התייעצות ריקוטן לפצעים

  • הוסף לסימניות
  • #2
אין.
תראי מה כתבתי בשרשור אחר, ואם יש לך שאלות בכיף
כבר כמה חודשים אנ ימרגישה חיבת לכתוב פה את מה שעברתי,
אני הייתי נגד טיפול עם ריקוטן שנים מיסודי כיתה ז, היו לי חצקונים, וזה היה תקופות , שנה טובה, שנה פחות טובה, הרבה חצקונים, קצת, פצעים, לא פצעים,... היו ללי תקופות שהייתי סבבה עם הלוק, והיו לי תקופות שממש לא שרדתי, לא היה לי ממש פרצוף מלא, אלא חצקון עד 10 בפעם...
סבלתי מעור שומני, (שבת בבוקר- אין איפור על הפנים ובסתם צהריים אין זכר לאיפור)

טיפלתי בכל דבר אפשרי, לא זוכרת שמות אבל הכלללללללללללל. משחות, קרמים, שסונים, תרופות אנטיביוטיות. וכו לא רציתי ריקוטן בכל מחיר. פחדתי מהשלכות ותופעות לוואי. ככה משהו כמו 6-7 שנים. לא הייתימוכנה לשמע מחברות על הרעיון של ריקוטן. בשום פנים.
באיזשהוא שלב אחרי שעשיתי חודשיים וחצי על התרופה האנטיביוטית. וראיתי שזה עוזר אבל לא ממגר. מה גם שנהיו לי קצת תצלקות מפצעים ישנים.
אמרתי זהו, עושה ריקוטן, שידוכים ענינים, זה הזמן ...
התחלתי ריקוטן.
אין דברים כאלו. עוד לא התחרטתי.
העור נהיה חלק, בריא, יש לו מראה טוב, נקי , איפור עומד עליו. ו--- אין פצעים (חשוב לי להדגיש שכן יכול להיות לי פצע פעם בחודש. מהורמונים שובבבים אבל חוץ מזה כלום)
לא יכולה להסביר, לא להשוות. לא מתחרטת.

ולכל השואלים מה התופעות לוואי לפני אחרי ובאמצע, כן יש תופעות לוואי ואני לא אומרת הם לפעמים קשים, אבל שווווהההה את זה!!!!! 5-6 חודשים של שרידה ולא מתחרטים!

חלק מהרשימה של תופעות ואיסורים- חשבו לי להדגיש שכל אחד חווה בצורה אחרת, ולכן לא מתחיבת...
עור רגיש בטירוף בכל חלקי הגוף ללא יוצא מן הכלל:
-אסור לעשות ליזר, אפילציה או כל טיפול כזה או אחר. גם במשך כמה חודשים אחרי עד שהעור חוזר לעצמו )
- אין להרכיב עדשות מגע
-יש צורך למרוח קרמים על היידים , רגליים, ופנים (ממליצה על דר עור הכחול כהה שמוכרים בבית מרקחת. עובד פלאות ואין קילופים) האף שורף ... ויש כאלו שגם העינים ולזה יש טיפות...(אני ממש סבלתי מיובש קיצונייי בעיניים) ושפתיים. אני חייתי עם המשחה לשפתיים של פלקסיטול, קיבלתי היתר לשים בשבת כי שמרתי על השפתים לא יבשות. שמתי 24\7 ללא הפסקה. והיה בסדר ב"ה.
- כבד רגיש- אין לשתות אלכוהול כלל
-גוף חלש אין להתעמל- כשעשיתי קצת פעילות מאומצת כמו לרקוד ממש בחתונה של חברה קרובה כאב לי כל תזוזה במשך שבוע אחרי .
- בדיקות דם ואישורי רופא פעם בחודש.

לא זוכרת משהו עוד....

תופעות אחרי: העור חזר לעצמו ב"ה די מהר, תוך כמה חודשים חזרתי לטיפולי ה. שיער וכו.

מה שכן- יש לי כן צמיחה של שערות בפנים שלא היתה לפני, אבל זה לא משהו רציני ושוה לי את האפילציה.
בקיצור- לא מתחרטת שווה כל דקה!!!!!!!!

שאלות? בכיף!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מה מונע ממך לעשות בגלל הבדיקות דם?

לי היה פחד מטורף מזה. וכלן נמנעתי הרבה זמן מזה והגעתי למסקנה שזה מה שיעביר לי את הפחד. עשיתי ועכשו החרדה הרבה פחות.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מה מונע ממך לעשות בגלל הבדיקות דם?

לי היה פחד מטורף מזה. וכלן נמנעתי הרבה זמן מזה והגעתי למסקנה שזה מה שיעביר לי את הפחד. עשיתי ועכשו החרדה הרבה פחות.....
גם הפחד מבדיקות דם שאני מתעלפת מהם וגם להפסיק את הלייזר לכמה זמן צריך להפסיק??
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם הפחד מבדיקות דם שאני מתעלפת מהם וגם להפסיק את הלייזר לכמה זמן צריך להפסיק??
אני גם התעלפתי מהם. שמתי קרמים לאלחוש והיתי מבקשת שישכיבו לי את הכסא, ככה לא הסתחררתי.

ליזר צריכה להפסיק ממתי שאת מתחילה ולפחות חודש אחרי שאת גומרת, תלוי בעור שלך... משהו כמו 8 חודשים סה"כ תלוי ברגישות העור (הריקוטן שלי יצא 5 חודשים ואז אחרי חודש הרופאה אמרה ליש אני יכולה לחזור לליזר באזור קטן לראות אם זה בסדר והיה לי יחסית בסדר... נגיד אפילציה חזרתי תוך כמה חודשים וכן היה לי יותר אדום אבל בסבבה.)
באמת שאם את צריכה את זה תעשי את זה!!!!!!!! אני אומרת לך שזה שוה את זה.
כןזה צופעות לוואי מטורפות אבל זה הדבר היחייידדדד שגומר את הענין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני גם התעלפתי מהם. שמתי קרמים לאלחוש והיתי מבקשת שישכיבו לי את הכסא, ככה לא הסתחררתי.

ליזר צריכה להפסיק ממתי שאת מתחילה ולפחות חודש אחרי שאת גומרת, תלוי בעור שלך... משהו כמו 8 חודשים סה"כ תלוי ברגישות העור (הריקוטן שלי יצא 5 חודשים ואז אחרי חודש הרופאה אמרה ליש אני יכולה לחזור לליזר באזור קטן לראות אם זה בסדר והיה לי יחסית בסדר... נגיד אפילציה חזרתי תוך כמה חודשים וכן היה לי יותר אדום אבל בסבבה.)
באמת שאם את צריכה את זה תעשי את זה!!!!!!!! אני אומרת לך שזה שוה את זה.
כןזה צופעות לוואי מטורפות אבל זה הדבר היחייידדדד שגומר את הענין.
ווואאאלה לא יודעת מפחיד אותי אני צריכה לחשוב על זה
בכל אופן תודה רבה על השיתןף והעזרה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש משחה לריקוטן אבל היא לא מדי עוזרת.
היא מתאימה יותר לשימור על מצב קיים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה