קניית ספר התניא

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום, רציתי לדעת אם מישהו יודע מאיפה קונים את הקבצים של ספר התניא? הבנתי שזה קצת מסובך , האם יש למישהו ידע בנושא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
קבצי טקסט או PDF?
בשביל מה?
תוכלו ליצור איתי קשר בפרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
עד כמה שידוע לי, הזכויות שמורות להוצאת קהת שקיבלה את הזכויות להדפיס את ספרי רבותינו נשיאנו. אפשרלשאול אותם
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
עד כמה שידוע לי, הזכויות שמורות להוצאת קהת שקיבלה את הזכויות להדפיס את ספרי רבותינו נשיאנו. אפשרלשאול אותם
עד כמה שידוע לי הזכויות האלה הם רק של המהדורה המתוקנת בהוצאת האלמנה והאחים ראם, שמכרו את הזכויות לאדמורי חב"ד (כך נראה ממודעה רבה בתחילת ספר התניא)
אך אם מישהו ימצא דפוסים ישנים וידפיס על פיהם, ויגיה בעצמו שלא על פי המהדורה המתוקנת, זה מותר לו
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
עכ"פ, באם מעונינים שקהל־היעד העיקרי (קרי: חסידי חב"ד) ישתמש בספר, מוטב לתאם זאת עם הנהלת קה"ת (ובפרט שעינם טובה ואדיבה, ואינם מקשים יתר על המדה על המבקשים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
עד כמה שידוע לי הזכויות האלה הם רק של המהדורה המתוקנת בהוצאת האלמנה והאחים ראם, שמכרו את הזכויות לאדמורי חב"ד (כך נראה ממודעה רבה בתחילת ספר התניא)
אך אם מישהו ימצא דפוסים ישנים וידפיס על פיהם, ויגיה בעצמו שלא על פי המהדורה המתוקנת, זה מותר לו
אתה צודק אבל האלמנה והאחים ראם הוציאו אז וזה החזיק כמה שנים אבל היום הדפוס הזה לא קיים.
הרבי על פי מה שידוע לי נתן לקהת את הזגויות
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גם פאר מקדושים הוציאו תניא מחודש. אפשר לנסות דרכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בתורת אמת יש תניא, בקטגורית ספרי חסידות
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא מבין, אם עברו 75 שנה הרי זכויות יוצרים תמו, מה א"כ זכותם של קה"ת במהדורות הישנות?
בכל מקרה, עושה רושם גדול כי כל כוונתם היא להגדיל תורה ולהאדירה, כך שמסתבר שניתן להשיג מהם אישור.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא מבין, אם עברו 75 שנה הרי זכויות יוצרים תמו, מה א"כ זכותם של קה"ת במהדורות הישנות?
בכל מקרה, עושה רושם גדול כי כל כוונתם היא להגדיל תורה ולהאדירה, כך שמסתבר שניתן להשיג מהם אישור.
בהצלחה!
זה קצת יותר מסובך מסתם "75 שנה עברו", ובפרט כשמדובר בגופים גדולים (ונגישים יחסית), עדיף לברר מאשר להצטער.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה קצת יותר מסובך מסתם "75 שנה עברו", ובפרט כשמדובר בגופים גדולים (ונגישים יחסית), עדיף לברר מאשר להצטער.
בהחלט.
דווקא מעניין אותי העניין, כי אני מברר על ספר שעברו 75 שנה, אבל העותק היחידי הועבר לפני מספר שנים לארה"ב, שם החוק הוא 95 שנה, וקצת נבוך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בהחלט.
דווקא מעניין אותי העניין, כי אני מברר על ספר שעברו 75 שנה, אבל העותק היחידי הועבר לפני מספר שנים לארה"ב, שם החוק הוא 95 שנה, וקצת נבוך...
באמת שאלה. אבל לכאו' אזלינן אחרי איפה ומתי שהחיבור הודפס/נכתב (בנוסף לאיפה/מתי המחבר חי/נפטר, המאוחר מביניהם).
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
סתם מעניין. עניין 75 שנה תופס גם על פי חוקי תורה?
למה לא רואים שמי שרוצה להדפיס ספר ישן (כמו "קצות" או "נועם אלימלך") מחפש את צאצאי המחבר כדי לשלם להם?
למשל אני רואה שאת ספרי ברסלב כל הזמן מדפיסים עוד ועוד, ובעצם כל אחד שרוצה מדפיס.
למה נכדי הבעל התניא יכולים לשמור זכויות ונכדי אחרים לא?
ובכלל למה רק הנכדים האלה? אח שלי נשוי לנכדה של בעל התניא. אין מצב שהוא יכול להתעשר ממכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
רק להבהיר:
א. ככל הידוע לי, הנהלת קה"ת אינם דורשים תשלום עבור הסכמתם. ענין קבלת האישור הוא 'למען הסדר הטוב', ובכדי למנוע הוצאה פיראטית ומזלזלת של ספר קדוש וחשוב זה.
[כאמור, אם רצונם של המו"ל להצליח בקרב קהל־היעד העיקרי, כדאי שיתאמו זאת. ושוב, אין זו משימה 'קשה' כלל וכלל].
ב. בענין זכויות היוצרים על־פי תורה כבר שקלו וטרו רבות.
בנדו"ד - מדובר על זכויות ההדפסה המשופרת והמתוקנת (גם בענין טה"ד), אותן קנו כ"ק אדמו"רי חב"ד זי"ע מבית־הדפוס של האלמנה והאחים ראָם.

בברסלב אין מערכת הוצאת־ספרים מסודרת ו'רשמית', ולכן (חלק מ)ספריהם נראים כפי שהם נראים. את זה חב"ד מבקשים למנוע, במדת האפשר.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #16
עשיתי הרבה הרבה טלפונים כל אחד שלח אותי למספר טלפון אחר בעיקרון צריך את האישור של המשרדים בארצות הברית אבל לפי מה שכמה אנשים שמבינים במערכת אמרו לי שזה לא פשוט בכלל וזה תהליך ארוך , הקהל יעד של הספר הזה זה חסידי חב"ד ואם נדפיס את זה בלי צורות הדף שעברה דור לדור זה לא יתפוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
  • הוסף לסימניות
  • #19
כן אך לא ענה
עניתי, אך לא המשכתם לגלות בכך התעניינות.
האחראי מטעם קה"ת על מתן רשיונות להדפסת ספר התניא (בלבד) הוא ר' שלום ג'יקובסון.
הכתובת אימייל שלו היא:
mivtzatanya5774אין לכתוב כתובת מייל
יש מצב שצריך להחליף את השנה ל-5781.
המספר טלפון שלו הוא:
718-756-2424
בברכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
עניתי, אך לא המשכתם לגלות בכך התעניינות.
האחראי מטעם קה"ת על מתן רשיונות להדפסת ספר התניא (בלבד) הוא ר' שלום ג'יקובסון.
הכתובת אימייל שלו היא:
mivtzatanya5774אין לכתוב כתובת מייל
יש מצב שצריך להחליף את השנה ל-5781.
המספר טלפון שלו הוא:
718-756-2424
בברכה
ואי מחילה אני בכלל לא ראיתי , תודה רבה אני אצור איתו קשר ! איזה חסד עשית איתי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה