש מערכת שיעורים של כל סניף, אבל צריך פשוט להרשם מראש לכל שיעור בקבלה או בטלפון למי שאין סמארטפון
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
האמת שאני הייתי מרוצה מכמות המכשירים
יש אחד מכל סוג, ויש מגוון
והליכונים יש איזה 8.
יתכן שכאשר החדר כושר מלא תצטרכי לחכות למכשיר מסוים.
אבל לא היו שם הרבה בנות.

לי אישית חסר שתהיה עוד מדריכה כדי שאדע להשתמש נכון בכל מכשיר
הייתה מדריכה אחת שהייתה צמודה למישי (כנראה קבעו שיעור מראש)
יש שם עוד חדר של פילאטיס מכשירים
וגם סטודיו של שיעורים
3 חדרים סה"כ.

אני פשוט בדקתי חדרי כושר אחרים בלי להכנס אליהם פשוט כי הלוח שלהם לא גמיש והכניסות מוגבלות.
אבל האווירה יותר פתוחה בגרייט שייפ, לדעתי כי הבעלים לא חרדי.
העובדים גם הם חילונים, המדריכות אני לא יודעת אם הן חרדיות או לא.
יש וילון שמפריד בין המזכירות לשאר החדרים, כך שאין בעיה של צניעות
אבל אין תקנון לבוש.
אין שיעורי בוקר שזה מבאס. יש שיעורים לחרדיות בין 17:00-21:00. (רק ביום שישי יש שני שיעורי בוקר)
לשיקולך.

נ"ב: באתר שלהם יש מערכת שיעורים של כל סניף, אבל צריך פשוט להרשם מראש לכל שיעור בקבלה או בטלפון למי שאין סמארטפון
תודה רבה על הפירוט
עזרת לי מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
O-n-l-y
לא ידעת ???
הם נראה לי מדגישים את
אבל יש אפשרות לכרטיסיות
אבל השאלה כמה זה יעלה...
והאם המכשירים באסאי טובים? כי אני לא ראיתי אותם
ביקרתי בחדר כושר אחר בב"ב והמכשירים היו זוועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
באסאי אין פילאטיס מכשירים.
המכשירים הרגילי אותו רעיון לא ראיתי המון הבדל .
ראיתי שמכיר הכרות לכרטיסיה של 5 זה 279 נראה לי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה