דרוש מידע המלצתכן מנסיון, בבקשה.

  • הוסף לסימניות
  • #1
בן 2.8 צריך לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, אשמח לקבל מידע היכן מומלץ לעשות? קצת על התהליך, המלצה על רופא מסוים אם יש? (אנחנו במאוחדת),
תודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מישגב לדך
מאוחדת מישתתפת בזה.......
קרוב מישפחה היה צריך טיפול שיניים והיה תגובה נחרצת מצידו(לא הסכים לרופא שיגע בו)וזה הגיע לכדי עקירות וכתרים וכו....הוא עשה את זה שם בהרדמה.....רק דבר נוסף שיש תורים ארוכים אז מומלץ לקבוע תור מראש כמה שיותר מהר
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הי, אני יודעת שזה נשמע נעכס, את בטח מצפה לתשובות על מה ששאלת. אבל אולי יש מנוס מטיפול בהרדמה!
אח שלי בן 5 כבר הגיע להכנה לניתוח לאחר שניסינו את כל הרופאים והובטחו לו כל המתנות והוא פשוט לא נתן לאף רופא להתקרב אליו. ברגע האחרון שמענו על ד"ר משה זריבי(במרפאה מול מחנה יהודה), החלטנו לנסות ומאז הוא נקרא אצלנו בבית "הקוסם"! הוא פשוט חולל פלאים. עושה מה שצריך לפני שהילד ממצמץ והילדים מבסוטים ומשתפים פעולה! גם הילדים הכי סרבנים ועקשנים. אצל אח שלי היה המוןןן עבודה, אז זה נעשה בנגלות והוא פשוט חיכה בקוצר רוח לטיפול הבא. לא יאמן!
מרוב התרגשות מהמאורע גם הסרטנו את הילדון צוחק תוך כדי שהרופא מסיים כהרף עין את הטיפול. היינו כ"כ רגילים לדרמות וההיסטריות שלו כל פעם מחדש וזה היה ממש בלתי נתפס.
בנוסף הוא גם מאד מקצועי ואמין.
(הוא עובד עם הקופה כך שזה יוצא ממש זול)
אולי שווה לנסות? (בסופו של דבר הילד ירגיש "גבר" שככה התגבר...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בן 2.8 צריך לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, אשמח לקבל מידע היכן מומלץ לעשות? קצת על התהליך, המלצה על רופא מסוים אם יש? (אנחנו במאוחדת),
תודה מראש.
עברתי את זה עם ילדים קודמים במכבי, עכשיו אני במאוחדת ולקראת טיפול לבן שלי בן ה-4.
האופציות שנתנו לנו הם משגב לדך בירושלים או מרפאת פנקס בת"א.
את אמורה לקבל הפניה לטפול בהרדמה משני רופאי שיניים, קובעת תור למרפאה, הם בודקים ונותנים תכנית טיפול,
לעשות לילד ספירת דם ולבקש אישור מהרופא ילדים שהילד בריא וכשיר לטיפול, להוציא טופס 17, לקבוע תור לטיפול,
לפני הטיפול צריך להיות בצום כמה שעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הי, אני יודעת שזה נשמע נעכס, את בטח מצפה לתשובות על מה ששאלת. אבל אולי יש מנוס מטיפול בהרדמה!
אח שלי בן 5 כבר הגיע להכנה לניתוח לאחר שניסינו את כל הרופאים והובטחו לו כל המתנות והוא פשוט לא נתן לאף רופא להתקרב אליו. ברגע האחרון שמענו על ד"ר משה זריבי(במרפאה מול מחנה יהודה), החלטנו לנסות ומאז הוא נקרא אצלנו בבית "הקוסם"! הוא פשוט חולל פלאים. עושה מה שצריך לפני שהילד ממצמץ והילדים מבסוטים ומשתפים פעולה! גם הילדים הכי סרבנים ועקשנים. אצל אח שלי היה המוןןן עבודה, אז זה נעשה בנגלות והוא פשוט חיכה בקוצר רוח לטיפול הבא. לא יאמן!
מרוב התרגשות מהמאורע גם הסרטנו את הילדון צוחק תוך כדי שהרופא מסיים כהרף עין את הטיפול. היינו כ"כ רגילים לדרמות וההיסטריות שלו כל פעם מחדש וזה היה ממש בלתי נתפס.
בנוסף הוא גם מאד מקצועי ואמין.
(הוא עובד עם הקופה כך שזה יוצא ממש זול)
אולי שווה לנסות? (בסופו של דבר הילד ירגיש "גבר" שככה התגבר...)
יש לך את המספר של המרפאה? תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אבל אולי יש מנוס מטיפול בהרדמה!
לא בטוח שאת צודקת
יש הבדל עצום בין ילד בגיל 2.8 לילד בן 5
ילד בן 5 מבין ויכול לשתף פעולה
וגם, זה מאד תלוי עד כמה השיניים צריכות טיפול... כי אם נניח שמדובר ב10 סתימות וכתרים, אז זה פשוט חבל על הזמן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הי, אני יודעת שזה נשמע נעכס, את בטח מצפה לתשובות על מה ששאלת. אבל אולי יש מנוס מטיפול בהרדמה!
אח שלי בן 5 כבר הגיע להכנה לניתוח לאחר שניסינו את כל הרופאים והובטחו לו כל המתנות והוא פשוט לא נתן לאף רופא להתקרב אליו. ברגע האחרון שמענו על ד"ר משה זריבי(במרפאה מול מחנה יהודה), החלטנו לנסות ומאז הוא נקרא אצלנו בבית "הקוסם"! הוא פשוט חולל פלאים. עושה מה שצריך לפני שהילד ממצמץ והילדים מבסוטים ומשתפים פעולה! גם הילדים הכי סרבנים ועקשנים. אצל אח שלי היה המוןןן עבודה, אז זה נעשה בנגלות והוא פשוט חיכה בקוצר רוח לטיפול הבא. לא יאמן!
מרוב התרגשות מהמאורע גם הסרטנו את הילדון צוחק תוך כדי שהרופא מסיים כהרף עין את הטיפול. היינו כ"כ רגילים לדרמות וההיסטריות שלו כל פעם מחדש וזה היה ממש בלתי נתפס.
בנוסף הוא גם מאד מקצועי ואמין.
(הוא עובד עם הקופה כך שזה יוצא ממש זול)
אולי שווה לנסות? (בסופו של דבר הילד ירגיש "גבר" שככה התגבר...)
באיזה קופ"ח הוא "הקוסם" ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ילדים קטנים ממש לא ישתפו פעולה בחיים!!!!!!!! הם נלחצים מזה מאד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם הבן שלי בגיל 3 אף אחד לא הסכים לטפל בו.
הביאו לי הפנייה למשגב לדך וברגע האחרון שמענו על דר פאדי מרמת אשכול אלוףףףףףףףףףףףףף
ב"ה הציל את המצב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שניים מילדי עברו טיפול שיניים בהרדמה כללית.
הפה שלהם היה מלא בחורים (גנטיקה גרועה)
הטיפול נעשה בבי"ח שניידר והיה ממש פשוט וקצר.
לדעתי, חבל על הסבל של הילד. בפעם אחת סותמים את כל החורים ואחרי זה כדאי לבוא לביקורת חצי שנתית כדי לא לצבור פערים.

אם יש לך שאלות ספציפיות- בשמחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שניים מילדי עברו טיפול שיניים בהרדמה כללית.
הפה שלהם היה מלא בחורים (גנטיקה גרועה)
הטיפול נעשה בבי"ח שניידר והיה ממש פשוט וקצר.
לדעתי, חבל על הסבל של הילד. בפעם אחת סותמים את כל החורים ואחרי זה כדאי לבוא לביקורת חצי שנתית כדי לא לצבור פערים.

אם יש לך שאלות ספציפיות- בשמחה.
לגמריי מסכימה!
למרות שחששתי מאד מההרדמה הכללית....(פחדנית מטבעי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
רעיון קצת אחר - מרפאת השיניים של בית הספר לרפואה של עין כרם.
מטופלים שם ע"י סטודנטים בפיקוח של טובי הרופאים בארץ, מחירים זולים ותורים קצרים יחסית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שניים מילדי עברו טיפול שיניים בהרדמה כללית.
הפה שלהם היה מלא בחורים (גנטיקה גרועה)
הטיפול נעשה בבי"ח שניידר והיה ממש פשוט וקצר.
לדעתי, חבל על הסבל של הילד. בפעם אחת סותמים את כל החורים ואחרי זה כדאי לבוא לביקורת חצי שנתית כדי לא לצבור פערים.

אם יש לך שאלות ספציפיות- בשמחה.
האם בשניידר יש השתתפות של מאוחדת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם אני במאוחדת ועשיתי בהדסה עין כרם. הייתי מאד מרוצה. (ילד בן חמש)
וכן הייתי ממליצה על טיפול בהרדמה מלאה, ובפרט בכזה גיל. כיסוי להרדמה מלאה יש רק עד גיל 5, וככל הנראה אם הוא צריך כזו תכנית טיפולים בכזה גיל, הוא עוד יצטרך לבקר אצל רופא שיניים. אז למה לא לחסוך לו עכשיו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לא בטוח שאת צודקת
יש הבדל עצום בין ילד בגיל 2.8 לילד בן 5
ילד בן 5 מבין ויכול לשתף פעולה
וגם, זה מאד תלוי עד כמה השיניים צריכות טיפול... כי אם נניח שמדובר ב10 סתימות וכתרים, אז זה פשוט חבל על הזמן!
לא מסכימה איתך. כבר הסברתי איזה ילד משת"פ הוא היה.... והבלגן שהלך לו בפה...
והרדמה לילד קטן זה קצת מחשיש, ברור שאם צריך אז עושים, אבל הצעתי לנסות אופציות אחרות(בטוחה שהם כבר ניסו כמה רופאי שיניים).
בכל מקרה, אם אני לא טועה מגיל 5 זה כבר עולה כמה אלפי שקלים, אולי לכן אנחנו נתנו לזה צ'אנס.
שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.
בהצלחה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה