התייעצות זרקור. מרווה. ילדים. עיתונלי. יתד שלנו.

מה אתם יותר אוהבים?

  • עתונלי

  • מרווה לצמא

  • זרקור

  • יתד שלנו

  • ילדים


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
זרקור הוא בעיני העיתון המושלם!
הם מביאים סיפורים בהמשכים מהסופרות השוות לכל הגילאים. מגוון מתאים לכולם
מרווה לעומתו מיושן ומשעמם.
אני קוראת אדוקה של זרקור מאז הייתי בתחילת הסמינר וגם אחרי נישואיי לא מפספסת אצל אמא שלי!
 
זרקור הוא בעיני העיתון המושלם!
הם מביאים סיפורים בהמשכים מהסופרות השוות לכל הגילאים. מגוון מתאים לכולם
מרווה לעומתו מיושן ומשעמם.
אני קוראת אדוקה של זרקור מאז הייתי בתחילת הסמינר וגם אחרי נישואיי לא מפספסת אצל אמא שלי!
איזה הזוי!
רק אנחנו עשינו מנוי לזרקור וביטלנו אותו אחרי חודש?
זרקור כביכול מאגד איזה עשרה סיפורים בהמשכים של סופרות מכל גווני הקשת, ומוציא אותם לאור...
לעומת מרווה שכל מדור שם שונה ומגוון, והכל תמיד קשור אחד לשני, ותמיד יש שם דברים חדשים ונושאים מעניינים...
אבא שלי בעצמו קורא את העיתון הזה מידי פעם (והוא כבר בן- - - !)
 
למה זה שלך?
מתנצלת אם פגעתי במישהו.
זה רק דעתי -
ולגבי מרווה לצמא אין חולק שזה העיתון הכי שמור מבחינה רוחנית. אבל גם פחות מעניין
אני לא חושבת שהוא הכי משעמם
מבחינתי רק סיפורים בהמשכים זה ממש מעצבן
 
פדהאל לסיים סיפורים@
מה זה האימוג'י ההמום הזה? ;)
 
כל הסיפור פה מזכיר לי קצת את התמודדויות מימי סמינר...
מחברת ג'ינגל,
כשאגמור אעלה אותו.
יש פה מישהו שיודע לאמן מקהלות וירטואליות?
תחשבו על שירים מתאימים...
 
בלת"ק.
לדעתי מרווה מוצלח יותר, מתאים לכל הגילאים חומר קריאה מגוון ועוד.

אגב, יש גם עיתון קומיקס, גם עיתון מדהים
 
לדעתי אין אין על מרוה!!
אני פעם קיבלתי זרקור חינם לנסיון והייתי פשוט בהלם מהפתיחות, לא רוצה שהילדים שלי יקראו את זה.
בפרשת השבוע היה תאור על אמא שנסעה לביה"ח ללדת, ואח"כ האבא חזר וכו'
יש בפרשות שלנו כ"כ הרבה דברים שאפשר ללמוד מהם, קצת תמהתי שזה מה שמצאו
וכנראה שזה קו מוביל בעיתון , לי אישית הפריע
(חסידית)
לא כ"כ קשור לאשכול, אבל סתם מעניין אותי הגישה הזו.
יש בפרשת השבוע (התורה שמשה קיבל מסיני) דברים שאפשר ללמוד מהם, ומאידך יש שם דברים שהם, אעפס, מידי פתוחים, ולא הייתם רוצים שהילדים שלכם יקראו את זה....
רק אני רואה כאן איזה אבסורד?
 
לא כ"כ קשור לאשכול, אבל סתם מעניין אותי הגישה הזו.
יש בפרשת השבוע (התורה שמשה קיבל מסיני) דברים שאפשר ללמוד מהם, ומאידך יש שם דברים שהם, אעפס, מידי פתוחים, ולא הייתם רוצים שהילדים שלכם יקראו את זה....
רק אני רואה כאן איזה אבסורד?
בישיבות החסידיות יש הרבה קטעים בגמרא שעוקפים ומשלימים אחרי החתונה.
זאת הגישה החסידית.
 
לא כ"כ קשור לאשכול, אבל סתם מעניין אותי הגישה הזו.
יש בפרשת השבוע (התורה שמשה קיבל מסיני) דברים שאפשר ללמוד מהם, ומאידך יש שם דברים שהם, אעפס, מידי פתוחים, ולא הייתם רוצים שהילדים שלכם יקראו את זה....
רק אני רואה כאן איזה אבסורד?
הגרש"ד פינקוס זצ"ל הסביר את זה שהתורה היא טהורה, וילד שלומד את המושגים - הוא לא מבין את הדברים כמו שמבוגר מבין, והיות והילד לומד את הדברים מתוך לימוד התורה - הוא מבין זאת בצורה שטחית ולא מבין את העומק, ולא רק שאין לו נזק, אלא שזה נכנס לו בצורה הכי טובה וטהורה שיש, וכשיגדל ויבין - כל דבר בזמנו - זה יקלט בצורה הכי טובה וטהורה שיש. להבדיל ממי שלומד דברים מחכמה חיצונית שעלולים להזיק לו!!!
הגרש"ד זצ"ל גם דיבר הרבה על כל הנושא של ספרי קריאה ועיתונים למיניהם, כמה חשוב שהסופר יהיה ירא שמיים, כי דרך הכתיבה הוא מעביר את כל אישיותו והשקפותיו, וזה משפיע על הקורא במודע ושלא במודע! לכן גם מאוד חשובים הדברים גם לאשכול הזה - איזה עיתון באמת הכי נקי והכי שמור - שיכניס לנו ולילדינו הכי הרבה יראת שמים ומידות טובות!!!
 
אנחנו עכשיו ביטלנו מנוי למרוה,
למרות שהילדים בד"כ קראו אותו, יש בו גם חלקים שבהם הרמה הספרותית שם נמוכה,
אפילו אם זה מיעוט, בתור חינוך לקריאה, חבל לי ללמד את הילדים שלי שאפשר לכתוב כל מה שיוצא.

הרמה הרוחנית מעולה, אבל גם את כל שאר העיתונים שהוזכרו (פרט לילדים) אפשר לתת לילדים ללא חשש,
כך שזה לדעתי פחות משמעותי.

הסגנון נוטה יותר לחסידי (הרבה סיפורי מופתים, וגם בסיפורים אחרים בד"כ מוזכר אורח חיים חסידי), לא שזה פגם
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה