עברתי את זה עם ילדים קודמים במכבי, עכשיו אני במאוחדת ולקראת טיפול לבן שלי בן ה-4.בן 2.8 צריך לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, אשמח לקבל מידע היכן מומלץ לעשות? קצת על התהליך, המלצה על רופא מסוים אם יש? (אנחנו במאוחדת),
תודה מראש.
יש לך את המספר של המרפאה? תודה רבה.הי, אני יודעת שזה נשמע נעכס, את בטח מצפה לתשובות על מה ששאלת. אבל אולי יש מנוס מטיפול בהרדמה!
אח שלי בן 5 כבר הגיע להכנה לניתוח לאחר שניסינו את כל הרופאים והובטחו לו כל המתנות והוא פשוט לא נתן לאף רופא להתקרב אליו. ברגע האחרון שמענו על ד"ר משה זריבי(במרפאה מול מחנה יהודה), החלטנו לנסות ומאז הוא נקרא אצלנו בבית "הקוסם"! הוא פשוט חולל פלאים. עושה מה שצריך לפני שהילד ממצמץ והילדים מבסוטים ומשתפים פעולה! גם הילדים הכי סרבנים ועקשנים. אצל אח שלי היה המוןןן עבודה, אז זה נעשה בנגלות והוא פשוט חיכה בקוצר רוח לטיפול הבא. לא יאמן!
מרוב התרגשות מהמאורע גם הסרטנו את הילדון צוחק תוך כדי שהרופא מסיים כהרף עין את הטיפול. היינו כ"כ רגילים לדרמות וההיסטריות שלו כל פעם מחדש וזה היה ממש בלתי נתפס.
בנוסף הוא גם מאד מקצועי ואמין.
(הוא עובד עם הקופה כך שזה יוצא ממש זול)
אולי שווה לנסות? (בסופו של דבר הילד ירגיש "גבר" שככה התגבר...)
לא בטוח שאת צודקתאבל אולי יש מנוס מטיפול בהרדמה!
באיזה קופ"ח הוא "הקוסם" ??הי, אני יודעת שזה נשמע נעכס, את בטח מצפה לתשובות על מה ששאלת. אבל אולי יש מנוס מטיפול בהרדמה!
אח שלי בן 5 כבר הגיע להכנה לניתוח לאחר שניסינו את כל הרופאים והובטחו לו כל המתנות והוא פשוט לא נתן לאף רופא להתקרב אליו. ברגע האחרון שמענו על ד"ר משה זריבי(במרפאה מול מחנה יהודה), החלטנו לנסות ומאז הוא נקרא אצלנו בבית "הקוסם"! הוא פשוט חולל פלאים. עושה מה שצריך לפני שהילד ממצמץ והילדים מבסוטים ומשתפים פעולה! גם הילדים הכי סרבנים ועקשנים. אצל אח שלי היה המוןןן עבודה, אז זה נעשה בנגלות והוא פשוט חיכה בקוצר רוח לטיפול הבא. לא יאמן!
מרוב התרגשות מהמאורע גם הסרטנו את הילדון צוחק תוך כדי שהרופא מסיים כהרף עין את הטיפול. היינו כ"כ רגילים לדרמות וההיסטריות שלו כל פעם מחדש וזה היה ממש בלתי נתפס.
בנוסף הוא גם מאד מקצועי ואמין.
(הוא עובד עם הקופה כך שזה יוצא ממש זול)
אולי שווה לנסות? (בסופו של דבר הילד ירגיש "גבר" שככה התגבר...)
לגמריי מסכימה!שניים מילדי עברו טיפול שיניים בהרדמה כללית.
הפה שלהם היה מלא בחורים (גנטיקה גרועה)
הטיפול נעשה בבי"ח שניידר והיה ממש פשוט וקצר.
לדעתי, חבל על הסבל של הילד. בפעם אחת סותמים את כל החורים ואחרי זה כדאי לבוא לביקורת חצי שנתית כדי לא לצבור פערים.
אם יש לך שאלות ספציפיות- בשמחה.
האם בשניידר יש השתתפות של מאוחדת.שניים מילדי עברו טיפול שיניים בהרדמה כללית.
הפה שלהם היה מלא בחורים (גנטיקה גרועה)
הטיפול נעשה בבי"ח שניידר והיה ממש פשוט וקצר.
לדעתי, חבל על הסבל של הילד. בפעם אחת סותמים את כל החורים ואחרי זה כדאי לבוא לביקורת חצי שנתית כדי לא לצבור פערים.
אם יש לך שאלות ספציפיות- בשמחה.
053-9956207יש לך את המספר של המרפאה? תודה רבה.
הוא עובד בשיתוף עם כמה קופות חולים. צרפתי מספר, אפשר להתקשר לבררבאיזה קופ"ח הוא "הקוסם" ??
לא מסכימה איתך. כבר הסברתי איזה ילד משת"פ הוא היה.... והבלגן שהלך לו בפה...לא בטוח שאת צודקת
יש הבדל עצום בין ילד בגיל 2.8 לילד בן 5
ילד בן 5 מבין ויכול לשתף פעולה
וגם, זה מאד תלוי עד כמה השיניים צריכות טיפול... כי אם נניח שמדובר ב10 סתימות וכתרים, אז זה פשוט חבל על הזמן!
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים