- הוסף לסימניות
- #1
ביחידת הורים שלנו יש קיר ברוחב 1.55.
תכננו להכניס ארון אמבטיה על כל הקיר ברוחב 1.50 אך לאחר הבניה התברר שהרוחב הוא 1.48 בלבד.
לא מתחשק לנו להשקיע ארון נגר
האם זה ייראה מוזר לשים ארון ברוחב מטר או מטר עשרים?
להשאיר רווח בין הארון לקיר משני הצדדים או שעדיף להצמיד לצד אחד של הקיר?
אשמח לחוות דעת
כמו כן יש לנו חיפוי וריצוף אפור בהיר, מתאים ארון בשילוב עץ?
תכננו להכניס ארון אמבטיה על כל הקיר ברוחב 1.50 אך לאחר הבניה התברר שהרוחב הוא 1.48 בלבד.
לא מתחשק לנו להשקיע ארון נגר
האם זה ייראה מוזר לשים ארון ברוחב מטר או מטר עשרים?
להשאיר רווח בין הארון לקיר משני הצדדים או שעדיף להצמיד לצד אחד של הקיר?
אשמח לחוות דעת
כמו כן יש לנו חיפוי וריצוף אפור בהיר, מתאים ארון בשילוב עץ?
הנושאים החמים