- הוסף לסימניות
- #1
שאלה דחופה: יש לי תואר ראשון בחינוך ותואר שני בטיפול באמצעות אומנויות, אין לי תיק במשרד החינוך ואני מעוניינת להיכנס למשרד החינוך, אבל אני יכולה להיכנס רק לאופק חדש. יש לי ותק במוכש"ר אבל אין לי גמולים.
השאלה האם כשאכנס לאופק חדש אוכל להשלים את הגמולים ובכך להעלות ולעדכן את הדרגה במשכורת?
האם אוכל לעדכן את שנות הותק אחרי שאכנס לאופק חדש?
או ששווה לי לפתוח תיק במשרד החינוך ולעשות את כל הגמולים ורק אח"כ להיכנס למשרד החינוך?
תודה
השאלה האם כשאכנס לאופק חדש אוכל להשלים את הגמולים ובכך להעלות ולעדכן את הדרגה במשכורת?
האם אוכל לעדכן את שנות הותק אחרי שאכנס לאופק חדש?
או ששווה לי לפתוח תיק במשרד החינוך ולעשות את כל הגמולים ורק אח"כ להיכנס למשרד החינוך?
תודה
הנושאים החמים

Reactions: אין דברים כאלה1 //