התייעצות מחירי פוראוור - שווים את המחיר המאוד גבוה?

  • הוסף לסימניות
  • #21
תבדוק בהשוואה כמה פרופוליס של פוראוור מכיל לעומת חברות אחרות, הרבה יותר! זה תלוי כמה כל כדור מכיל ולא כמה כדורים יש באריזה.
WOW
נכון
הפרש בפער.
לגבי הזמנת מוצרים מחול, אכן בחול זול יותר בעקבות המעמ +מס יבוא...

הכשרות היא אותה כשרות זה אותו מפעל בדיוק.

באיזה אתר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לשאלתך מזמינה מהאתר פואוור usa, ושולחת לברה שגרה בארהב והיא מעבירה את החבילה לארץ עם מישהו שנוסע לארץ,ממש שווה זה 50 אחוז הנחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
כשנכנסים לקישור זה מראה כתובת בחו"ל ,וכשלוחצים על קניה , זה מעביר לאתר הישראלי
1763233971815.png

1763234019104.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לשאלתך מזמינה מהאתר פואוור usa, ושולחת לברה שגרה בארהב והיא מעבירה את החבילה לארץ עם מישהו שנוסע לארץ,ממש שווה זה 50 אחוז הנחה
מי שקונה מוצרי פורוואר באופן קבוע, מומלץ לקנות חבילה בסך 2000 ש"ח (כמו שהמשווקות משכנעות) במשלוח בסך 20 ש"ח נוספים, ולחלק ל18 תשלומים בערך מאה + ש"ח לחודש, ובס"ה המוצרים לא מתקלקלים, ואז יש לכם מבצע מטורף באופן קבוע בלי להזמין מאמריקה!!!! אבל זה מיועד בעיקר לחסידי פורוואר וקונים באופן קבוע [ואז יש לכם בונוס: אתם יכולים לצרף משווקים ולהרוויח 12,000 ש"ח בחודש עם קצת מאמץ,:p:p;):cry::ROFLMAO::eek::oops::p] טיפ: תקנו רק באתר ושלום עליכם נפשכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מי שקונה מוצרי פורוואר באופן קבוע, מומלץ לקנות חבילה בסך 2000 ש"ח (כמו שהמשווקות משכנעות) במשלוח בסך 20 ש"ח נוספים, ולחלק ל18 תשלומים בערך מאה + ש"ח לחודש, ובס"ה המוצרים לא מתקלקלים, ואז יש לכם מבצע מטורף באופן קבוע בלי להזמין מאמריקה!!!! אבל זה מיועד בעיקר לחסידי פורוואר וקונים באופן קבוע [ואז יש לכם בונוס: אתם יכולים לצרף משווקים ולהרוויח 12,000 ש"ח בחודש עם קצת מאמץ,:p:p;):cry::ROFLMAO::eek::oops::p] טיפ: תקנו רק באתר ושלום עליכם נפשכם
מה יש בערכה? בכללי משתמשת רק בפרופוליס...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יש לי תרסיס אלופירסט וגל אלוורה שלהם
מרוצה מהם כבר שנים
לא ראיתי שיש לזה מקביל
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
צריך לשלם למשווקות, בכל מקרה המוצרים טובים מאוד, אבל אני ממליץ להזמין באתר של פורוואר , זה הכי נוח, יעיל, ברור וגם ניתן לחלק ל 18 תשלומים וזה מגיע עד הבית... המלוח עולה עשרים ש"ח ללא קשר איזה מוצר וכמה מוצרים, או ב8 שקל משלוח לנקודה מסוימת שאתה צריך לאסוף ויש שם גם הנחות למי שקונה הרבה בלי לבקש מהמשווקת שתעשה זאת
בהחלט ניתן לקנות ישירות דרך האתר, רק שאתה לא מקבל ליווי, מינון והוראות מדויקות שהן קריטיות לשימוש! וכן- יש אפשרות לרכוש דרך האתר ועל הדרך עוד יהודי/ה מרוויחה מזה ולא החברה,
לפרטים מדויקים איך אפשר לעשות ניתן לשלוח לי מייל 0583239689T@ גימייל. קום
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אלופירסט מוצר פצצה, חובה בכל בית!
ואני לא משווקת וגם לא קונה את כלל המוצרים שלהם.
רק- שפתון, משחת שיניים, דאורדאורנט שמונע ריח זיעה (מטורף!) ואלופיסרט. מוצרים שווים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בהחלט ניתן לקנות ישירות דרך האתר, רק שאתה לא מקבל ליווי, מינון והוראות מדויקות שהן קריטיות לשימוש! וכן- יש אפשרות לרכוש דרך האתר ועל הדרך עוד יהודי/ה מרוויחה מזה ולא החברה,
לפרטים מדויקים איך אפשר לעשות ניתן לשלוח לי מייל 0583239689T@ גימייל. קום
מצד שני כשקונים מהאתר לא מקבלים ליווי של הטרדות על מוצרי פורוואר חדשים שאף אחד לא שמע, וגם אני לא משוכנע שכל אלפי המשווקות ממש מקצועיים..... ולפעמים פשוט קריטי לא להתייעץ כדי להינצל מעצות אחיתופלץץץ
נ.ב. מובן שאני לא מתכוון באופן אישי, רק באופן כללי.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
  • הוסף לסימניות
  • #37
מי שחושבת להיות משווקת שתשאל קודם כל את גמיני כמה אחוז מהנשים מרוויחות מזה
עצוב מאוד
נשים משתכנעות ועובדות לחינם
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מההתרשמות שלי משימוש בחלק מהמוצרים, הם טובים בפער די גדול שבד"כ מצדיק את המחיר,
חוץ מזה הם סובלים מהנטייה הבסיסית של כל משווקי הרפואה האלטרנטיבית, להניח שפתרון אחד (במקרה הזה אלוורה) יכול לפתור את כל סוגי הבעיות מפציעות ועד סרטן,
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מי שחושבת להיות משווקת שתשאל קודם כל את גמיני הנשים שעובדות בזה כמה אחוז מהנשים מרוויחות מזה
לשאול את ג'מיני זה סוג של סוליטר, סתם הנפשה למי שנמצא יותר מידי על המחשב
אבל זו כבר סטיה מהאשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בהשערה גסה שלי - המוצרים שלהם יקרים בבערך 50% מהמחיר בשוק.
האם ההפרש באיכות הוא גם 50%?

מנסיון של כמה מוצרים לא הרגשתי משהו שעובד ומשפיע - מבחינת איכות.

לעומת זאת מכירה חברה ישראלית "מיכל סבון טבעי" - שהרכיבים שלה הם 100% טבעיים ולא 99% ונהנתי מאוד מהם!
השתמשתי בקוסמטיקה לפנים והרגשתי שינוי.
המוצר הכי יקר שלהם עולה 85 ש"ח.

קרם אנטיאייגינג עולה 80 ש"ח והוא מעולה!
כנ''ל גם לגבי קרם לעיניים - הרגשתי השפעה והייתי מרוצה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

רציתי להתייעץ
הציעו לנו משהו שלא מריח טוב בכלל בכלל.
אני אקדים ואומר שאין לי צל של ספק אם לגשת לעסקה או לא.
כי אני לא עושה את זה בכל מקרה.


השאלה שלי רק האם משהו נתקל בזה, והאם מישהו יכול להצביע לי נקודתית היכן העוקץ?

אוקיי אז הסיפור בערך ככה:
אחד שמייבא רכבים מחו"ל. רוצה לייבא רכב מאד מאד יקר, לרשום אותו על שמנו, שאנחנו נוציא את המימון- ההלוואה ל 50 אחוז, ו50 אחוז הוא מביא מזומן.
הוא יעביר לנו שכר נאה, וכן כמובן כל חודש את סכום ההלוואה..
מתחייב תוך שנה לסדר את העניין למכור את הרכב ולכסות את ההלוואה
ולנו יש בתמורה, וכעירבון, רכב יקר מאד הרשום על שמנו.. שאם הוא לא ישלם/יאבד אז הרווחנו גם את חלקו...
מצד שני הרכב אצלו...
כמה מכרים שלנו כבר עשו את זה ובנתיים הכל דופק.

ניסיתי לשאול הגימיני הוא ממש לא התלהב וגם נימק..לדעתו הסיכון כאן גבוה מדיי.. להוציא הלוואה ככ גדולה.. אבל הוא מביא כל מיני דברים שכבר כן שללתי את זה.. ודברים שניתן גם להכניס לחוזה

מעניין אותי האם מישהו נתקל בכזה סוג הצעה?
  • חחח
Reactions: aabb1 //
7 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה