- הוסף לסימניות
- #1
בעקבות האסון ע"י נהג אקסטרה בירושלים
ובעקבות כך שתושבי ירושלים לא מופתעים בכלל(אם כבר מופתעים איך זה לא קרה עד עכשיו)
יצאה העצומה דלהלן הקוראת לכל הגורמים הרלוונטים להחליף כבר את אקסטרה
בבקשה שתפו ותחתמו רוצים כבר שינוי!!!!
www.atzuma.co.il
ובעקבות כך שתושבי ירושלים לא מופתעים בכלל(אם כבר מופתעים איך זה לא קרה עד עכשיו)
יצאה העצומה דלהלן הקוראת לכל הגורמים הרלוונטים להחליף כבר את אקסטרה
בבקשה שתפו ותחתמו רוצים כבר שינוי!!!!
עצומה - תוציאו את אקסטרה מירושלים
לכבוד משרד התחבורה, עיריית ירושלים ולכל הנוגעים בדבר. הירושלמים דורשים באופן מיידי שינוי של החברה המפעילה את התחבורה הציבורית בירושלים. לא עוד 'אקסטרה'. סבלנו מספיק!! לרבים רבים מנהגי 'אקסטרה' בירושלים יש 'שנאה בעיניים'!!! ישנן תלונות על אלימות פיזית עי נהגים כלפי נוסעים. ותושבי ירושלים מתלוננים...
הנושאים החמים