• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

למוטי אין יד. לכם יש לב. עזרו לו להגיע ליעד !!

  • פותח הנושא S&S
  • פורסם בתאריך
משתגעים על כל תמונה שלו. נהנים כל כך לראות אותו עליז ומלא חן.
אולי אחת הניקיות פה שמתמחה ב'צילום מקצועי' מוכנה לעשות בהתנדבות סדרת צילומים מדהימה למוטי המתוק, ולהעלות כאן בתיקיית עבודות ??....
אם @GKL תסכים כמובן...
לצלם את מוטי??
בשמחה גדולה מאד!!
יהיה לי הזכות אם האמא רוצה
מוזמנת בחום!!
@GKL הפרטים שלי פה בחתימה
@ג'ינג'ית ! (@GKL לשעבר) - חיפשנו אותך... רק עכשיו עליתי על זה ששינית את שם הניק.
מה עם זה ?
אני מבין שמאז שהקמפיין תפס תאוצה וההתרמה התחילה להכניס כסף, אתם עסוקים כל היום בטיפולים התפתחותיים למוטי...
אבל אנחנו גם מחכים לדשי"ם ממנו...
צריכים לצאת עם איזה קמפיין משו כמו "כבר נתת לו יד"? או "עוד לא נתת לו יד?"
אולי יש כאן גרפיקאיות שמוכנות לעצב מודעות כאלו בהתנדבות, ומי שרק יכול יתלה מודעות בבתי כנסת וברחובות.
אני ומשפחתי נתנדב בשמחה לתלות.
ברוח האתגרים שנחה על הפורומים לאחרונה, אולי בפורום גרפיקה יעלו אתגר לעצב מודעה הכי משכנעת ומדרבנת?
מי יכול/ה לעזור בזה?
רעיון מעולה! ישר כח
אנסה לשוחח עם קופיראטרית טובה שתתן רעיון
אני לוקחת על עצמי -בעזהי"ת לבצע.
בשמחה אם את צריכה.
תודה!
פונה באישי.
נו, מה איתכם ?
הקמפיין כבר מוכן ?
 
  • תודה
Reactions: S&S
@ג'ינג'ית ! (@GKL לשעבר) - חיפשנו אותך... רק עכשיו עליתי על זה ששינית את שם הניק.
מה עם זה ?
אני מבין שמאז שהקמפיין תפס תאוצה וההתרמה התחילה להכניס כסף, אתם עסוקים כל היום בטיפולים התפתחותיים למוטי...
אבל אנחנו גם מחכים לדשי"ם ממנו...
לא יצא לפועל
קשה להם טכנית להגיע מירושלים
 
לא יצא לפועל
קשה להם טכנית להגיע מירושלים
כל הכבוד לך על הרצון הטוב. אישית מעריכה את זה מאד ובטוחה שאני לא היחידה, אפילו שהדבר לא יצא לפועל בסופו של דבר.
 
הנה זה הגיע !
100,000 ש"ח כבר נתרמו !!!
ממשיכים למאה אלף השני [מתוך שמונה] !!!

צפה בקובץ המצורף 431221
150,000 !!!
upload_2019-2-3_9-57-11.png
 
למי שיודע להתעסק עם זה...
יש אתר חדשות חרדי באנגלית- https://www.theyeshivaworld.com/
מידי פעם יש שם כתבות של התרמה. אין לי מושג במה זה כלול.
אולי מישהו רוצה להעלות לשם, כמו שהעלו לJDN?
המספר ליצירת קשר:
Call Us: 845-228-8666
העמוד של מוטי כבר קיים באנגלית ג"כ, ויש בארה"ב עוד הרבה יהודים עם לב חם...
 
אפשר ליצור איתי קשר
כל הכבוד. @ג'ינג'ית - צילום מקצועי למוטי המתוק, בחינם. אנחנו מחכים לתוצאות !
@FrameiT - מעל 140 תודות, 44 נקודות, תוך שבוע וחצי. שאפו !
שימו לב, קרוב ל-70 תורמים מהיום בלבד !
נראה שהעסק מתחיל להתגלגל ולתפוס תאוצה יותר ויותר. ב"ה. עוד נגיע ליעד בעז"ה.
https://givestart.org/project/moti/
 
תרמתי...
במשרד של הישיבה בו אני עובד כינסתי את כל חברי לחדר ומסביבו.
הראיתי להם את הסרטון,
עין לא נותרה יבשה מהגבורה, מהכוח, מהעוז.

כמובן שמיד לאחמ"כ כולם פתחו את ליבם.. וכיסם כל אחד כפי יכולתו....
 
סוף סוף...
עלתה לJDN כתבה מסודרת, עם התמונה החמודה שהועלתה פה לעיל:
לכידה.PNG

https://www.jdn.co.il/j_world/1102724/

וכן הפנייה ישירה לדף הגיב-סטארט:
לכידה.PNG


בעזרת ה' זה הולך להצליח!

ו... רותי קפלר (@Ruty Kepler), תודה רבה!
בזמן שאנחנו מרגישים שעשינו כל מה שביכולתנו -
אצלכם שם לא נחים לרגע!
כל הכבוד.
 
לפי מה שקראתי זה מאוד חשוב להגיע ליעד! כי האתר הזה עובד בשיטה של הכל או כלום....

אז חשוב מאוד לעזור להם!!!

והעיקר שיהיה רפואה שלמה!!!
כבר כתבו פה שלא. כל תרומה מהגיעה.
 
לפי מה שקראתי זה מאוד חשוב להגיע ליעד! כי האתר הזה עובד בשיטה של הכל או כלום....
דוקא לא.
זו לא התרמה בשיטת הכל או כלום.
אבל ודאי שחשוב מאד לעזור להם ולהגיע ליעד !!
ובעז"ה עוד יושלם היעד. גם בלי 'הכל או כלום'.
 
  • תודה
Reactions: S&S
למי שיודע להתעסק עם זה...
יש אתר חדשות חרדי באנגלית- https://www.theyeshivaworld.com/
מידי פעם יש שם כתבות של התרמה. אין לי מושג במה זה כלול.
אולי מישהו רוצה להעלות לשם, כמו שהעלו לJDN?
המספר ליצירת קשר:
Call Us: 845-228-8666
העמוד של מוטי כבר קיים באנגלית ג"כ, ויש בארה"ב עוד הרבה יהודים עם לב חם...
מישהו העלה לשם??

כי אולי אני אוכל לעשות את זה בשמחה!
 
  • תודה
Reactions: S&S

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה