דרוש מידע תמונה בשידוכים, כן או לא?

תמונות בשידוכים, דעתך בנושא:

  • כן - היום זה בסטנדרט

    הצבעות: 233 49.5%
  • לא - בשום אופן

    הצבעות: 71 15.1%
  • בלית ברירה

    הצבעות: 167 35.5%

  • סה"כ מצביעים
    471
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #42
לסיכום, לדעתי בחור/ה שיודעים לקחת תמונה בעירבון מוגבל רק בשביל רושם ראשוני ולא נכנסים לדקויות זה אפשרי,
אבל מי שמתבונן בתמונה לפרטי פרטים ומוצא עצמו מוריד הרבה על תמונה בלבד לא כדאי לו.

היה עדיף שהמושג הזה לא יהיה אבל זה קיים.
השאלה היא אם באמת יכולים לקחת את זה בערבון מוגבל? או שרק אומרים ותכלס זה נהפך לשוק שמתענין רק בנושא אחד..
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
היה עדיף שהמושג הזה לא יהיה אבל זה קיים.
השאלה היא אם באמת יכולים לקחת את זה בערבון מוגבל? או שרק אומרים ותכלס זה נהפך לשוק שמתענין רק בנושא אחד..
וזה כבר עניין של בנ”א לעצמו
והחכם עיניו בראשו
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אולי עדיף מאשר פגישה איתה 45 דקות לחינם
הרבה מבקשים תמונה לפני הבירורים.
עדיף יבררו כמו שצריך ואז יפגשו אם יתאים.
מכירה כמה שהורידו לפני בירורים בגלל תמונה.

ורוב הבחורים לא נפגשים עם כל כך הרבה בחורות
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
ניראלי שהיום זה כבר לא נושא יותר מידי רציני..... המון שולחים תמונה במלכתחילה...
אבל אני תמיד אומרת שתמונה לוקחים בערבון מוגבללללל!!!!!!!!!!!1
קורה ובחורות לא פוטוגניות.... קחו בחשבוןןן
אם לא רלונטי ישר אז לא... אבל אם קצת מתלבטים על נראות, זה שיא הנורמלי שהאמא תפגש עם הבחורה... יוצר רושם הרבה יותר טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
היום נכנס לסטנדרט לבקש תמונה
הלוואי שהיו מפסיקים עם זה,
מראה על שטחיות, חוסר ערכים וסגידה לחיצוניות
איך אפשר לקבל החלטה כל כך גורלית בגלל דברים צדדיים וחסרי ערך??
תמונה לא יכולה לשקף כלום על הבחורה
אא"כ היא מרשימה במיוחד

ואם היא לא???
ואם היא לא פוטוגנית?
זה לא עיניין של פוטוגנית זה עניין של לראות את סגנון של הבחורה ומניסיון ארוך תמונה משקפת הרבה
לא הכל זה עניין של יופי או לא זה עניין של סגנון
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
ממש ממש לא, תמונה משקפת הרבה, לא עושים סגידה לחיצוניות תמונה אחת שווה אלף מילים וגם אם זה יגרום להורדה זה כנראה משמים, למה הרבה פעמים שווערים רוצים לראות את החתן שלהם? או השוויגער את הכלה? הרי יכול להיות שזה לא משקף את האמת? אלא - אין כמו לראות ובזה תמונה אחת שווה אלף מילים
זה בעיקר מראה הרבה על הסגנון גם אם לא תמיד זה נכון זה מקדם מאוד

אחרי החגים עכשיו, לא?;)
כשההורים נפגשים עם בחור או בחורה זה לא כדי לראות איך היא/הוא נראים. זה כדי לשוחח ולראות מה הרמה האישית, הרוחנית, ההשקפה וכו'. וגם זה אחרי בירורים רציניים ומעמיקים.
לצערי, הרבה פעמים קובעים עובדות לא נכונות על סמך התרשמות אישית מתמונה והרבה שידוכים יורדים בגלל זה. ואל תגידו הכל משמים - יש בחירה לכל אחד.
מה עשו פעם? מישהו ראה תמוה? ותודו כולכם שהיו הרבה הרבה פחות מעוכבי שידוך.
כך שיש הרבה יותר מקום לקסם אישי ולתקשורת טובה וזורמת מאשר למראה כזה או כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
דעתי,
לבחור כדאי לראות את תמונת הבחורה כי בשבילו המראה הוא מרכזי בבחירה, וחבל להיפגש כשברור שזה לא זה.

לבחורה שהאישיות היא המרכז והמראה הוא עוד v לא משמעותי במיוחד, אין טעם בתמונה כיון שלא ניתן להכיר ממנה את האישיות.

אלא שמטעמי שויון שולחים שני הצדדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
בתמונה יש כמה בעיות
א, זה נראה ונשמע חילוני ממש, מה לדעתכם השאלה הראשונה ב’שידוכים’ אצל החילונים? ...
ב אף אחת לא רוצה שהתמונה שלה תעבור ותסתובב...
ג, עזבו את אלו שמורידים בגלל תמונה, מי שמגיע לפגישה על סמך תמונה שהוא ראה, וזה כל מה שהוא רוצה... עדיף שלא יגיע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
דעתי,
לבחור כדאי לראות את תמונת הבחורה כי בשבילו המראה הוא מרכזי בבחירה, וחבל להיפגש כשברור שזה לא זה.

לבחורה שהאישיות היא המרכז והמראה הוא עוד v לא משמעותי במיוחד, אין טעם בתמונה כשלא ניתן להכיר ממנה את האישיות.

אלא שמטעמי שויון שולחים שני הצדדים.
יש כאלה שלא פוטוגנים בתמונות
תמונה לא משקפת כלום!!!!!!
מכירה כאלה ששולחים תמונה לגרפולוג בשביל שיאבחן את התמונה
זה לא באמת נתונים אמיתיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
היום זה בסיסי
אבל לא אמורים להראות לבחור את התמונה.
בחור לא אמור לשבת ולהסתכל על תמונות של בנות שמציעים לו
התמונה נועדה לאמא לראות אם זה הסגנון של הבן שלה.
וממש לא כדי שהוא ייבחן אם ניראית לו
את זה שיעשה בפגישה באמת
אם כי איזה אמא אמרה לי שממש לא רוצה לראות תמונה של בחורה
(והוא בטח לא)
כי היא לא רוצה להרוס לבן שלה עם הטעם שלה.:)
ממש הערכתי אותה
אמרה שזה צריך להיות בחירה שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
כאשר הייתי צעיר לא היה מושג של תמונות, זה פשוט לא היה קיים באף משפחה או קהילה,
כאשר התחלתי לחתן בס"ד, הייתי בהלם שביקשו תמונה, אבל כשדברתי עם חברים ומשפחה הבנתי שזה קלאסי לגמרי,
ואכן שלחנו.
אני אישית גם מבקש כיום, אבל מודיע מראש שזה לא מיועד שהבחור או הבחורה יראו, אלא רק להורים,
לא זכור לי שהורדנו בגלל תמונה, אבל כן היה פעם אחת שכאשר ראיתי את התמונה, נזכרתי שראיתי את הבחור הזה מתחצף לאדם מבוגר ...... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
דעתי,
לבחור כדאי לראות את תמונת הבחורה כי בשבילו המראה הוא מרכזי בבחירה, וחבל להיפגש כשברור שזה לא זה.

לבחורה שהאישיות היא המרכז והמראה הוא עוד v לא משמעותי במיוחד, אין טעם בתמונה כיון שלא ניתן להכיר ממנה את האישיות.

אלא שמטעמי שויון שולחים שני הצדדים.
אם זאת הגישה אז יש כאן טעות גדולה
ממליץ לקרוא את המאמר הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
פעם הציעו לנו בחור
ואמרו לי שלפני שרואים תמונה הם לא מבררים
שלחתי תמונה (בחורה ממש חמודה)
והאמא אמרה שזה לא עבר את הבן שלה...

נגעלתי ממש!!
אמא שמגיבה ככה זה אומר עליה עוד המון דברים אחרים.
וככה ניצלת ממשפחה או מאמא או מבחור שמידותיהם אינם מעודנות.

מסכימה שתמונות מסתובבות ושידוכים דיגיטליים זה דבר בעייתי מאוד.
צריך סיעתא דשמיא לקחת את הטוב מכל דבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אם זאת הגישה אז יש כאן טעות גדולה
ממליץ לקרוא את המאמר הזה
קראתי,
לבחורה הדברים שכתב הם 100%,
המראה של הבחור באמת לא רלוונטי בלי שנפגשים.

לבחור, הדברים שכתב לא תמיד נכונים,
כן ניתן להשתמש בתמונה,
לא כדי להחליט אם המראה מתאים או לא - בכל מקרה של ספק ופיקפוק קטן כדאי להיפגש,
אלא כדי להימנע מפגישה במקרה שברור וודאי שזה לא זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
קראתי,
לבחורה הדברים שכתב הם 100%,
המראה של הבחור באמת לא רלוונטי בלי שנפגשים.

לבחור, הדברים שכתב לא תמיד נכונים,
כן ניתן להשתמש בתמונה,
לא כדי להחליט אם המראה מתאים או לא - בכל מקרה של ספק ופיקפוק קטן כדאי להיפגש,
אלא כדי להימנע מפגישה במקרה שברור וודאי שזה לא זה.
זאת הנקודה שאי אפשר ע"י תמונה לדעת שזה ודאי לא זה..
אבל יכול להיות שיש כאן הבדל בהבנת הדברים בין בחורים לבחורות
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
פגשתי במשפחה שידוך מעולה שדברו על משהו מסוים במראה של הבחורה שעלול להפריע
מדובר בבחור פרומר מאד שלא יראה תמונות של נשים לא לצורך
האמא ראתה תמונה בשבילו והסתבכה יותר מי אמר לה האם יפריע לבנה??
החליטה האם להפגש עם הבחורה ונכבשה באישיות המדהימה
ב"ה הם נשואים היום באושר גדול.

הרבה היום דורשים תמונות ויתכן מאד שזה חבל ממש, אישיות פנימית לא עוברת תמונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
כל הבחורות היום "שמורות עם ראש פתוח"
מה לעשות שהמנעד בזה כולל את הצוליות הכיתתיות ועד למודרניות ביותר
אמא המבררת על בחורה עבור בנה בחיים לא תוכל לקבל תמונה מדויקת על הסגנון של הבחורה ללא שתראה תמונה,

ולמי שמציע ללכת לפגוש את הבחורות,
כמי שמכירה את שוק השידוכים הליטאי: לבחור טוב מישיבה נחשבת יש מידי שבוע עשרות הצעות רלוונטיות,
אם האמא תלך לפגוש כל בחורה שבאה בחשבון-לא תשאר לה דקה פנויה ביום!!
תמונה נותנת לה אופציה לסנן את מי שבוודאי לא באה בחשבון,
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה