• הוסף לסימניות
  • #1
כדאי להשקיע? מה היתרונות, ומה החסרונות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כדאי להשקיע? מה היתרונות, ומה החסרונות?
אני יודעת שיש מקומות שמבטיחים עבודה לאלו שעוברים את הבוטקמפ בהצלחה. מי שמקבל את זה- זה שווה מאד. אבל מי שלא מקבל עבודה מהם ,יש לו פחות סיכוי למצוא עבודה. כי בתי תוכנה פחות אוהבים לקבל אנשים שעשו את זה מקוצר. בסופו של דבר, תכנות זה לא רק ללמוד. זה המון לתרגל ולהשתפשף. השפשוף הזה לא יכול להיות כמו אחרי שפשוף של שנתיים לימודי הנדסאי, או 4 שנים למהנדס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
למדתי כבר הנדסאות תוכנה. אני מדברת על מעבר.
אני יודעת שיש מקומות שמבטיחים עבודה לאלו שעוברים את הבוטקמפ בהצלחה. מי שמקבל את זה- זה שווה מאד. אבל מי שלא מקבל עבודה מהם ,יש לו פחות סיכוי למצוא עבודה. כי בתי תוכנה פחות אוהבים לקבל אנשים שעשו את זה מקוצר. בסופו של דבר, תכנות זה לא רק ללמוד. זה המון לתרגל ולהשתפשף. השפשוף הזה לא יכול להיות כמו אחרי שפשוף של שנתיים לימודי הנדסאי, או 4 שנים למהנדס.
למדתי כבר הנדסאים. אני מדברת על מעבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
למה את רוצה ללכת לבוטקאמפ?
רוצה למצוא עבודה? סתם רוצה ללמוד?

ללמוד זה תמיד טוב אבל...
נראה שזה גם למתחילים כך שצריך לברר האם כדאי גם למנוסים לבוא? (לפעמים ממש כן ולפעמים ממש לא...)

יש קורסים למתכנתים שכמובן מתחילים ממקום גבוה יותר.

מהנסיון שלי כל מי שממשיך ללמוד במוקדם או במאוחר מצא עבודה וככל שהוא למד יותר בסוף זה השתלם.

צריך לזכור שבעבודה לא תמיד יש זמן ללמוד כך שעכשיו זהו הזמן הטוב ביותר.

בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני עובדת כרגע בתכנות, ומעונינת ללמוד עוד.
הבוטקמפ שלגביו אני מתלבטת מיועד לבעלות נסיון.
שאלתי ובקשתי: האם כדאי להשקיע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מי שממשיך להתקדם מגיע לשמיים.
מי שלא... מזדקן :(

אני לומד כל יום לפחות שעה חוץ מהעבודה וזה סופר משתלם. (כלכלית...)
(יש ימים שאני לומד 6-7 שעות)

חוץ מזה כשהרמה עולה כל הבעיות נהיות קלות.
יום יום אני נתקל במתכנתים שהם הרבה מעלי אבל לא לומדים ואני פותר את בעיותיהם ברגעים וברמה...
הנסיון שלי הוא שליש ומטה ממה שיש להם!
שעות הלימוד שלי רבות הרבה יותר מאלו שלהם ולא יעזור לזה שום נסיון.
(כמו שלא יעזור שום למוד כמו שמועיל הנסיון...)

בקיצור משתלם
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #9
בתחום האליגוריתמיקה כדאי להשקיע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לי זה נשמע שלא אבל כל הזמן אני שומע על הבוטקמפים הללו.

לא עדיף להעמיק בטכנולוגיה או בלימוד טכנולגיה חדשה?
באיזה בית תוכנה מבקשים אלגוריתמיקה?

ציבור יקר אנא תנו לי בשיניים כי בנתיים לא מצאתי הסבר למבול הבוטקמפים בנושא אלגוריתמיקה.
מה זה בכלל? מה לומדים שם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מה זו אליגוריתמיקה?
לכתוב את הקוד שלך בצורה שהוא יהיה יעיל יותר ומהיר יותר.
(בקיצור, לגרום לו לנצח בכל מרתון...).
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מה זו אליגוריתמיקה?
לכתוב את הקוד שלך בצורה שהוא יהיה יעיל יותר ומהיר יותר.
(בקיצור, לגרום לו לנצח בכל מרתון...).

סתם להתעניינות,
אפשר להמשיך לעבוד במקביל להשתתפות בבוטקמפ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
למה לא?
תלוי באיזו תוכנית בוטקמפ תשתתפי. יש כאלו רק אחה"צ וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
העלות ריאלית?
חוזרת לשאלה שלך, אם שווה את ההשקעה.. נשמע שדורש הרבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תלוי.
המחיר: בין חינם ל 20,000.
כדאי?
????????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא נשמע טוב..... ;)
השאלה אם את מרוצה מהמצב שלך כרגע, מבחינת עבודה והתקדמות טכנולוגית
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מה זו אליגוריתמיקה?
לכתוב את הקוד שלך בצורה שהוא יהיה יעיל יותר ומהיר יותר.
(בקיצור, לגרום לו לנצח בכל מרתון...).
זה לא אלגוריתמיקה
זה performance

כמה זה נצרך ביחס לכמה שעות שמלמדים את זה?
מי בדיוק מבקש את זה?
פעם בחודשיים באמת צריך את זה ואז נותנים למישהו שזה באמת המומחיות שלו.

כתיבה נכונה זה design patterns
באמת חשוב אבל שוב, כמה יש ללמוד? זה עניין של תרגול...
ושוב אנדנד עם השאלה מה מלמדים שם?

(גם סילבוס יעזור משהו אבל התגובות יותר חשובות... אני לא רוצה תשובות מלומדות. רוצה שמישהו יואמר שזה בדיוק מה שהוא היה צריך/הבית תוכנה/זה בדיוק המתכנת שמחפשים אצלם/זו דרישה בסיסית/וכו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ולמה לא ללמוד דרך האינטרנט?

יש קורסים מעולים גם בנושאים אקדמאים ביצועים design patterns וכו'
ממליץ בחום למרות שבוטקאמפ זה דבר מעולה רק שואל משהו שאף אחד לא אעלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
חלק מהרעין של בוטקמפ זה שמי שעובר את התוכנית יכול להתקבל למקומות שבד"כ לא מקבלים ללא תואר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה