תרופה לדלקות בדרכי השתן, מכירה?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
אין לי מה להוסיף מעבר למה שכבר נכתב, רק שאני מופתעת מרמת ההתעניינות. חשבתי שרק אני סובלת. ליבי ליבי איתך

הפסקתי לקחת אנטיביוטיקה בשלב כלשהו, זה הלך וחזר באותו קצב, עם ובלי האנטיביוטיקה.

יכולה לספר לך שהיום אני חוטפת את זה לעיתים נדירות ואין לי מושג למה, לא שיניתי כלום. אז מאחלת לך שתוכלי לאמר אותו דבר במהרה
אני מכיר הרבה מקרים שאנשים הפסיקו לקחת אנטיביוטיקה, והדלקות הפסיקו לבקר.
אנטיביוטיקה הורסת את מערכת החיסון, ולא הורגת את החיידק עד הסוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
מי שחושש, חד פעמי זה וודאי לא יזיק, אם לוקחים לאט ובזהירות.
הסבר בבקשה:
מה זה לאט?
ומה זה בזהירות?
עד שמה יקרה?

כעת אני רצינית:
אם מישהו ייקח אתזה לאט(באיזה קצב, של כמה שעות?), ובזהירות(יעקוב שלא מאבד הכרה חלילה, בכוונה הקצנתי) ויינזק מזה.
מה אז??

אני כרגע סובלת מזה, אבל נמצאת במצב שאסור לי להסתכן בגרם, אם הייתי שומעת לך, ואין כ"כ הרבה היכן לברר על רפואה כזאת, והייתי מסתכנת בשלשולים מוגברים שהיו כרגע גורמים לי לסכנה.
איפה האחריות?

תביאו הוכחות יותר מוצקות, יותר מסתמכות ויוכלו לקרוא את הפוסטים ביתר אחריות ולהחליט החלטות נבונות.(אשתי לקחה ונרפאה זה עדיין לא מספיק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אנשים מתים מכל מיני תרופות ואנטיביוטיקה כל הזמן, אבל ממה שמפחדים זה מויטאמין C שאף אחד לא מת מזה, כמה אבסורד.
לא צריך למות, כדי לא להאמין או לקחת.
מספיק לסבול יותר מהסבל הקיים, או לסכן מערכות שכרגע יותר שוות מדלקת בשתן, גרועה ככל שתהיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
הסבר בבקשה:
מה זה לאט?
ומה זה בזהירות?
עד שמה יקרה?

כעת אני רצינית:
אם מישהו ייקח אתזה לאט(באיזה קצב, של כמה שעות?), ובזהירות(יעקוב שלא מאבד הכרה חלילה, בכוונה הקצנתי) ויינזק מזה.
מה אז??

אני כרגע סובלת מזה, אבל נמצאת במצב שאסור לי להסתכן בגרם, אם הייתי שומעת לך, ואין כ"כ הרבה היכן לברר על רפואה כזאת, והייתי מסתכנת בשלשולים מוגברים שהיו כרגע גורמים לי לסכנה.
איפה האחריות?

תביאו הוכחות יותר מוצקות, יותר מסתמכות ויוכלו לקרוא את הפוסטים ביתר אחריות ולהחליט החלטות נבונות.(אשתי לקחה ונרפאה זה עדיין לא מספיק)
כתבתי שזה יכול לגרום לשלשול, אז למה זה חוסר אחריות?


המקרים היחידים בהם נדרשת זהירות רבה יותר והשגחה, הם עם באנשים הסובלים מאי ספיקת כליות ברמת דיאליזה ואלו שיש להם מחסור באנזים G6PD. הראשונים נמצאים ממילא בבית החולים (שם לצערי לא סביר שיקבלו ויטמין- C, למרות שהיה מייטיב עימם תחת השגחה נאותה), האחרונים צריכים להעלות מינון בזהירות תוך שתיה מרובה ולהורידו מעט אם מופיע שתן כהה (הנובע מהתפרקות של כדוריות דם). באופןספציפי לתסמונת זו,הספרות שמצאתי מציעה כי מינון פומי של עד 6 גרם ליום אינו מסוכן וכי עיקרהסיכון נובע מוויטמין C הניתן דרך הווריד. מחוץלאלה, כפי שאמר מרפא אחד, דומה כי:

הטעות היחידה שאפשר לעשות עם ויטמין- Cבריפוי של כל חולי, היא לקחת מינון קטן מידי לעיתים רחוקות מידי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
מעניין מה שאמרו פה על עודף ויטמין C
אני מכירה ילדה בת שנתיים שהתחילה לשלשל בעקבות אכילה נמרצת של תפוזים
רק עכשיו אני מקשרת בין זה לבין G6PD שיש לה
לא ידעתי שיש קשר בין הדברים!!

אדון בנמי, תפסיק להמליץ על דברים שנויים במחלוקת.
תחשוב שאותה ילדונת היתה אישה שקוראת את זה ואומרת "מקסימום לא יזיק".... היה יכול להיות לה ממש מסוכן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מעניין מה שאמרו פה על עודף ויטמין C
אני מכירה ילדה בת שנתיים שהתחילה לשלשל בעקבות אכילה נמרצת של תפוזים
רק עכשיו אני מקשרת בין זה לבין G6PD שיש לה
לא ידעתי שיש קשר בין הדברים!!

אדון בנמי, תפסיק להמליץ על דברים שנויים במחלוקת.
תחשוב שאותה ילדונת היתה אישה שקוראת את זה ואומרת "מקסימום לא יזיק".... היה יכול להיות לה ממש מסוכן!
שטויות במיץ עגבניות, מי שיאכל עשר תפוזים בבת אחת ישלשל בלי קשר לg6pd, אין בתפוזים כזה כמות שיכול להיות בעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
כתבתי שזה יכול לגרום לשלשול, אז למה זה חוסר אחריות?


המקרים היחידים בהם נדרשת זהירות רבה יותר והשגחה, הם עם באנשים הסובלים מאי ספיקת כליות ברמת דיאליזה ואלו שיש להם מחסור באנזים G6PD. הראשונים נמצאים ממילא בבית החולים (שם לצערי לא סביר שיקבלו ויטמין- C, למרות שהיה מייטיב עימם תחת השגחה נאותה), האחרונים צריכים להעלות מינון בזהירות תוך שתיה מרובה ולהורידו מעט אם מופיע שתן כהה (הנובע מהתפרקות של כדוריות דם). באופןספציפי לתסמונת זו,הספרות שמצאתי מציעה כי מינון פומי של עד 6 גרם ליום אינו מסוכן וכי עיקרהסיכון נובע מוויטמין C הניתן דרך הווריד. מחוץלאלה, כפי שאמר מרפא אחד, דומה כי:

הטעות היחידה שאפשר לעשות עם ויטמין- Cבריפוי של כל חולי, היא לקחת מינון קטן מידי לעיתים רחוקות מידי!
א. בציטוט כאן זה לא רשום.
ב. ההדגשה שהטעות היחידה היא וכו'(ראה מודגש) והיא לגמרי לא הטעות היחידה, אלא מצטרפת להרבה טעויות של לקיחת ויטמינים לא מאוזנת.
ג. מאיפה המקור? כמה אנשים שאתם מכירים לקחו כאלו כמויות ולא ניזוקו? מכירים? יש טלפונים?
בכייף אחשוב אחרת לו תוכיחו לי אחרת, אמרתי שאני מאוד מתעניינת כרגע בנושא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
א. בציטוט כאן זה לא רשום.
ב. ההדגשה שהטעות היחידה היא וכו'(ראה מודגש) והיא לגמרי לא הטעות היחידה, אלא מצטרפת להרבה טעויות של לקיחת ויטמינים לא מאוזנת.
ג. מאיפה המקור? כמה אנשים שאתם מכירים לקחו כאלו כמויות ולא ניזוקו? מכירים? יש טלפונים?
בכייף אחשוב אחרת לו תוכיחו לי אחרת, אמרתי שאני מאוד מתעניינת כרגע בנושא.
אני לוקח כל הזמן כאלה כמויות, שמעתי מהרבה רופאים ומומחים שממליצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אני לוקח כל הזמן כאלה כמויות, שמעתי מהרבה רופאים ומומחים שממליצים.
בואו תרשמו לי כאן בבקשה כאן, אם אפשרי כמובן.
לאיזה תופעות לקחתם?
מה היה המינון המדוייק עד שהפסקתם?
איזה סוג דם יש לכם?
האם בדקתם לאחרונה דילול/קרישות בדם וכן B12?
האם האישה שלקחה, מה סוג הדם שלה?
(בלי הוכחות רפואיות, אני מאמינה גם ככה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לא צריך למות, כדי לא להאמין או לקחת.
מספיק לסבול יותר מהסבל הקיים, או לסכן מערכות שכרגע יותר שוות מדלקת בשתן, גרועה ככל שתהיה.
בכל תרופה יש פי אלף יותר סיכונים ותופעות לוואי מויטאמין c
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בכל תרופה יש פי אלף יותר סיכונים ותופעות לוואי מויטאמין c
כנראה לא בכל מצב ולא לכל סוגי האנשים.
וכמובן - לא אחרי שהכרתי מקרוב אדם שניזוק מכך.

ואני מאוד לא מחבבת(בלשון המעטה) את הרפואה הקונ', ואף אוהבת את הרעיון של הטבעי וכד', ומשתמשת בו לעיתים קרובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
כנראה לא בכל מצב ולא לכל סוגי האנשים.
וכמובן - לא אחרי שהכרתי מקרוב אדם שניזוק מכך.

ואני מאוד לא מחבבת(בלשון המעטה) את הרפואה הקונ', ואף אוהבת את הרעיון של הטבעי וכד', ומשתמשת בו לעיתים קרובות.
ממליץ לך להתייעץ עם רופא מומחה טוב שגם לא מחבב את הרפואה הקונבנציונלי כמוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אולי כי אצלנו זה היה עם ילדה קטנה? כי רופא ילדים שלח ישר לנפרולוג ילדים (ד"ר סימקיס ) שנתן גם בדיקות מהתחום האורולוגי.
יש נפרולוגים שמתמחים גם באורולוגיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
ותגובה אחרונה שלי באשכול הזה [אלא אם כן ארגיש שכתבו כאן ממש דברים לא נכונים שעלולים לסכן אחרים]

עודף ויטמינים זה מסוכן!
עודף ויטמינים מסכן את הכליות [וחלק מהויטמינים גם את הכבד]

לכתוב שהטעות היחידה שאפשר לעשות עם ויטמינים זה לקחת מעט מדי.
זו טעות!!!!!
לקחת הרבה מדי זה לא בריא, בלשון המעטה.


תרחמו על עצמכם, חוסו על גופכם, ואל תזיקו לעצמכם בעודפים כאלו.
כן, אני יודעת מר בנמי שאצלכם כל הטבעי עשה פלאים....

אבל- אני מכירה [רגע אני סופרת באצבעות]...5 אנשים. 2 מתוכם עם אי ספיקה כלייתי כתוצאה מנטילת יתר של ויטמינים [מוכח בבדיקות דם שזה כתוצאה מזה, ברגע שירדו במינון היה שיפור עד לנקודה הבלתי הפיכה]
אחת בדיאליזה ממש
אחת מושתלת- מעודף ויטמינים [כן, ויטמין C] הגיעה להרעלה ממש.
והאחרון- זה בעלי [!!!!] שכשלקח מדי הרבה ויטמין [בהמלצת רופא, כן. כזה שאוהב רפואה אלטרנטיבית] אני דאגתי כי ידעתי שזו בעיה. שלחתי אותו אחרי חודש לבדיקות דם והתפקוד הכלייתי היה לא טוב [לא בטווח התקין, כשתמיד היה לו תקין].
שלחתי אותו לנפרולוגית שלי שהזדעזעה מכמות הויטמין שרשם לה אותו רופא [וזה פחות ממה שרשמו כאן לקחת 2000 כמה פעמים ביום...]. בהוראתה ירד למינון תקין וראו זה פלא- תפקודי הכליה חזרו לנורמה!


אז תזהרו
תשמרו על עצמכם
לצערי אני מכירה כמה וכמה שמתחרטים היום כשמאוחר מדי.

כל דבר צריך באיזון. גם הדברים הבריאים ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
עודף ויטמינים זה מסוכן!
עודף ויטמינים מסכן את הכליות [וחלק מהויטמינים גם את הכבד]

מסכן לא רק את הכליות.

סוד תקינות (ובריאות) המערכת היא: איזון.

נכון שהנטייה בעולם כמו שלנו היא להגיע לפחות מידי, לפחות בתצורה הטבעית.
אך להגזים לכיוון ההפוך זה גם מסוכן.

זה בשביל כל אלו שחושבים שאם זה טבעי אז זה חסר גבולות.
(או מגבלות...)

ולשביעית מניסיון שלי, הפרופוליס מתפקד כאנטביוטיקה טבעית, מעולם לא המרתי הוראת רופא לאנטיביוטיקה בפרופוליס... מטעמי שמירת הגוף והנפש.

אבל נטילה קבועה עצרה אצלי שרשראות של דלקות גרון לאחר נטילת אוגמנטין במשך חצי שנה!
ועצרה דלקות מסוג זה ומסוג סינוסיטיס ועוד, כאשר נטלתי מיד בתחילה (ברגע הראשון ש...) חשוב מאד שזה יהיה סוג איכותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
בקשר לויטמין C, כאחת שמשתמשת הרבה.
לאיזון-
כשלא מרגישים טוב (לא מדברת על עלית חום) טוב לקחת 4000 ביום אבל למשך יומיים גג! אם ממשיכים אז להוריד ל-2 ביום.
מועיל מאוד לצינון, כאב גרון... ואפילו לצאת ממונו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
@יהושע בנמי , אני רוצה להגיד לכם שאני מסכימה עם חלק ממה שאתם כותבים
אבל
אבל גדול!

לא הייתי בחיים לוקחת אחריות לכתוב דברים כאלה בפורום כזה.
זה ממש חסר אחריות. אתם כותבים על טיפול קיצוני. יתכן והטיפול הזה נכון, יעיל ובטוח יותר מהטיפול הקונבנציונלי. בהחלט יתכן.
אבל אף רופא לא יקח אחריות לתת מרשם של תרופה לכל דורש, ככה בלי להכיר בכלל את המטופל. אפילו לא לתרופה הכי בטוחה וותיקה שיש.
מה שאתה כותב פה זה ממש מרשם לכל דורש כי לא צריך לעבור אצל איש מקצוע כדי לקנות את התרופה.
ברור לי שאתה מקדיש זמן מתוך כוונה טובה ורצון לעזור.
אתה לוקח אחריות שבעיני היא מסוכנת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה