שאלה ארון אמבטיה על כל הקיר

  • הוסף לסימניות
  • #1
ביחידת הורים שלנו יש קיר ברוחב 1.55.
תכננו להכניס ארון אמבטיה על כל הקיר ברוחב 1.50 אך לאחר הבניה התברר שהרוחב הוא 1.48 בלבד.
לא מתחשק לנו להשקיע ארון נגר :(
האם זה ייראה מוזר לשים ארון ברוחב מטר או מטר עשרים?
להשאיר רווח בין הארון לקיר משני הצדדים או שעדיף להצמיד לצד אחד של הקיר?
אשמח לחוות דעת
כמו כן יש לנו חיפוי וריצוף אפור בהיר, מתאים ארון בשילוב עץ?
צילום מסך 2025-08-18 152948.png
חיפוי יחידת הורים.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש מקומות שניתן לעשות התאמה אישית לארון סטנדרט , ואז המחיר נשאר סטנדרט או טיפה יותר, לא כמו עלות נגר

יש אפשרות לבדוק, לפעמים רוחב 150 זה רק השייש, ואילו הארון קצת פחות, אז אפשר לחצוב קצת לשייש או לחתוך אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ארון נגר בהכרח יקר יותר מארון מוכן בגודל כזה?
בהחלט,
נגר מביא לך רק ארון,
את צריכה לשלב איש שיש עבור ובמקביל לקנות כיור (מונח או שטוח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ביחידת הורים שלנו יש קיר ברוחב 1.55.
תכננו להכניס ארון אמבטיה על כל הקיר ברוחב 1.50 אך לאחר הבניה התברר שהרוחב הוא 1.48 בלבד.
לא מתחשק לנו להשקיע ארון נגר :(
האם זה ייראה מוזר לשים ארון ברוחב מטר או מטר עשרים?
ממש לא,
זה בסדר גמור,
להשאיר רווח בין הארון לקיר משני הצדדים או שעדיף להצמיד לצד אחד של הקיר?
לדעתי עדיף להצמיד לצד ימין
ובנישה שנותר להניח סלי כביסה
אשמח לחוות דעת
כמו כן יש לנו חיפוי וריצוף אפור בהיר, מתאים ארון בשילוב עץ?
זה תלוי איזה גוון צבע עץ,
תקחו את הפורמיקות של החברה ותבדקו ליד הקרמיקה מה נראה לכם הכי מתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אפשר להצמיד לאחת הפינות וברווח שנותר לשים מתלים / סל כביסה לנצל את הפינה וכך זה גם לא ייראה מאולץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לדעתי עדיף להצמיד לצד ימין
ובנישה שנותר להניח סלי כביסה
אין לנו צורך שם בסלי כביסה.
אשמח לדעתך,
האם עדיף לקחת ארון מטר ולהשאיר יותר רווח בין הצדדים
או ארון מטר עשרים ואז נשאר ממש רווח קטן, השאלה אם לא יראה מאולץ.
זה תלוי איזה גוון צבע עץ,
תקחו את הפורמיקות של החברה ותבדקו ליד הקרמיקה מה נראה לכם הכי מתאים.
אני רוצה לקנות ארון מקטלוג דרך חנות, איפה אפשר לראות את הפורמייקות קודם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אין לנו צורך שם בסלי כביסה.
אשמח לדעתך,
האם עדיף לקחת ארון מטר ולהשאיר יותר רווח בין הצדדים
או ארון מטר עשרים ואז נשאר ממש רווח קטן, השאלה אם לא יראה מאולץ.
אני הייתי לוקחת ארון 1.20 ס"מ - חבל על כל מקום של איכסון.
נשאר בכל צד 17.5 ס"מ - זה לא מראה דחוס.
אני רוצה לקנות ארון מקטלוג דרך חנות, איפה אפשר לראות את הפורמייקות קודם?
בחנויות אצלם.
יש להם קטלוגים של פורמיקות לפי חברה.
אולי אפשר לראות גם באתרים של החברות אבל זה לא כמו מראה עיניים.
תבדקי: ש.ד.י. אהרוני - ארונות אמבטיה. סבח ארונות אמבטיה, סניטק ,
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מה לאחסן שם?
עשיתי ארון 110 וזה ענק מה אפשר לשים?
הכל!!!
מגבות רחצה, פרטי לבוש אישיים.
שמפו, מרכך סבון, חומרי ניקיון (לא רעילים!)
טישו, מגבונים, חומרי חבישה, תרופות, משחות,
פרטי הגיינה אישיים, מסרק מברשת וגומיות וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הכל!!!
מגבות רחצה, פרטי לבוש אישיים.
שמפו, מרכך סבון, חומרי ניקיון (לא רעילים!)
טישו, מגבונים, חומרי חבישה, תרופות, משחות,
פרטי הגיינה אישיים, מסרק מברשת וגומיות וכו'
הלוואי הייתי יכולה להחליף באמבטיית ילדים יש ארון של 60 וזה פיצי ובחדר הורים 110
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה