דרוש מידע עוגת גבינה בתנור בשרי

  • הוסף לסימניות
  • #21
פעם אפו בתנורים גדולים של מאפיות או כמו של מצות
בתנורים גדולים כמעט אין בעיה
אבל בתנורים של ימינו רואים שלא כל הפירורים נשרפים ורואים את השומן נדבק לדלת וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ברוך ה' שברא תנורים פירוליטיים
אבל בעיקרון אני כן אופה - מחכה 24 שעות, מנקה עם חומר פוגם, משאירה שעה דלוק על החום הכי גבוה ואופה הפוך
ומציינת לעצמי אם זה חלבי כעת או בשרי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בכל הכבוד הראוי
במחיר תנור פירוליטי ...
יש לי תנור עומד עם שני תאים בצד הבשרי ותנור בילדאין (בילטאין?)ליד הצד החלבי
פירוליטי אולי לפסח לענ"ד
זה מתאים לאשה "מלכה במטבח" שאין לה סו-שפים קטנים וגדולים
(הבעל בטעות הכניס חלבי והבת בטעות חיממה פיצה 😉🙃וכן הלאה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
פעם אפו בתנורים גדולים של מאפיות או כמו של מצות
בתנורים גדולים כמעט אין בעיה
אבל בתנורים של ימינו רואים שלא כל הפירורים נשרפים ורואים את השומן נדבק לדלת וכו'
כמובן שצריך לנקות קודם וזה בהחלט אפשרי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
ברוך ה' שברא תנורים פירוליטיים
אבל בעיקרון אני כן אופה - מחכה 24 שעות, מנקה עם חומר פוגם, משאירה שעה דלוק על החום הכי גבוה ואופה הפוך
ומציינת לעצמי אם זה חלבי כעת או בשרי...
גם הפירולוטי הוא לא לפי כל השיטות
וכדאי לברר היטב את מידת החום אליו הפירוליטי מגיע כי לא בכל התנורים זה מגיע לחום הנצרך.
כמו כן יש להחליף את כל המסילות (בפסח זה חייב כי החמץ נבלע בהם וא"א להכשיר אותם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
גם הפירולוטי הוא לא לפי כל השיטות
וכדאי לברר היטב את מידת החום אליו הפירוליטי מגיע כי לא בכל התנורים זה מגיע לחום הנצרך.
כמו כן יש להחליף את כל המסילות (בפסח זה חייב כי החמץ נבלע בהם וא"א להכשיר אותם)
וכאן אני מוסיפה - ברוך שעשני ספרדי (שהולך לפי הפסיקה של הרב עובדיה).
ואין כאן מקום להרחיב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני רק לא מבין מה זה קשור לפרוג יש פורום תורני
וכן כל אחד יש את הרב שלו
ולא זה שאתה סובר אחרת הוא לא נכון
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
האמת שאני די בהלם.
השבוע עשינו מסיבת ר"ח וזו שהביאה את העוגת גבינה היא חרדית
אבל לא אחת שהייתי אוכלת אצלה בבית.
אמרתי לעצמי, עוגת גבינה? מה יכול להיות?
כולנו קונים את הגבינות באותו מקום...
על האפשרות שיש כאלו שאופים עוגת גבינה בתנור בשרי, לא חשבתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
האמת שאני די בהלם.
השבוע עשינו מסיבת ר"ח וזו שהביאה את העוגת גבינה היא חרדית
אבל לא אחת שהייתי אוכלת אצלה בבית.
אמרתי לעצמי, עוגת גבינה? מה יכול להיות?
כולנו קונים את הגבינות באותו מקום...
על האפשרות שיש כאלו שאופים עוגת גבינה בתנור בשרי, לא חשבתי.
כשאני מביאה כזה אוכל לאחינו האשכנזים - אני מבהירה בדיוק איך אפיתי. כי אני יודעת שיש בעיה בהלכה לאחינו האשכנזים
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
ההצדקה לאשכול כזה היא רק אם יש דיון מעשי איך מתמודדים עם קיום ההלכה ללא מכשולים באופן מעשי בשטח
אף אחד לא ענה ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
ההצדקה לאשכול כזה היא רק אם יש דיון מעשי איך מתמודדים עם קיום ההלכה ללא מכשולים באופן מעשי בשטח
אף אחד לא ענה ...
למה שיהיה מכשולות? הרבה רבנים מתירים... היה לי מעניין איך העולם נוהג בזה כי יש מחמירים...מה הבעיה בכזה אשכול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
על האפשרות שיש כאלו שאופים עוגת גבינה בתנור בשרי, לא חשבתי.

כשאני מביאה כזה אוכל לאחינו האשכנזים - אני מבהירה בדיוק איך אפיתי. כי אני יודעת שיש בעיה בהלכה לאחינו האשכנזים
בדיעבד, כלומר אחרי שאפו כבר את העוגה, מותר גם למחמירים (אם שהו 24 שעות בלי בשרי לפני האפיה), וזה פשוט מאוד.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה