תאורה בסלון

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי סלון בגודל 3.5/ 7 מ'.
כשה-1.2 האחרונים הם סוכה...
אני אהבתי את הרעיון של פס לד שקוע בגבס מסביב לסלון, בצורת מלבן.
ונברשת לדים באמצע.
אשמח לייעוץ האם כדאי להוסיף תאורה נוספת בתקרה- אני רוצה סלון מאד מואר,
או אולי תאורת קיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם זהו לד איכותי זה יספיק לי?
תאורת קיר תהיה קיצ'ית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
חשוב שתאורת הלד ההיקפית תהיה עוצמתית
והנברשת/ תאורת קיר רק יתמכו ויוסיפו תאורת אווירה

וודאי שהבחירה של הגופים בקיר אמורה להתייחס לסגנון הכללי,
גוף מודרני נקי לסלון מודרני/ גופים יותר דומיננטיים לסלון קלאסי

סלון.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני אהבתי את הרעיון של פס לד שקוע בגבס מסביב לסלון, בצורת מלבן.
שימי לב שהעלויות של פרופיל אלומיניום גלוי + לד עוצמתי+שנאים +עבודת התקנה בגבס, ממש לא זולות.
אם את מוגבלת בתקציב תבררי לפני כמה יעלה לך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם הלדים בפרופיל יהיו מותקנים באמצע החדר ז"א מרחק של כ 70 ס"מ מהקיר זה יתן מספיק אור והנברשות רק יהיו תוספת.
כמובן שהפרופיל צריך להיות הרחב 4 ס"מ ולא 1.5 ס"מ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
שימי לב שהעלויות של פרופיל אלומיניום גלוי + לד עוצמתי+שנאים +עבודת התקנה בגבס, ממש לא זולות.
אם את מוגבלת בתקציב תבררי לפני כמה יעלה לך...
כמה זה מייקר? והאם זה שווה יותר כהשקעה לזמן ארוך, על פני לדים שקועי תקרה- פשוטים-עיגולים/ריבועים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שימי לב שהעלויות של פרופיל אלומיניום גלוי + לד עוצמתי+שנאים +עבודת התקנה בגבס, ממש לא זולות.
אם את מוגבלת בתקציב תבררי לפני כמה יעלה לך...

הדירה כולה בשיפוץ, והתקרה ממילא הולכת להיות גבס (בניה על רלסים =)
כך שמקווה שלא תהיה כאן עלות מטורפת, אני צודקת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הדירה כולה בשיפוץ, והתקרה ממילא הולכת להיות גבס (בניה על רלסים =)
כך שמקווה שלא תהיה כאן עלות מטורפת, אני צודקת?
המחיר הגבוהה הוא על החומר.. לא רק על העבודה,
תבררי בכל חנות תאורה מה טווח המחירים ותראי אם מתאים לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בשביל לא להתקע אחכ ושיצטרכו לוותר- בדקי בחנות תאורה עלויות קבלי מבעלי מקצוע הצעות מחיר גסות ועשי את חשבון התקציב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
באיזה מרחק מהקיר עושים את המלבן תאורה בתקרה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מעלה את זה כאן לתועלת כולם -

חיפשנו שעות והתלבטנו בלי סוף לגבי תאורה לסלון גדול ללא תקרת גבס.

רצינו תאורת לד שתאיר מעולה לסלון גדול (40 מ"ר), תיתן מראה נקי ואלגנטי בלי הנמכת גבס וכו'.

התחלנו עם תאורה מרכזית – לדים שטוחים מאלי־אקספרס בשלוש נקודות.
היינו מולהבים על הפתרון - קנינו משם תאורה לכל הבית אבל הם החזיקו בערך שנה, לא היו איכותיים בכלל, אחד מהם אפילו נשרף (בשבת...זה היה מבעית ברמות )

בשלב הבא בדקנו בהמון חנויות על פרופילי גבס היקפיים, אבל גילינו שזה יקר ממש ודורש איש מקצוע רציני.

חשבנו שוב לחזור לגופי תאורה וגם שם גילנו שצריך גופי תאורה ממש ענקיים בשביל לכסות סלון גדול וזה יקר ופחות יפה (גוף אחד איכותי עולה כ־1000 ש"ח, ואנחנו היינו צריכים שלושה).

בסוף הסבירו לנו שכמו שיש פרופיל גבס יש פרופיל חיצוני שטוח שלא דרוש הנמכת גבס ולא שיפוץ (צריך רק מקום לשים את השנאי)חיפשנו המון מידע על הנושא ולא מצאנו כמעט כלום ולכן אני משתפת.

קנינו יחסית בזול(כ 100 שח למטר 17 מטר היקף, המחיר כולל הכל פרופיל עם הפס לד + השנאי )

ההתקנה טיפונת מורכבת אבל התוצאה מ-ה-מ-ם.

הסלון קפץ ב־10 רמות מבחינת עיצוב ואור עם קו נקי.

עכשיו מתחילה לחשוב על פתרון כזה גם למטבח..

סלון 2.pngסלון 1.png

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה