• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

למוטי אין יד. לכם יש לב. עזרו לו להגיע ליעד !!

  • פותח הנושא S&S
  • פורסם בתאריך
לכל הניקים היקרים של משפחת פרוג החמה,

אתם מדהימים.

(אני לא יודע מה זה מדהימים. אבל אמא שלי אמרה ככה).


תודה שהשתתפתם בפרוייקט שלי! תודה שתמכתם בי!

אני ממש רוצה שהקמפיין יצליח.

גם אבא ואמא רוצים. אם כי אני חייב לציין שזה קצת סיכון בשבילם –

כי ברגע שאדע ללכת, אני מתכונן להפוך להם את כל הבית.


בתמונה: אני אומר לכם תודה.

באהבה

מוטי קלפנר

איזה ילד מתוק ומטופח!!!!
השם יעזור שתראו ממנו רק נחת!!
 
@GKL איזו מחווה מרגשת!!! התמונה. אני עדיין עם צמרמורת של התרגשות.

שלחתי לך הודעה פרטית, (דרך האתר) אשמח אם תוכלי לענות לי. תודה!
 
נו...
מתכוננים לחגיגות המאה אלף...
לכידה.PNG

ואגב:
בלעה"ר איזה חשיפה יש כאן לפורום!
לכידה.PNG
 
יש כנראה עוד הרבה סכומים שהגיעו דרך הטלפון או הבנק, ולא מעודכנים בקישור. חבל שאין דרך לדעת עליהם.

החשיפה - איפה ה-430 צפיות האלו? מה הן מראות?
בסרטון שהופץ רק כאן בפורום.

אגב, יש מכתב מהרב שפרן?
 
יש כנראה עוד הרבה סכומים שהגיעו דרך הטלפון או הבנק, ולא מעודכנים בקישור.

בטוח. אני אחת מאלה.
מתפללת על מוטי היקר והוריו המיוחדים, שיזכו לניסים גדולים!
כולנו אתכם. מתפללים ותורמים, ומייחלים לבשורות טובות!
 
יש כנראה עוד הרבה סכומים שהגיעו דרך הטלפון או הבנק, ולא מעודכנים בקישור. חבל שאין דרך לדעת עליהם.

החשיפה - איפה ה-430 צפיות האלו? מה הן מראות?

רגע אם לא מגיעים לסכום שנקבע מראש אז אין גביה בכלל?

אם כך אולי לא כדאי לתרום דרך הטלפון או הבנק אלא להפנות את כולם להתרמה עם הסבר
 
רגע אם לא מגיעים לסכום שנקבע מראש אז אין גביה בכלל?

אם כך אולי לא כדאי לתרום דרך הטלפון או הבנק אלא להפנות את כולם להתרמה עם הסבר
לא, לא אמור להיות כך,
וגם אפשר לראות שהגבייה מיידית.
 
רגע אם לא מגיעים לסכום שנקבע מראש אז אין גביה בכלל?

אם כך אולי לא כדאי לתרום דרך הטלפון או הבנק אלא להפנות את כולם להתרמה עם הסבר
ממש לא
זאת לא התרמת מצ'ינג בשיטת או הכל או כלום
מצפים ומקווים מאד להגיע ליעד, אך בכל מקרה כל תרומה נסלקת מיידית ומתקבלת בברכה
 
לכל הניקים היקרים של משפחת פרוג החמה,

אתם מדהימים.

(אני לא יודע מה זה מדהימים. אבל אמא שלי אמרה ככה).


תודה שהשתתפתם בפרוייקט שלי! תודה שתמכתם בי!

אני ממש רוצה שהקמפיין יצליח.

גם אבא ואמא רוצים. אם כי אני חייב לציין שזה קצת סיכון בשבילם –

כי ברגע שאדע ללכת, אני מתכונן להפוך להם את כל הבית.


בתמונה: אני אומר לכם תודה.

באהבה

מוטי קלפנר
תודה על התמונה המרגשת!
ילד מתוק וממיס!
שתמיד ימשיך רק לחייך ולצחוק מכל הלב!
שיהפוך לכם את כל הבית!
שיטפס לכל מקום!
שיבעט כדורים בקירות!

מתפללים עליכם המון
 
שאלה קטנה, התרומה מוכרת לסעיף 46?
וגם, מה עדיף לתרום דרך האתר או דרך מרכז הצדקה?

למרכז הצדקה יש קבלות מוכרות. ייתכן שצריך לציין בזמן התרומה, שרוצים קבלה, ועל שם מי.

העדיפות - דרך האתר יש עוד עמלה קטנה של האתר. מצד שני, זה מעלה את סכום התרומות הרשומות ויכול להלהיב אנשים נוספים לתרום.
דרך מרכז הצדקה, הסכום כמובן יגיע לאותה קרן, אך לא יירשם בגיבסטארט. מצד שני, עמלת האתר תיחסך.
 
למרכז הצדקה יש קבלות מוכרות. ייתכן שצריך לציין בזמן התרומה, שרוצים קבלה, ועל שם מי.

העדיפות - דרך האתר יש עוד עמלה קטנה של האתר. מצד שני, זה מעלה את סכום התרומות הרשומות ויכול להלהיב אנשים נוספים לתרום.
דרך מרכז הצדקה, הסכום כמובן יגיע לאותה קרן, אך לא יירשם בגיבסטארט. מצד שני, עמלת האתר תיחסך.
ואם תורמים דרך האתר מקבלים שם קבלה?
 
ואם תורמים דרך האתר מקבלים שם קבלה?
מקבלים קבלה מוכרת למס במייל, מיידית.
למרכז הצדקה יש קבלות מוכרות. ייתכן שצריך לציין בזמן התרומה, שרוצים קבלה, ועל שם מי.
יש מקום לציין שם לקבלה, מכניסים כתובת אימייל והקבלה נשלחת למייל.
 
העדיפות - דרך האתר יש עוד עמלה קטנה של האתר. מצד שני, זה מעלה את סכום התרומות הרשומות ויכול להלהיב אנשים נוספים לתרום.
דרך מרכז הצדקה, הסכום כמובן יגיע לאותה קרן, אך לא יירשם בגיבסטארט. מצד שני, עמלת האתר תיחסך.
@GKL מה עדיף ???
 
  • תודה
Reactions: S&S

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה