תח"צ רק לא אקסטרה, בבקשה תחתמו

  • הוסף לסימניות
  • #1
בעקבות האסון ע"י נהג אקסטרה בירושלים
ובעקבות כך שתושבי ירושלים לא מופתעים בכלל(אם כבר מופתעים איך זה לא קרה עד עכשיו)
יצאה העצומה דלהלן הקוראת לכל הגורמים הרלוונטים להחליף כבר את אקסטרה
בבקשה שתפו ותחתמו רוצים כבר שינוי!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
סליחה, אני רק שאלה -

נניח ותגיעו לחמישים אלף חתימות. יודע מה, אפילו מאה אלף.
האם זה יעשה משהו? לא!

היה מכרז של מכרז של המדינה, אקסטרה זכו, והם הולכים להישאר עד סוף תקופת הזכיה. אין שום קונסלציה ואפשרות שהם ילכו, ואין שום קייס להזיז אותם. הכי הרבה הם יקבלו קנס, במידה ותוכיחו מקרים של איחורים וחיסורים. אבל עצומה? מה היא יכולה לעשות?

מילא אם העצומה היתה לחברת אקסטרה בעצמה, לשנות את ההתנהגות. לא שזה היה עוזר משהו, אבל לפחות הכיוון היה מובן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
סליחה, אני רק שאלה -

נניח ותגיעו לחמישים אלף חתימות. יודע מה, אפילו מאה אלף.
האם זה יעשה משהו? לא!

היה מכרז של מכרז של המדינה, אקסטרה זכו, והם הולכים להישאר עד סוף תקופת הזכיה. אין שום קונסלציה ואפשרות שהם ילכו, ואין שום קייס להזיז אותם. הכי הרבה הם יקבלו קנס, במידה ותוכיחו מקרים של איחורים וחיסורים. אבל עצומה? מה היא יכולה לעשות?

מילא אם העצומה היתה לחברת אקסטרה בעצמה, לשנות את ההתנהגות. לא שזה היה עוזר משהו, אבל לפחות הכיוון היה מובן.
שאלה נוספת - ואם אקסטרה יעזבו את ירושלים - זה יעזור, או שכל הנהגים שלהם פשוט יעברו לחברות אחרות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אקסטרה צריכים לעזוב את ירושלים.
תושבי צפון ירושלים קבלו עונש שהם נותני השירות שלהם.
השירות יותר גרוע מגרוע
אין עמידה בלוח זמנים
התלונות למשרד התחבורה והחברה לא מועילות.
הם מדלגים באופן קבוע על שעות וקווים בזמנים הכי קריטיים.
הנהגים בריונים. מדלגים על אנשים בתחנות ונוסעים כמו שיכורים.
ממש גורמים להתגעגע לאגד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אקסטרה צריכים לעזוב את ירושלים.
תושבי צפון ירושלים קבלו עונש שהם נותני השירות שלהם.
השירות יותר גרוע מגרוע
אין עמידה בלוח זמנים
התלונות למשרד התחבורה והחברה לא מועילות.
הם מדלגים באופן קבוע על שעות וקווים בזמנים הכי קריטיים.
הנהגים בריונים. מדלגים על אנשים בתחנות ונוסעים כמו שיכורים.
ממש גורמים להתגעגע לאגד.
הכל טוב ויפה
אבל איך בדיוק עצומה אמורה לעזור? ספוילר: היא לא תעזור. חוץ מלתת פורקן לרגשות, היא לא עושה כלום.

אין שום דרך שיכולה לעזור מלבד לגרום להם לכמה שיותר כואב בכיס על ידי קנסות ממשרד התחבורה וכמה שיותר תלונות אמיתיות למשרד התחבורה על איחורים וחיסורים.
אין דבר כזה תלונות לא מועילות, בסוף הכל מתורגם לקנסות. זה תהליך שלוקח זמן.

גם אז, הם לא יעזבו. אין דבר כזה בעולם. הם אולי ישפרו קצת את ההתנהלות.

דוגמא קטנה - חברת מטרופולין שהיו בתחתית התחתית של מדד השירות, קיבלו קנסות של עשרות מיליונים + זימון לשימוע ממשרד התחבורה, והתחילו להשתפר קצת. קצת. זה הכי הרבה שקיים במבנה הפגום של מבנה התח"צ בישראל.

אחת הסיבות שחברת מטרופולין קיבלה הרבה יותר תלונות, היא גם בגלל שהחברה פועל באזורים חילונים ולמשתמשים יש אופציה לשלוח תלונה אונליין. לא מחכים.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
הכל טוב ויפה
אבל איך בדיוק עצומה אמורה לעזור? ספוילר: היא לא תעזור. חוץ מלתת פורקן לרגשות, היא לא עושה כלום.

אין שום דרך שיכולה לעזור מלבד לגרום להם לכמה שיותר כואב בכיס על ידי קנסות ממשרד התחבורה וכמה שיותר תלונות אמיתיות על איחורים וחיסורים.

גם אז, הם לא יעזבו. אין דבר כזה בעולם. הם אולי ישפרו קצת את ההתנהלות.

דוגמא קטנה - חברת מטרופולין שהיו בתחתית התחתית של מדד השירות, קיבלו קנסות של עשרות מיליונים + זימון לשימוע ממשרד התחבורה, והתחילו להשתפר קצת. קצת. זה הכי הרבה שקיים במבנה הפגום של מבנה התח"צ בישראל.
זה באמת בעיה ששום דבר לא עוזר
האמת כבר מעייף לפנות למשרד התחבורה בגינם..
אותה תשובה לקונית שחוזרת על עצמה
ואין שום שיפור.
היום לשם דוגמא המתנתי כחצי שעה כי 2 אוטובוסים פשוט לא יצאו
חושבת שכדאי לעשות מה שאפשר. וודאי לא נפסיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
צריך עצומה למשרד התחבורה שישלחו פקחים סמויים ויקנסו את הנהגים והחברה כשעוברים על החוקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
זה לא ישפיע על היכולת לזכות במכרז בפעם הבאה?
חברה יכולה לעשות ככל העולה על רוחה ולזכות שוב במכרז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה לא ישפיע על היכולת לזכות במכרז בפעם הבאה?
חברה יכולה לעשות ככל העולה על רוחה ולזכות שוב במכרז?
עצומה לא יכולה להשפיע על זכיה במכרז
עצומה למעשה לא יכולה להשפיע על כלום למעט על הלך רוח ציבורי ובעיקר פריקת תסכול
תלונות במערכת משרד התחבורה לעומת זאת כן יכול להשפיע, זה מוריד לחברה את הניקוד ויש מקום גם לניקוד בזכיה במכרז
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בעקבות האסון ע"י נהג אקסטרה בירושלים
ובעקבות כך שתושבי ירושלים לא מופתעים בכלל(אם כבר מופתעים איך זה לא קרה עד עכשיו)
יצאה העצומה דלהלן הקוראת לכל הגורמים הרלוונטים להחליף כבר את אקסטרה
בבקשה שתפו ותחתמו רוצים כבר שינוי!!!!
ייתכן ויעזור וייתכן ולא..

אבל דווקא עכשיו שיש מודעות לנושא.

חשוב מאוד בכל בעייה להתלונן בפניות הציבור למשרד התחבורה, ולא רק לכעוס..

חברות תנופה ודן בדרום הוזמנו לשימוע..
אם רוצים שאקסטרה יהיו הבאים בתור,
חייבים להתלונן על כל בעייה ולא רק לחתום על עצומות..

סליחה, אני רק שאלה -

נניח ותגיעו לחמישים אלף חתימות. יודע מה, אפילו מאה אלף.
האם זה יעשה משהו? לא!

היה מכרז של מכרז של המדינה, אקסטרה זכו, והם הולכים להישאר עד סוף תקופת הזכיה. אין שום קונסלציה ואפשרות שהם ילכו, ואין שום קייס להזיז אותם. הכי הרבה הם יקבלו קנס, במידה ותוכיחו מקרים של איחורים וחיסורים. אבל עצומה? מה היא יכולה לעשות?

מילא אם העצומה היתה לחברת אקסטרה בעצמה, לשנות את ההתנהגות. לא שזה היה עוזר משהו, אבל לפחות הכיוון היה מובן.
רעש תקשורתי אמיתי כן יכול לעזור.. אבל לצערינו זה לא המקרה..
{אם הייתה דריסה בקפלן, ואח״כ הייתה עצומה ציבורית עם רעש תקשורתי משוגע על החברה הדורסת,
היו מוצאים איזה סעיף, לא?}

שאלה נוספת - ואם אקסטרה יעזבו את ירושלים - זה יעזור, או שכל הנהגים שלהם פשוט יעברו לחברות אחרות?
אגד ירושלים מוכיחה שניתן גם בירושלים להעסיק נהגים נורמלים, והתירוץ של חוסר נהגים הוא פשוט לא נכון!

אקסטרה צריכים לעזוב את ירושלים.
תושבי צפון ירושלים קבלו עונש שהם נותני השירות שלהם.
השירות יותר גרוע מגרוע
אין עמידה בלוח זמנים
התלונות למשרד התחבורה והחברה לא מועילות.
הם מדלגים באופן קבוע על שעות וקווים בזמנים הכי קריטיים.
הנהגים בריונים. מדלגים על אנשים בתחנות ונוסעים כמו שיכורים.
ממש גורמים להתגעגע לאגד.
מנין לכם שהתלונות לא מועילות?
הם בהחלט מועילות, וחשוב מאוד להתלונן!

אותה תשובה לקונית שחוזרת על עצמה
התשובה הלקונית אומרת שהחברה נקנסה
ועכשיו שיכאב לה בכיס היא תחשוב פעמיים
האם להמשיך להעסיק נהג שגורם לה נזקים!

חשוב מאוד להתלונן, בפרט על אי עצירות, אבל גם על אי ביצוע, דילוג, ושאר בעיות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
{אם הייתה דריסה בקפלן, ואח״כ הייתה עצומה ציבורית עם רעש תקשורתי משוגע על החברה הדורסת,
היו מוצאים איזה סעיף, לא?}
לא. ממש לא.
היא החברה הזוכה, וזה שלה.
הרעש התקשורתי מקסימום היה יכול לגרום אולי להעיף את הנהג, לא יותר מזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
עצומה לא יכולה להשפיע על זכיה במכרז
עצומה למעשה לא יכולה להשפיע על כלום למעט על הלך רוח ציבורי ובעיקר פריקת תסכול
תלונות במערכת משרד התחבורה לעומת זאת כן יכול להשפיע, זה מוריד לחברה את הניקוד ויש מקום גם לניקוד בזכיה במכרז
זה ככה ראש בקיר?
שלוש תלונות במשרד התחבורה ישפיעו יותר על היכולת לזכות במכרז מאשר עצומה עם 50 אלף חתימות?
ההיגיון אומר שלא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
זה ככה ראש בקיר?
שלוש תלונות במשרד התחבורה ישפיעו יותר על היכולת לזכות במכרז מאשר עצומה עם 50 אלף חתימות?
ההיגיון אומר שלא...
לא כתבתי בשום מקום ששלש תלונות ישפיעו
הפוך, כתבתי שצריך מסה של תלונות, וכמה שיותר, ושיהיו תלונות אמיתיות, וכולי האי ואולי

תכלס אם זה עושה לך כל כך טוב להשקיע בעצומה - מצוין. הלואי ותצליח. רק אל תתאכזב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא כתבתי בשום מקום ששלש תלונות ישפיעו
הפוך, כתבתי שצריך מסה של תלונות, וכמה שיותר, ושיהיו תלונות אמיתיות, וכולי האי ואולי
לגרום לאלפי אנשים להתלונן זה מורכב ובד"כ לא הולך
למרות שמסתבר שאתה צודק ויועיל יותר
מה שאני כן יכול זה לפרסם את העצומה הנ"ל
בתקווה שיעזור כמה שיותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זה ככה ראש בקיר?
שלוש תלונות במשרד התחבורה ישפיעו יותר על היכולת לזכות במכרז מאשר עצומה עם 50 אלף חתימות?
ההיגיון אומר שלא...
לגרום לאלפי אנשים להתלונן זה מורכב ובד"כ לא הולך
למרות שמסתבר שאתה צודק ויועיל יותר
מה שאני כן יכול זה לפרסם את העצומה הנ"ל
בתקווה שיעזור כמה שיותר
אתה עוקב כאן אחרי הפורום?
כי יש כאן כמה שהצליחו לגרום בהחלט לאלפי אנשים ויותר! להתלונן.

וככל הידוע, כרגע זה הדבר שהכי עוזר,
ניתן לשלוח עצומה כבונוס, אבל אם במקביל לא תהיה מסה של תלונות, שזה הבייסיק, קשה להאמין שיבוא שינוי.

משרד התחבורה רשאי להוציא מפעיל במידה והוא לא עומד בתנאי המכרז,
מעולם זה לא נעשה,
אם רוצים לגרום לזה, כדאי להוכיח לו ע״י תלונות שזה המצב..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה