התייעצות לא יודעת מה עדיף?מנהלות חשבונות מנוסות תעשו חסד.

  • הוסף לסימניות
  • #21
במשרד אמר לי שייתן לי הכשרה לתקופה של כמה חודשים והעבודה היא לא סיזיפית אלא ראש גדול וכפי שהבנתי גם חופף את התחום של ייעוץ מס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
במשרד אמר לי שייתן לי הכשרה לתקופה של כמה חודשים והעבודה היא לא סיזיפית אלא ראש גדול וכפי שהבנתי גם חופף את התחום של ייעוץ מס.
נשמע יותר מעניין !!!
פספסתי בהתחלה את העניין שזה עו"ד מיסים
חשבתי סתם משרת הנה"ח במשרד עו"ד
הייתי בודקת מה אופי העבודה שם, ומדברת עם בנות שעובדות שם תקופה איך הן חוות את העבודה ואת הנסיון שמקבלות
שווה בדיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
דווקא מכירה כאלו עם חברות קטנות.
יכול להיות שבנות עושות כאלו דברים
אבל לדעתי זה לא אחראי.

בכל מקרה אם את רוצה להיות בהמשך מנה"ח בחברה גדולה שתוכלי להרוויח שכר יפה
את צריכה נסיון טוב, בהנה"ח כפולה כולל כל התיק התאמות בנקים כרטיסי אשראי ספקים לקוחות
רישום פקודות יומן כולל הבנה של מה שאת עושה (לא תוכי כי ככה אמרו לי) הכנסת חומר בשוטף
וכמובן דיווח למעמ,
אחרי כל השוטף סגירת מאזן עד הגשה לביקורת
התוכנה שעליה את עובדת גם חשובה, פריוריטי נחשבת למובילה וזה נסיון שיהיה שווה לך בהמשך כסף

אם את עכשיו מתחילה את הנסיון שלך תחפשי משרה שתתן לך כמה שיותר ידע
ובעז"ה בהמשך זה ישתלם לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ואם המעסיק מסכים על תקופת חפיפה ארוכה (ויסתדר עם העובדת) שהעבודה תתחלק לשתינו וכך אני מרוויחה 1.שתיהיה לי ליווי צמוד בהתחלה. 2.לא נופל עלי את כל האחריות. ורק אחרי שאני שולטת בחלק הראשון אתקדם בשאר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
ואם המעסיק מסכים על תקופת חפיפה ארוכה (ויסתדר עם העובדת) שהעבודה תתחלק לשתינו וכך אני מרוויחה 1.שתיהיה לי ליווי צמוד בהתחלה. 2.לא נופל עלי את כל האחריות. ורק אחרי שאני שולטת בחלק הראשון אתקדם בשאר.
זה יותר הגיוני אבל השאלה עם מה תצאי משם
ואם זה 3 שעות ביום כבר לכמה שכר את מגיעה
לא עדיף לך לעבוד משרה מלאה במשרד לעשות את הנסיון שלך ולהתקדם?
גם במשרד רו"ח שמתחיל במינימום יעלה לך לאט לאט אם את עובדת טובה וחרוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
זה יותר הגיוני אבל השאלה עם מה תצאי משם
ואם זה 3 שעות ביום כבר לכמה שכר את מגיעה
לא עדיף לך לעבוד משרה מלאה במשרד לעשות את הנסיון שלך ולהתקדם?
גם במשרד רו"ח שמתחיל במינימום יעלה לך לאט לאט אם את עובדת טובה וחרוצה
לגבי שעות עבודה זה שיקול אישי נניח שמתאים לי.
האם לאחר עבודה זו לא תיהיה לי את הניסיון שפירטת כאן ואתקדם.
יכול להיות שבנות עושות כאלו דברים
אבל לדעתי זה לא אחראי.

בכל מקרה אם את רוצה להיות בהמשך מנה"ח בחברה גדולה שתוכלי להרוויח שכר יפה
את צריכה נסיון טוב, בהנה"ח כפולה כולל כל התיק התאמות בנקים כרטיסי אשראי ספקים לקוחות
רישום פקודות יומן כולל הבנה של מה שאת עושה (לא תוכי כי ככה אמרו לי) הכנסת חומר בשוטף
וכמובן דיווח למעמ,
אחרי כל השוטף סגירת מאזן עד הגשה לביקורת
התוכנה שעליה את עובדת גם חשובה, פריוריטי נחשבת למובילה וזה נסיון שיהיה שווה לך בהמשך כסף

אם את עכשיו מתחילה את הנסיון שלך תחפשי משרה שתתן לך כמה שיותר ידע
ובעז"ה בהמשך זה ישתלם לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לגבי שעות עבודה זה שיקול אישי נניח שמתאים לי.
האם לאחר עבודה זו לא תיהיה לי את הניסיון שפירטת כאן ואתקדם.
אם תעשי את כל התיק והוא תיק גדול יהיה לך נסיון.
אבל לא באותה רמה של רו"ח שבו תעשי בחודש 30 תיקים בסוגים שונים גם אם קטנים יותר
לא לכל תיק יש כל הדברים ככל שאת עובדת יותר את משתפשפת יותר, מבינה יותר את כל התמונה של מאזן.
וכמובן אח"כ כל זה מתורגם לך לכסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בינתיים התקשורת עם המשרד לא ברורה.
ודחוף לי להתחיל. האם יש מנהלת חשבונות מנוסה ועצמאית שתוכל לתת לי ליווי צמוד במשך שלשה חודשים בתשלום כמובן
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה