עזרה משכנתא עבור אקססוריז ;)

  • הוסף לסימניות
  • #41
ניו ליין - מעל בנק הפועלים
קמי שאו - סניף אחד סמוך לאיצקוביץ' והשני בגן וורשא
ביתן המלך - סניף בדובק וסניף מתחת למגדלי שקל
וניו יורק - בז'בוטינסקי, גם באזור שמול מגדלי שקל

מוסיפה בכוכבית קטנטנה שהחנויות הנ"ל ללא הכשר (עיזבו פוליטיקה, הסחורה באמת בעייתית-) ורק רזות מאוד יכולות לצאת משם בזול+צנוע. כל השאר משלמות על טיב הבדים ועל הגזרות היהודיות שהן בוחרות ללבוש, ובתחום הזה זה באמת לא-לא רק על הסטטוס היוקרתי אליו הן שייכות. בגד צנוע באמת עולה יקר יותר מבגד שאינו כזה. הבדים, הגזרות, הצבעים- הכל אומר זולות.

שלא נטעה: ל"זול" יש מחיר, על אותה סקאלה של ה"יקר"! כל הבלבול הוא בין "יוקרתי" לבין "מכובד" סלש "צנוע".
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
יש לי חנות של גרביים ואביזרי שיער
ובודקת לפני שאני מביאה דברים
יכולה רק ללמד אותכם כלל שלא תמיד היקר באמת שווה ומצדיק את המחיר
אני אישית מביאה לחנות שלי גרביונים וגרביים רק מה שבדקתי קודם והמחירים לא עוברים את ה-25 לא לגרביונים ולא לגרביים שבתיים
וקשתות הכי יקר אצלי 40 ש"ח
מי שרוצה הכוונה או לרכוש ואפילו קטלוג מינורי של הסחורה החדשה
ניתן לשלוח מייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
ואשמח לעזור
ניתן לעשות משלוחים כעת בערב חג מ-400 שקלים
סתם לידע שברב הדברים אני יותר זולה מכולם
החנות שלי היא בי-ם (בבית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
ליום חול?
עשיתי סבב קניות רציני במקימי, cb, ועוד חנויות
בקניון קסטרו, רנואר וגולף.
השמלה הכי יקרה עלתה 320 שח
יש רשת חרדית אחת לפחות שמוכרת שמלות כותנה פשוטות ביותר ב350 ש"ח ומעלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
  • הוסף לסימניות
  • #45
מוסיפה בכוכבית קטנטנה שהחנויות הנ"ל ללא הכשר (עיזבו פוליטיקה, הסחורה באמת בעייתית-) ורק רזות מאוד יכולות לצאת משם בזול+צנוע. כל השאר משלמות על טיב הבדים ועל הגזרות היהודיות שהן בוחרות ללבוש, ובתחום הזה זה באמת לא-לא רק על הסטטוס היוקרתי אליו הן שייכות. בגד צנוע באמת עולה יקר יותר מבגד שאינו כזה. הבדים, הגזרות, הצבעים- הכל אומר זולות.

שלא נטעה: ל"זול" יש מחיר, על אותה סקאלה של ה"יקר"! כל הבלבול הוא בין "יוקרתי" לבין "מכובד" סלש "צנוע".
בגד מכובד וסולידי אפשר למצוא גם בזארה.
ולהם לא תהיה את החוצפה לדרוש על פוליאסטר/כותנה פשוטה 600 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
יש רשת חרדית אחת לפחות שמוכרת שמלות כותנה פשוטות ביותר ב350 ש"ח ומעלה.

לכן מה?
הייתי בלונדון לא מזמן וראיתי חולצה שברנואר הייתה עולה 79.90 ב1000 פאונד
מה זה אומר?

בחירה שלי איפה לרכוש
ואני בוחרת לא לרכוש במקום שמוכר בגדים פשוטים במחיר כזה.

ציינתי את cb שלא זול שם אבל איכות מעולה
לכן אני קונה שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לכן מה?
הייתי בלונדון לא מזמן וראיתי חולצה שברנואר הייתה עולה 79.90 ב1000 פאונד
מה זה אומר?

בחירה שלי איפה לרכוש
ואני בוחרת לא לרכוש במקום שמוכר בגדים פשוטים במחיר כזה.

ציינתי את cb שלא זול שם אבל איכות מעולה
לכן אני קונה שם
עניתי לך זאת בהקשר לתמיהתך שלך איפה מוכרים שמלות ליום חול ביוקר.
ומעניין שהתכוונתי בדיוק לחנות שציינת.
ולדעתי רמת התפירה והגימור לא מצדיקה את המחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
במודיעין עילית- בחנות " בגדי מלכות" קשתות חמודות ממש ב-7.90, 10.90!!
אמנם לא שער של פרחים ונוצות כמקובל...
אבל אישית אני לא סובלת את זה ועל הבנות שלי זה נראה בדיחה, אז מי שאוהבת קשת חמודה בגוון מתאים לבגד, 3-4 פרחים בצד, ולא יקר- זה המקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
עניתי לך זאת בהקשר לתמיהתך שלך איפה מוכרים שמלות ליום חול ביוקר.
ומעניין שהתכוונתי בדיוק לחנות שציינת.
ולדעתי רמת התפירה והגימור לא מצדיקה את המחיר.

תעברי על ההתכתבות
אמרתי שאני בוחרת איך לקנות וזה המחיר הכי יקר ששילמתי
ומנסיון של המון שמלות
האיכות מעולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
תעברי על ההתכתבות
אמרתי שאני בוחרת איך לקנות וזה המחיר הכי יקר ששילמתי
ומנסיון של המון שמלות
האיכות מעולה
עברתי מצוין...
כולנו בוחרים בסופו של דבר. זה לא סותר את זה שישנן חנויות חרדיות שדורשות מחיר מופקע שאינו תואם את טיב הסחורה.
לגבי החנות דנן חולקת עלייך. כי בעיני רמת הגימור חשובה מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
עברתי מצוין...
כולנו בוחרים בסופו של דבר. זה לא סותר את זה שישנן חנויות חרדיות שדורשות מחיר מופקע שאינו תואם את טיב הסחורה.
לגבי החנות דנן חולקת עלייך. כי בעיני רמת הגימור חשובה מאד.

מזה אומר שיש מקומות יקרים?
תמיד יש יקר וזול ובחירה שלי איפה לקנות
אגב רק חנויות חרדיות?
לדעתי מנגו יקר נורא
לכן מה?
אני לא קונה שם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
מזה אומר שיש מקומות יקרים?
תמיד יש יקר וזול ובחירה שלי איפה לקנות
אגב רק חנויות חרדיות?
לדעתי מנגו יקר נורא
לכן מה?
אני לא קונה שם?
איך זה סותר את מה שציינתי.
לא ברור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
תקשיבו, נגעתם ממש בנקודה רגישה!!!!
כולם צודקים ואין בכלל על מה להתווכח
הכל תלוי במה את רואה לנכון להשקיע!
ובמה את רוצה שהילדים שלך ילמדו ממך להשקיע
אם את רצה לעשרים מקומות כדי ךמצוא גוון גרב תואמת בדיון של 100%
וקשת מתאימה בול ב70 ש"ח _ל(כל בגד????) חשבון פשוט 70*6 בגדים =420
ואת מוצאיה את זה כי חייבים!!!!! ואי אפשר להכניס חג בלי זה......
אז זה מה שהבת שלך מבינה! שבזה!!!! מאד!!! חשוב!!!! להשקיע!!!!
אבל אפשר גם להסתפק בחנות שליד הבית ולמצוא גרביים תואמות רק ב90%
וקשת מעשה ידי האם להתפאר ממוצרים מדהימים שיש בכל חנות סדקית
ויוצא לך 10 קשתות ב70 ש"ח
והכי חשוב לך איך הבת שלך וויתרה לחברה בגינה ואיך הבן הצדיק הצליח בלימודים.....
אזי הכל נראה אחרת!
ותגידו לי אם אני טועה!
אני אוהבת יופי ואאסתטיקה וחיה בינכם.
וגם לי יש בת ובן ומאדדדדדדדד מתחשק לי שילבשו סטים וכו'
אבל אני פשוט שמה לעצמי מול העיניים כל הזמן :
להשקיע במה שחשוב באמת!!!!!!
ולא במה שהעולם החליט שזה חשוב....
בהצלחה בבחירה הנכונה~!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אמן!
תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אני לא יודעת כמה תסכימו עם התזה שלי, אבל האינטואיציה שלי טוענת שהציבור שלנו ימשיך לשלם.
ולא בגלל מזוכיזם או אי ידיעת פעולות חשבון. והלמ"ס טרם פרסם על זוכי פיס ולוטו דווקא בציבור החרדי.

הבעיה שלנו היא ענין היוקרה. לספר כמה עלה, באיזו חנות, של איזה מותג. להתהדר שהכינו לי קשת בייצור אישי, את הסרטים לחתונה של האחיינית הכינה הסטייליסטית XY ששמה הולך לפניה...

אנחנו לא נלחמים בכיס או ביוקר המחיה, אלא בסטטוס ובמעמד שהקשת מייצגת בעיני הקהל.

היו כאן כמה אשכולות על בגוד בבר כל או בבזאר לב העיר. מה עבר לנו בראש כשקראנו את הכותרות הללו? עם יד על הלב.. אישית רציתי להעלות לכן פוסט חם על החנות המקסימה "חיותה בלארג'" בזכותה יש לי בגד לחג, ולא עשיתי זאת. למה? נעבך, מה יגידו.

אם נתחיל לחיות את עצמנו, נרגיש את זה גם בכיס.
אין מיליים כמה נכון!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
קניתי שם 2 שמלות אחת ב300 והשניה ב320
ואגב מנסיון השמלות שם איכותיות הרבה יותר מהשמלות של הרשתות בקניונים.

כמו שכתבתי לעוד משהי.
זה עניין של בחירה אני לא נכנסת בכלת לחנויות שהבגדים שלהם במחירים שאני לא מתכננת לשלם.
גמני, קניתי שם שמלה ב300 :) דוקא נהניתי שהמחירים שם שפויים-לדעתי כמובן
כל אחת תעשה את שיקולה, מה יקר לה ומה זול לה, מה מצדיק לה תשלום של 300-400 שקל ומה לא.


וכשלרשתות החרדיות יהיו 100+סניפים, המחירים יהיו ג"כ בהתאם (בלי להצדיק את האף הגבוה שהן הרימו כמובן )
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
במנגינת אחד מי יודע...
ש- לוש ב-נות
שלוש מאות ש"ח גר-בי-ונים ( חלק ב50% דוגמאות מהשנה שחלפה עם אריזה פגומה ;) )
מאתיים תשעים ש"ח חולצות ב-סיס
מאה חמישים ש"ח קש-תות
מאתיים חמישים ש"ח תכ-שיטים (דמוי גולדפילד, דמוי כסף ודמוי עגילים וצמידים :rolleyes:)
שלושת מאות וחמש ש"ח תי-קונים
אחד אלוקינו שיודע מאיפה הכסף לקנות והכח להתרוצץ
והזמן
שזה
יחזיק
מעמד
אני מהמרת על ל"ג בעומר גג שבועות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
יאלה... קל לדבר [להקליד:rolleyes:]
ביננו...- לא נראה לי שמישהי סגרה את המחשב והלכה להכין קשתות ב5 ש"ח, חוץ מתחושה טובה לכולן, שיש עוד כמה כמוהם, לא נראה לי שהאשכול עזר למישהי....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה