דרוש מידע קלידנים??? אתם יכולים רגע לעזור??

  • הוסף לסימניות
  • #21
קימפרוס הורס את הסאונד
אתה מדבר מידיעה או מהערכה? ז"א בבדיקה של אחד מול אחד תוכל לדעת בעיור מי המקורי ומי המקומפרס? אני שאלתי מישהו שקימפרסתי לו והוא לא הצליח לזהות הבדל באותו הסט עצמו למרות שיש היגיון במה שאתה אומר
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הפי איי 700
הוא כלי הרבה יותר איכותי ועם הרבה פחות באגים מה600
הסאונד שלו זה עולם אחר מה600, הרבה יותר פתוח.
הוא קורא דגימות מהדור החדש (ז"א פי איי 4, ופי איי 100. וכמובן שגם מה600 וה900 והPA3)
המסך שלו ברור מאוד, צבעוני, עם מגע מצויין כמו טאבלט (משאין כן ב600)
יש לו כניסה למקרופון
יש לו תוכנת די ג'יי חמודה מאוד (לא יודע איך קוראים לזה, ככה אני קורא לזה...)
ועוד הרבה דברים שלא עומדים לי כרגע בראש

אורגן כייפי ומצוין. אני ממליץ בחום
סליחה שאני מסיט נושא, (אבל זה עדיין קשור לכותרת..)
ביום שישי האחרון בדקתי PA700, והתאכזבתי. המוכר עשה הכל כדי שאני אקנה אותו..
ביחס לאורגן שיש לי עכשיו (רולנד E80, יד שניה) יש בו (בPA700) פחות סאונדים, ומקצבים..
אני כמעט סגור על PA1000, שמעתי הרבה המלצות.. (אני גם בעז"ה ב"נ אקנה סאונדים ומקצבים). אני לא מתכוון להרים הופעות גדולות, יותר ארועים קטנים..
מישהו מכיר? יכול להמליץ? אם אפשר לכתוב את המעלות והחסרונות..
בתודה מראש..
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
סליחה שאני מסיט נושא, (אבל זה עדיין קשור לכותרת..)
ביום שישי האחרון בדקתי PA700, והתאכזבתי. המוכר עשה הכל כדי שאני אקנה אותו..
ביחס לאורגן שיש לי עכשיו (רולנד E80, יד שניה) יש בו (בPA700) פחות סאונדים, ומקצבים..
אני כמעט סגור על PA1000, שמעתי הרבה המלצות.. (אני גם בעז"ה ב"נ אקנה סאונדים ומקצבים). אני לא מתכוון להרים הופעות גדולות, יותר ארועים קטנים..
מישהו מכיר? יכול להמליץ? אם אפשר לכתוב את המעלות והחסרונות..
בתודה מראש..
בקורג יש אפשרות ליצור סאונדים חדשים משילוב שכבות, מה שלא קיים ברולנד לפני 15 שנה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אם מישהו יכול גם להמליץ על דגם (לא מקצועי מידי ולא פשוט מידי) מאורגני קורג, אני מנגן שירים חסידיים לרוב.
אני מכיר מישהו שעבד כמה שנים עם PA600 ועבר לPA1000, והוא מאוד נהנה, הסאונד של האורגן פצצה, ואגב, הוא השקיע בקניית סט מקצבים אצל בונה מקצבים חסידיים של קורג, מאוד מוצלחים, והוא קנה אצלו סט שבד"כ עולה על PA4.. מישהו שהיה שם ובונה מקצבים לטיירוס, התבטא ואמר על הPA1000 "מיני PA4"...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
סליחה שאני מסיט נושא, (אבל זה עדיין קשור לכותרת..)
ביום שישי האחרון בדקתי PA700, והתאכזבתי. המוכר עשה הכל כדי שאני אקנה אותו..
ביחס לאורגן שיש לי עכשיו (רולנד E80, יד שניה) יש בו (בPA700) פחות סאונדים, ומקצבים..
אני כמעט סגור על PA1000, שמעתי הרבה המלצות.. (אני גם בעז"ה ב"נ אקנה סאונדים ומקצבים). אני לא מתכוון להרים הופעות גדולות, יותר ארועים קטנים..
מישהו מכיר? יכול להמליץ? אם אפשר לכתוב את המעלות והחסרונות..
בתודה מראש..
אני קניתי pa1000 ויש לי אותו כבר עוד מעט שנתיים. ואני מאד מרוצה ממנו, יש לו סאונד מעולה, נח לשימוש וניתן לנגן בו גם באירועים גדולים ומצידי אפי' חתונות (תלוי רק ברמת הייצוגיות) והכל תלוי כמובן ברמת ואיכות המקצבים שמכניסים בו.
וכן ברור שהPA4 הרבה יותר משוכלל ואיכותי וקלידים יותר נוחים ונפח יותר גדול אבל למי שלא מחפש את הכי הכי זה כלי מצויין ונח מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
ה1000 הוא מה שכתבתי על ה700, עם סאונד הרבה יותר טוב ומקצועי, אורגן מצויין. אני ממליץ מאוד
מה שכתבת לגבי המקצבים והצלילים של ה700 הוא לא נכון. בקורג הכמות והאיכות של הסאונדים והמקצבים נמדד לפי מה שאתה שם, ואיפה שאתה קונה
מהאורגן הכל נשמע לא טוב. השאלה מה שמים באורגן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
ה1000 הוא מה שכתבתי על ה700, עם סאונד הרבה יותר טוב ומקצועי, אורגן מצויין. אני ממליץ מאוד
כלומר ההבדל ביניהם הוא רק הסאונד ??
לא האפשרויות נגינה וכפתורים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
בעיקר בסאונד ובתחושה, זה מקצועי יותר
יש גם הבדל בכל מיני אפשרויות שלא בכולם אני בקי
לדוג' יש אפקטים ומקהלות למיקרופון , נראה לי שהזיכרון יותר גדול והמסך עולה ולא מחובר לאורגן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
כלומר ההבדל ביניהם הוא רק הסאונד ??
לא האפשרויות נגינה וכפתורים ?
זיכרון גדול כמעט פי 3 (300 לעומת 128 ב700). ה1000 נחשב כלי מקצועי הוא המחליף של ה900, ה700 נחשב לכלי למתקדמים מחליף את ה600. יש פער די גדול במחיר אם אתה לא צריך יותר מדאי קח את ה700 בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
3 זה דור קודם כמו ההבדל בין PA600 ל700
ההבדל מתבטא בחומרה בכמות הזיכרון ובאיכות הסאונדים
לדוג' בPA4 יש 1.5 ג'יגה זיכרון סמפלר עם קימפרוס ל3 ג'יגה ובPA3 רק 256 מגה ביט (לא יודע אם יש בו קימפרוס אם יש אז זה 512)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מהאורגן הכל נשמע לא טוב. השאלה מה שמים באורגן.
אני חושב שלא הכל לא נשמע טוב
למשל הכינור של האורגן עצמו מאד יפה !
מתקרב לצליל האמיתי ! (מי אני שיחלוק עליך, אבל זה דעתי מניסיון של יומיים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
3 זה דור קודם כמו ההבדל בין PA600 ל700
ההבדל מתבטא בחומרה בכמות הזיכרון ובאיכות הסאונדים
לדוג' בPA4 יש 1.5 ג'יגה זיכרון סמפלר עם קימפרוס ל3 ג'יגה ובPA3 רק 256 מגה ביט (לא יודע אם יש בו קימפרוס אם יש אז זה 512)
PA3X מקבל קימפרוס ויש בו רק 128 מ"ב אא"כ קונים הרחבה ל256
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
3 זה דור קודם כמו ההבדל בין PA600 ל700
ההבדל מתבטא בחומרה בכמות הזיכרון ובאיכות הסאונדים
לדוג' בPA4 יש 1.5 ג'יגה זיכרון סמפלר עם קימפרוס ל3 ג'יגה ובPA3 רק 256 מגה ביט (לא יודע אם יש בו קימפרוס אם יש אז זה 512)
אוקי ולאחד שלא מנגן בחתונות אלא בבית 256 זה מספיק בשביל מקצבים חסידיים? או שאני יתקע עם זה ?בקיצער שוה לקנות היום פי אי 3 לחובבן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מישהו יכול לעזור לי בעניין הזה?
מספיק לגמרי, זה כלי פצצתי הכי מקצועי שקיים מתחת לPA4X. אני הסתפקתי בינו לPA1000 ואחרי שניגנתי על הPA1000 הבנתי שזה לא זה, הוא אמנם יותר מתקדם מבחינה טכנולוגית אבל ברמה המקצועית זה PA3, הוא כלי הדגל של קורג בדור 3 והPA1000 הוא מחליף של ה900, תוכל לראות למשל לפי היציאה של ה1000 במיקרופון, ותראה איך זה בPA3 וה PA4. מבחינת מקום בלי הרחבה זה 128 מ"ב ואם תעשה קימפרוס הזיכרון יגדל כמעט פי 2! אם תקנה הרחבה יהיה לך 256 מ"ב (אפשר להשיג ב300 ש"ח דבר איתי אם תרצה) ועם קימפרוס קרוב ל500 מ"ב שזה פשוט המון גם למי שיוצא להופעות, ואני מדבר מידיעה אישית של הרבה קלידנים שטיפלתי להם בסט. להשוואה בPA1000 יש 300 מ"ב וב PA700 יש 128 מ"ב. בקיצור זה בחירה מעולה לדעתי, אתה יכול להשיג אותו היום במחיר מעולה וזה כלי עוצמתי. אם תרצה קימפרוס אני עושה את זה במחיר סימלי, אני עושה גם מיזוג סטים, המרה מדגם לדגם, ועוד. (תוכל לשאול עלי בפורום מוזיקה) המייל שלי sason356 של גימייל בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
תודה על ההסבר, רק הבנתי שיש איזה דגם פי אי 3 שהוא לא הפי אי 3 הרגיל מקוה שלא אדפק בזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
תודה על ההסבר, רק הבנתי שיש איזה דגם פי אי 3 שהוא לא הפי אי 3 הרגיל מקוה שלא אדפק בזה.
זה נקרא PA3X LE לא הייתי קורא לזה להידפק בפרט אם זה לנגינה בבית, יש לו גם יתרונות שאין בPA3 הרגיל כמו הגודל של הסמפלר שהוא 192 מ"ב זה משמעותי, המסך יותר נח, רק שאין לו את כל מה שנדרש להופעה בכפתורים פיזי כי הוא מותאם לאולפן ובית (תראה למשל הדפנות שלו לא ממתכת אלא מעוצבות מעץ אדום). בכל אופן אין לך מה ליפול פשוט תראה אם זה LE או לא
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני באמת צריך לבית וקצת אירועים קטנים ולא למקצוע אם אני מבין גם הפי אי 3 LE הרמה שלו כמו הפי אי 3 הרגיל למעט דברים כאלה ואחרים למקצוענים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה