'אות - לי' - המיתוג החדש

  • הוסף לסימניות
  • #21
וואו.
מדהים!! אין לי מילים
שוב מהחומרים הכי פשוטים וזמינים את יוצרת נפלאות
ועשית משהו שנראה ממש מתאים לאופי של המקום שלכם

וזה באמת מאסטר
הרעיונות מתחילים להתעופף....

תודה רבה מאוד על השיתוף המפורט!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
הראתי לבת שלי (עוד מעט 11) את הביצוע המפונפן של "אות לי" והיא בררה מיד:"מה זה, עוגה?"
התלהבה קשות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מושלם!!!!
הסיומת של האות מלמעלה יצאה ככה מושלם רק עם צביעה?
כבר חשבתי שזו איזו טכניקה, או טפט....
איך משיגים כמות גדולה של פונפונים במחירים סבירים?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #24
מקסים ! אישית הייתי צובעת שוליים בצבע פסטלי יותר
אולי אכין כמו הרעיון של קלרינט לחדר המחודש של הקטנים שלי .אותיות השם שלהם
איפה קונים פונפונים בצבעי אפור בהיר לבן ורוד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
הסיומת של האות מלמעלה יצאה ככה מושלם רק עם צביעה?
איך משיגים כמות גדולה של פונפונים במחירים סבירים?
לא הבנתי את השאלה לגבי הסיומת, בכל אופן הצבע רק צובע אין לו קשר לצורת האות,
את הצורה מקבלים מהקרטון שבשול - ככל שאת יוצרת פינה יותר יפה זה נראה יפה יותר.

פונפונים זה לא מוצר יקר - לא יודעת מה המחיר לקחתי כאן מהמדף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אח!...... זה טוב...:)
את אלופה!!!!

(אז אפשר לומר שהכי התקרבתי לתשובה הנכונה??.....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מדהים ומיוחד. גם לי עולים כמה רעיונות לקישוט חדר הבנות שלי , ואני צריכה צבעים שאין בד"כ להשיג בפונפונים. אולי האלופות כאן יודעות אם יש איזשהו ספריי שניתן לרסס איתו על צמר / פונפונים? אולי זה הפתרון
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
רעיון מקסים ומתוק!
תודה על ההסברים המפורטים והתמונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אז מאיפה אני אתחיל???
זה אלוף ברמות!! יצירתי ונותן מקום למעוף מעופףףף...
השיתוף המפורט, התמונות הקרובות והברורות, עושה לי כל פעם מחדש, סוג של חשק כזה של "כאן ועכשיו".
אז זהו- הפעם הזאתאני מתחילה ע-כ-ש-י-ו!!

בדיוק אתמול קניתי לי נעליים אקסטרא נוחות, עם קופסא שגדולה מהן 5 מידות לפחות:),אז קרטון יש.
ויש גם דבק חם כבר בשקע.
סרגל של 30 ס"מ - מוכן.
צבע - ג"כ אוציא בעוד רגע.
הוצאתי הרגע מהמחשב את האות הראשונה של הבן יחיד שלי...(השאר בנות בלע"ר)
ופונפונים - אני אזנוב מהקופסא(הענקית) של ההשחלות של התינוקת שלי, שבטח כבר נמאס לה לשחק בהן, למרות שהיא כל יום מורידה אתזה מהמדף שלה, ומשחקת בזה כאילו לא ראתה אותם מעולם...
ואוסיף את הפונפונים עם הזנבות הזרחניות שקניתי לסוכות לקישוט כלשהוא שעדיין מעובר:) ועבר עליו התאריך...
רק-
מצלמה אין לי. לתת לך קצת נחת, שהשיתופים שלך גורמים לאנדרנלין שלי לקפוץ כמו נחנח שהגיע בפעם הראשונה לאומן...
וזהו!!!
עד הבוקר יש לו על הקיר את הדבר המדהים הזה...עשית לשתינו את היום!!(לי את הלילה)
תודה שאת כזאת מקסימה!
ותשני את השם של החנות ל-"אות לך" - כי אצלך הכל בשביל האחר, ולא רק בשבילי...
לילה טוב ושבת שלום!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אז מאיפה אני אתחיל???
זה אלוף ברמות!! יצירתי ונותן מקום למעוף מעופףףף...
השיתוף המפורט, התמונות הקרובות והברורות, עושה לי כל פעם מחדש, סוג של חשק כזה של "כאן ועכשיו".
אז זהו- הפעם הזאתאני מתחילה ע-כ-ש-י-ו!!

בדיוק אתמול קניתי לי נעליים אקסטרא נוחות, עם קופסא שגדולה מהן 5 מידות לפחות:),אז קרטון יש.
ויש גם דבק חם כבר בשקע.
סרגל של 30 ס"מ - מוכן.
צבע - ג"כ אוציא בעוד רגע.
הוצאתי הרגע מהמחשב את האות הראשונה של הבן יחיד שלי...(השאר בנות בלע"ר)
ופונפונים - אני אזנוב מהקופסא(הענקית) של ההשחלות של התינוקת שלי, שבטח כבר נמאס לה לשחק בהן, למרות שהיא כל יום מורידה אתזה מהמדף שלה, ומשחקת בזה כאילו לא ראתה אותם מעולם...
ואוסיף את הפונפונים עם הזנבות הזרחניות שקניתי לסוכות לקישוט כלשהוא שעדיין מעובר:) ועבר עליו התאריך...
רק-
מצלמה אין לי. לתת לך קצת נחת, שהשיתופים שלך גורמים לאנדרנלין שלי לקפוץ כמו נחנח שהגיע בפעם הראשונה לאומן...
וזהו!!!
עד הבוקר יש לו על הקיר את הדבר המדהים הזה...עשית לשתינו את היום!!(לי את הלילה)
תודה שאת כזאת מקסימה!
ותשני את השם של החנות ל-"אות לך" - כי אצלך הכל בשביל האחר, ולא רק בשבילי...
לילה טוב ושבת שלום!!

אנחנו חייבות תמונה!
כל התמונות כאן הן של אות-לי, צריך לראות תוצרים גם של פחות מקצוענים
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אנחנו חייבות תמונה!
כל התמונות כאן הן של אות-לי, צריך לראות תוצרים גם של פחות מקצוענים
רגע...
הוצאתי את הכפפות כדי לענות לך.
המצלמה כרגע מצלמת זוועה(טשטוש זוועתי וצבע סגול מעצבן)
אבל בבוקר אעדכן איך יצא, ומה אמר ע"כ נסיך החדר המקושט...ושאר נתינות הבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
דבר אחד לא הבנתי- איך ה-א וה-י מהמילים אותלי נדדו לשם של יאיר? הבוס לא אמור לתלות את זה על הקיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
וואו.
בא לי משהו כזה לחדר של הבנות בגווני סגול.
אולי יום אחד אני צצה במפעל בהפתעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
תקשיבו.
יצא מהמם!!!
אני אתחיל מהתחלה-
לפני כשנה "שיפצתי" את החדר של הבן שלי, תמונות מהמיטה ומהכתבייה העליתי בעבר.
כעת אני באמצע הארון.
הצבעים הם עץ מולבן וכחול כהה ורויאל.
וכעת-
נוסף לזה האות שעשיתי לו-
בהתחלה צבעתי את השוליים בכחול כהה, ושמתי את הפונפונים הצבעוניים של הקטנה...
כעת החלטתי לשנות את הפונפונים לצבע אפור ולבן שיתאים לצבעי החדר.
בבוקר התעורר הפלא מהמיטה, וצועק לי משם, עוד לפני כל הקימה הפיזית: "אמא!!!! את מפסידה!! מישהו קישט בלילה את החדר, את לא מאמינה!!!", ואני - כאילו רצה לחדר בבהילות, ואני שואלת אותו: "תגיד נסיך, מה אתה אומר על זה?? ומי בכלל בא לו לשמח אותך? ולמה הוא עשה אתזה?" והוא מחזיר לי מבט של בן יחיד של אמא שלו, ולוחש לי כמו פיה שנחתה משמיים: "אני יודע שזה את, אמא, זה מהמם!!!!" ופתאום אני מרגישה גוש גדול של ילד ששכח בן כמה הוא ובאיזה מצב אני(ששש...הוא עדיין לא קולט), מתנפל עליי בחיבוקים, יורד ממני ומתחיל לרקוד עם האות הענקית שמלאה בעיגולים כאלה("נו אמא, איך קוראים לשערות העגולות האלו?").
ואני ככה לא נותנת לו לראות שעוד רגע מתמלא פה החדר בשלולית מלוחה ומאושרת..., אז אני מסתובבת כאילו לקיר השני, ושואלת בקול של אישה כאילו רגילה(אני אלופה בלהציג), תגיד, רוצה את כל השם על הקיר? או רק את האות הראשונה?
והוא לא עונה...הולך להשוויץ לכל החברה שחורפות במיטות מה אמא עשתה בשבילו ביום חמישי בלילה, בין חצות ל-4 לפנות בוקר...
הגעתי להדלקת נרות ברגשות מעורבים כאלו של שמחה, יצירה ומלא מלא אהבה!!!
תראו איך אפשר לשמח ילד בארבע שעות בודדות!!
תודה אות לי על האפשרות!
וכשמצלמה תחזור מתיקון - את הראשונה שתראי הכל!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
וואו.
אולי יום אחד אני צצה במפעל בהפתעה.
זה לא מומלץ.."הוא" לא אוהב את זה..

אבל למה לך להתאמץ ?
תגידי לי איזה אותיות את רוצה
תגידי לי בעברית או באנגלית
ותגידי לי באיזה גודל את רוצה את האותיות

זה לא יגיע עד הבית שלך - זה יגיע עד ממול לבית שלך ;)
 
  • תודה
Reactions: mgv
  • הוסף לסימניות
  • #40
תקשיבו.
יצא מהמם!!!
אני אתחיל מהתחלה-
לפני כשנה "שיפצתי" את החדר של הבן שלי, תמונות מהמיטה ומהכתבייה העליתי בעבר.
כעת אני באמצע הארון.
הצבעים הם עץ מולבן וכחול כהה ורויאל.
וכעת-
נוסף לזה האות שעשיתי לו-
בהתחלה צבעתי את השוליים בכחול כהה, ושמתי את הפונפונים הצבעוניים של הקטנה...
כעת החלטתי לשנות את הפונפונים לצבע אפור ולבן שיתאים לצבעי החדר.
בבוקר התעורר הפלא מהמיטה, וצועק לי משם, עוד לפני כל הקימה הפיזית: "אמא!!!! את מפסידה!! מישהו קישט בלילה את החדר, את לא מאמינה!!!", ואני - כאילו רצה לחדר בבהילות, ואני שואלת אותו: "תגיד נסיך, מה אתה אומר על זה?? ומי בכלל בא לו לשמח אותך? ולמה הוא עשה אתזה?" והוא מחזיר לי מבט של בן יחיד של אמא שלו, ולוחש לי כמו פיה שנחתה משמיים: "אני יודע שזה את, אמא, זה מהמם!!!!" ופתאום אני מרגישה גוש גדול של ילד ששכח בן כמה הוא ובאיזה מצב אני(ששש...הוא עדיין לא קולט), מתנפל עליי בחיבוקים, יורד ממני ומתחיל לרקוד עם האות הענקית שמלאה בעיגולים כאלה("נו אמא, איך קוראים לשערות העגולות האלו?").
ואני ככה לא נותנת לו לראות שעוד רגע מתמלא פה החדר בשלולית מלוחה ומאושרת..., אז אני מסתובבת כאילו לקיר השני, ושואלת בקול של אישה כאילו רגילה(אני אלופה בלהציג), תגיד, רוצה את כל השם על הקיר? או רק את האות הראשונה?
והוא לא עונה...הולך להשוויץ לכל החברה שחורפות במיטות מה אמא עשתה בשבילו ביום חמישי בלילה, בין חצות ל-4 לפנות בוקר...
הגעתי להדלקת נרות ברגשות מעורבים כאלו של שמחה, יצירה ומלא מלא אהבה!!!
תראו איך אפשר לשמח ילד בארבע שעות בודדות!!
תודה אות לי על האפשרות!
וכשמצלמה תחזור מתיקון - את הראשונה שתראי הכל!!

נחת, זו המילה הנכונה ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה