דרוש מידע מותר למעון לא להכניס ילד שמגיע באיחור?

  • הוסף לסימניות
  • #21
ואגב עכשיו הגננת אמרה לנו באסיפת אימהות שהן קיבלו הנחיות מהפיקוח שאסור להם לשחרר ילדים לפני 13:30 גם אם ההורים באו לקחת!!! הזוי לחלוטין.
מה???
ואם צריך להוציא ילד לרופא או כל מיני סיבות אחרות מוצדקות אז מה?? לא לשלוח באותו יום??
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ואגב עכשיו הגננת אמרה לנו באסיפת אימהות שהן קיבלו הנחיות מהפיקוח שאסור להם לשחרר ילדים לפני 13:30 גם אם ההורים באו לקחת!!! הזוי לחלוטין.
לגמרי! זה הנהלים. ברור שלא כולן מקפידות על זה, אבל חוקית זה חובה.
אני שולחת כל שעה שבאים לקחת, אבל שהמפקחת נמצאת, אני חוטפת על הראש בגלל זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
סורי.
אבל לפעמים אני חושבת שאנחנו יורדים מהפסים.
מעון קיים כדי לשמור על המתוקים שלנו ללא תנאי. (כמובן לא כשהם חולים...)
וזה שהשתרש המנהג שהמטפלות יושנות עם הילדים, דרוש תיקון מיידי.
ומה יהיה כאשר יקרה לאחד הילדים משהו, מי יקח אחריות.
וחוצמזה, למה שאמא שבן או בת שלה קמו מאוחר כי היה אתמול שמחה משפחתית, למשל, תפסיד.
בדיוק לזה נועד המעון. ובבקשה לא לנרמל את ההנחות שעושים למטפלות בעבודה.
וח"ו, שלא יתפרש שאני לא מפרגנת להן. אבל פשוט זו העבודה שלהן.
כל מילה!
כמו כל עבודה שיש שם עומס לפעמים, עיתון שיורד לדפוס והייתה תקלה מסוימת, מנהלת חוגים שהחשמל נפל ו...משפחתונית / מטפלת במעון ש... לילד היה חתונה אתמול...
סתם אני משלמת 1000 שח בחודש?
רק כשהכי נח הילד שלי רצוי?
עבודה בנות, לא התנדבות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
וכן- זה מאוד לא הוגן לשלוח מאוחר ילד שקם!!! את אומרת חד פעמי, אבל מספיק שכל ילד זה יהיה רק פעם בחודש- לא תהיה להן אף פעם הפסקה.
ושום סכום לא יהיה שווה לה את זה.
מה זאת אומרת לא הוגן?
אולי תגידי מה אמא אמורה לעשות?
לקחת אותו לפגישות עם לקוחות?
לבטל את הפגישות?
בגלל שאתמול היה חתונה?
באמת?בשביל מה יש מעון? אם הייתי יכולה להסתדר בלעדיהם הייתי עושה את זה מלכתחילה כל העניין של מעון הוא הכרח....
ומי מדבר על סכום?
מה הקשר לשלם על זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
שמעתי על מעון שהביאו מטפלת מיוחדת לזמן השינה וילד שנשאר ער שילם על זה ומהתשלומים האלו היה המשכורת למטפלת.
יש מעונות עם קבוצה רשמית ללא שינה בתוספת תשלום,
אבל מדבריכם נשמע שילד שנשאר ער חד פעמי משלם, מה ההגיון? עונש להורים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מה זאת אומרת לא הוגן?
אולי תגידי מה אמא אמורה לעשות?
לקחת אותו לפגישות עם לקוחות?
לבטל את הפגישות?
בגלל שאתמול היה חתונה?
באמת?בשביל מה יש מעון? אם הייתי יכולה להסתדר בלעדיהם הייתי עושה את זה מלכתחילה כל העניין של מעון הוא הכרח....
ומי מדבר על סכום?
מה הקשר לשלם על זה?
ואם הלקוח שלך מאחר לפגישה כי אתמול הייתה לו חתונה, את אמורה לקבל אותו על חשבון ההפסקה שלך בעבודה??
אז למה למטפלת לא מגיעה הפסקה?????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני קוראת את האשכול הזה ונצבט לי על הלב על ילדי מעון.
רק תארו לעצמכן את המשמעות, סדר יום כמו בפנימיה צבאית
שעת שינה מוסדרת וברורה
לא רוצה לחשוב מה קורה לילד שלא מצליח להרדם

שתדעו שזאת הזיה, וההזיה היותר גדולה-זה ההסכמה של ההורים.
במקום לשלם/לקחת את הילד, תקליטו את הדרישה החצופה הזו ותשלחו לפיקוח!

שישלמו למטפלות שכר הוגן והן לא אמורות לנקות את הגן!!!
שהמעון שעושה ים כסף-יביא מנקה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני קוראת את האשכול הזה ונצבט לי על הלב על ילדי מעון.
רק תארו לעצמכן את המשמעות, סדר יום כמו בפנימיה צבאית
שעת שינה מוסדרת וברורה
לא רוצה לחשוב מה קורה לילד שלא מצליח להרדם

שתדעו שזאת הזיה, וההזיה היותר גדולה-זה ההסכמה של ההורים.
במקום לשלם/לקחת את הילד, תקליטו את הדרישה החצופה הזו ותשלחו לפיקוח!

שישלמו למטפלות שכר הוגן והן לא אמורות לנקות את הגן!!!
שהמעון שעושה ים כסף-יביא מנקה!
במעון לפחות יש פיקוח כמה הגננת יכולה להתעצבן
כששלחתי לפרטי עשו פרצופים שהבאתי אחרי 8 וחצי כי אז לא נרדמים ב-10 בערך והיא לא יכולה להכין ארוחת צהרים או לישון במיטה שלה וכו
כמובן שבזמנו הוצאתי את הילד כי זה היה הזוי אבל לפחות במעון אפילו שעושים פרצופים מקבלים את הילד אין להם ברירה וכמובן שיש ימים מועדים לפירעון כמו עכשיו חנוכה או חופשים אחרים שהילדים האחרים גם מתחילים מאוחר או בכלל בחופשה ואז כולם מביאים מאוחר אז שותקים במעון מראש
ואני חושבת שיפה להתחשב ולא לשלוח אם לא חייבים ממש - כלומר אם יש עוד ילדים אז כן להשאיר וגם לא להביא אחרי 10 אבל אם זה ממש חד פעמי לכל השנה ולא על בסיס של פעם בחודש אולי כן הייתי שולחת בתוספת אלף התנצלויות ומאד מקבלת את זה שאם הילד לא ירדם עד 1 שזה חצי שעה אחרי כולם אני יחזיר אותו הביתה כי תכלס זה זמן רגוע לגננת והיא לא אמורה להפסיד אותו לא משנה כמה חוקי או הגיוני שהיא כן תפסיד אני לא רוצה להיות האמא המרגיזה והמעצבת שהרסתי את המנוחה של אותו היום עם הילד שלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מה זאת אומרת לא הוגן?
אולי תגידי מה אמא אמורה לעשות?
לקחת אותו לפגישות עם לקוחות?
לבטל את הפגישות?
בגלל שאתמול היה חתונה?
באמת?בשביל מה יש מעון? אם הייתי יכולה להסתדר בלעדיהם הייתי עושה את זה מלכתחילה כל העניין של מעון הוא הכרח....
ומי מדבר על סכום?
מה הקשר לשלם על זה?
אני מעירה ושולחת מוקדם. בגלל שאני מכירה את הצד השני. מקסימום יירדם קצת קודם.
מי שלא עבדה עם ילדים- יש דברים שלעולם לא תבין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
השאלה איזה סוג תשובה את רוצה לקבל,
אם מניסיון אישי את עלולה לקבל אלפי תשובות.

אם את רוצה לדעת מה החוק/ההוראות
1. חייבים לקבל את הילד
2. הילד רשאי להיות במעון גם אם הוא לא ישן.
היכן אפשר לראות את לשון החוק ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
עבודה במעון/משפחתון היא עבודת חמורים
עבודה קשה פיזית
בתנאים לא מלהיבים בעליל
עבודה עם ילדים- חייבים להיות בערנות מלאה כל הזמן
להורים יש דרישות בלי סוף
לפיקוח גם יש דרישות משלו (לאו דוקא שההורים והמפקחת סוברים אותו דבר ומי שמכירה את החוקים תסכים איתי)
ניחא במשפחתון- יש תגמול סביר בסוף.
במעון גם זה לא.

פעם שאלתי מטפלת מה כל כך קדוש במנוחה
ומתשובתה למדתי הרבה-
בכל עבודה אחרת-
יש מתי לעשות קפה, טלפון דחוף, לצאת להתפנות!!
מטפלת משפחתון לא יכולה לעשות את כל אלו אלא מתי שהילדים ישנים.
שימו לב שחוץ מהמון השעות שהיא שומרת על הילדים היא גם צריכה להכין להם אוכל ועוד ועוד
(חוקית אסור להן בזמן המנוחה של הילדים!!!)
ונניח והיא שמה ראש רגע על הכרית
מי מרוויח מזה?
הילדים שלנו
שאחר כך למטפלת יש קצת יותר כח להסתכל עליהם.

אז נכון, יש אילוצים.
יש חיסונים ועוד
אבל לראות גם את המטפלת כי היא גם בנאדם
הבנאדם הראשון שאני חייבת לו את המשכורת שלי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
רק מדמיינת את האשכול העצבני שיפתח עוד X זמן בסגנון
מה דעתכם על החוצפה שהיום הילד לא ישן במעון בטענה שהיה ילד ער שהפריע
וכאן יבוא התיאור על הילד שנרדם ב4 בצהרים וחגג עד 12 בלילה
...
מעון הוא לא פנימיה צבאית
וגם לא כל התיאורים ששעלו פה למעלה....
אבל,
יש בו סדר יום שהוא תנאי בסיסי לשפיות של כל בנ"א.
מאוד מתסכל הענין הזה שהוא קם כולה שעה מאוחר יותר ולא מקבלים אותו במעון
אבל תחשבו על טובת כלל הקבוצה והגננת
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בתור מטפלת במעון אני חייבת להגיב
הורים יקרים! אם הילד שלכם מגיע אחרי תשע הוא מסכן
אני רואה ילדים שמגיעים ולא יודעים מה קורה איתם, איפה אוחזים,
כל היום מסובב להם בגלל איחור.
בלי קשר שהם מפסידים שעת משחק וריכוז בוקר שהיא חשובה מאוד.

בעניין השינה,
בשעות שהילדים ישנים למטפלות יש פוול עבודה, לארגן את הגן, ניקיון וכו', להכין תיקיות יצירות, וכן גם לנוח כדי שיהיה להן כח להמשיך לטפל בילדים,
ילד שלא נרדם כי הגיע מאוחר, גם מפריע לחברים להירדם, כי הוא בשיא הערנות, וגם מפריע למטפלת לאגור כח להמשך היום.

היה לי שבוע שעבר סיפור הזוי על ילד שהגיע ב12 וחצי, הגן חשוך כולם ישנים הילד התחיל לבכות לא רצה להיכנס. נעבעך...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה