עזרה למה נטפרי חוסמים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם נשמע לכם הגיוני שנטפרי חוסמים לי את האתר עריכה של עצמי???
אם יש תמונות שהן לא טובות מבחינתם אז בסדר שיהיה חסום לכל משתמשי נטפרי כולל אני באתר החי באינטרנט,
אך האם הגיוני שהאתר שבו אני עורכת את האתר שלי יהיה חסום?
איך שאני מעלה תמונה (לפעמים אפילו של ילד בן 3) אוטומטית זה נחסם, אי אפשר לערוך אתר בצורה עיוורת שכזו!
אני לא יודעת איפה למקם כל דבר כי הכל חסום! הכל מתבלגן לי, אני כותבת פוסטים על תמונות בכלל לא נכונות ואחרי זה מקבלת סימני שאלה למייל...
למה זה נחסם לי?
הרי התמונות הן שייכות לי ויש לי את זה סנטימטר מהאתר על שולחן העבודה למה שיחסם לי עצמי? אי אפשר לעבוד ככה!
מה עושים?
שוב אני מדגישה אם זה לא טוב מבחינתם שיהיה חסום בכל העולם לכל משתמשי נטפרי אבל לבעל האתר שיהיה פתוח, אני לא צודקת?
מה אפשר לעשות???
משהי כאן בעלת אתר ומנהלת אותו בנטפרי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לא, זה לא נותן לי לשוח לבדיקה, אני כל פעם צריכה לעשות פרסום- ז'אא לפרסם את כל הבלאגן שהולך באתר ולחכות כמה שעות עד שנטפרי יפתחו ובזמן הזה כל מי שנכנס לאתר יכול להיוודע למה שהולך שם!
ואני ממש לא יודעת מה נחסם כי אני מעלה כמה תמונות והן פשוט נחסמות, אין לי מושג מה כל אחת, לא הגיוני שיהיה גישה לבעל האתר עצמו?
במיוחד שמדובר סה''כ בתמונות של ילדים אפילו לא משפחות וכו'...
אבל בלי קשר בעל האתר צריך גישה לאינטרנט הרי עשינו אינטרנט בשביל העסק שלי לא כדי לקנות שפכטל מטמבור....
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מקווה שתצליחי לסדר תבעיה
בנתיים אני משתחלת כדי לומר לך שהתמונות, העיבודים, הפוסטרים, והפוסטים שלך
היסטריייים בעליל.....

זהו,
שלא יסוט האשכול...
אז תנסי מכאן:
בהצלחה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
פנית אליהם??
אני פתחתי פניה בתחילת הבניה של האתר, ופשוט לא בדקו לי תמונות לאורך כל הבניה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
פניתי אליהם המון פעמים ואחרי משא ומתן שלוקח כמעט שבוע!!!! הם נותנים לי הסכמה לפתיחת האתר למספר שעות, זה פשוט לא הגיוני שכל פעם שאני ארצה להעלות תמונה אני אצטרך לחכות מהם שבוע לאישור וגם זה בדחילו ורחימו ממש!
זה לא אתר שבונים פעם אחת ולתמיד, אני צלמת וכל פעם צריכה לעדכן תמונות וכו.....
זה פשוט לא הגיוני לחסום לי עצמי את האתר שלי!
יותר גרוע מימי הביניים... פשוט לעבוד בשיטה עיוורת ולקבל אח''כ משובים מפדחים מלקוחות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
@תפארת שיש
לא צרפתם כאן שום פרט טכני, רק את הסיפור, ומהזווית שלכם.

אם זה האתר שלכם עם דומיין פרטי שלכם+הניהול והתמונות שבמצב פיתוח נגישות רק עם סיסמה, במצב כזה, מהניסיון שלי, יפתחו לכם אותו.

אם זה לא ככה, תעשו שזה יהיה ככה (..)

ואם זה לא ככה, או יותר גרוע - התמונות מאוחסנות בשירות חיצוני, אין הרבה סיכוי, גם לא אחרי שנתיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אם אינני טועה זה מתנהל יותר אוטומטי ומכני האמצעות רובוטים, מאשר עם הגיון על ישי יד אנושית.

יש לפנות אליהם באמצעות הכתובת 1.2.3.4
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא יודעת מה להגיד לך אצלי באתר פיתוח שלי היו מילים לא ראויות. והם חסמו לי. כששלחתי להם פניה שזה רק לשימוש פרטי ואף אחד לא יודע את הסיסמה וכו'
הם פתחו לי על 'אתר'
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
@תפארת שיש
לא צרפתם כאן שום פרט טכני, רק את הסיפור, ומהזווית שלכם.

אם זה האתר שלכם עם דומיין פרטי שלכם+הניהול והתמונות שבמצב פיתוח נגישות רק עם סיסמה, במצב כזה, מהניסיון שלי, יפתחו לכם אותו.

אם זה לא ככה, תעשו שזה יהיה ככה (..)

ואם זה לא ככה, או יותר גרוע - התמונות מאוחסנות בשירות חיצוני, אין הרבה סיכוי, גם לא אחרי שנתיים.

האתר עריכה ברור שהוא עם דומיין אישי שלי ולשימוש אישי בלבד ומתנהל עם שם משתמש וסיסמא אישיים ורק לי יש את הגישה אליו כך שאם האתר עריכה יהיה פתוח רק אני אוכל לצפות במה שפתוח אך כל דבר שיתפרס לאתר החי יעבור כרגיל את הסינון של נטפרי ושאז יחסמו מה שהם רוצים ורואים לנכון לחסום- אך בכל זאת הם אינם פותחים לי שום גישה לאתר האישי שלי.

אם אינני טועה זה מתנהל יותר אוטומטי ומכני האמצעות רובוטים, מאשר עם הגיון על ישי יד אנושית.

יש לפנות אליהם באמצעות הכתובת 1.2.3.4

והרובוטים חוסמים זה ודאי כי לפעמים נחסמות לי תמונות של ילדי חלאקה אך את הפניות שלחתי לפניות במענה אנושי וכל פעם זה עובר לבדיקה מקצועית ולהנהלה עד שרותי או רחלי מחזירות תשובה שאי אפשר לפתוח לי...

לא יודעת מה להגיד לך אצלי באתר פיתוח שלי היו מילים לא ראויות. והם חסמו לי. כששלחתי להם פניה שזה רק לשימוש פרטי ואף אחד לא יודע את הסיסמה וכו'
הם פתחו לי על 'אתר'

הלוואי ביקשתי מהם את זה עשרות פעמים וכל פעם הם כותבים לי "אם התוכן לא ראוי גם לך באתר של העריכה זה צריך להיות מסונן"
אבל זה נשמע לי לא הגיוני... משהו כאן הוא בעל אתר ואצלו זה פתוח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
והרובוטים חוסמים זה ודאי כי לפעמים נחסמות לי תמונות של ילדי חלאקה אך את הפניות שלחתי לפניות במענה אנושי וכל פעם זה עובר לבדיקה מקצועית ולהנהלה עד שרותי או רחלי מחזירות תשובה שאי אפשר לפתוח לי...
אני הייתי שולח קישור לאשכול זה
בתוספת :mad::confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכנסתי לאתר שלכם, ובאמת 80 אחוז חסום בנטפרי, וגם ממה שפתוח יש הרבה שהתפספס כי אלו תמונות שלא היו מופיעות בעיתון חרדי.
אני מציע שכדי שנטפרי יפתחו תעשו מדורים מדורים:
ילדי חלקה בנפרד, וכולו יהיה פתוח בנטפרי כי כולו בנים
ובת מצוה בנפרד, וכולו יהיה סגור בנטפרי,
וכך האתר יהיה פחות 'מכשיל' ויותר חרדי.
זו חוות דעתי, בלי לפגוע רק לתועלת
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
@למאי נפקא מינה חבל לבנות על דעת הקהל. וחבל מאד לשלוח תוספות מהסוג הזה.

@תפארת שיש

שום דבר לא יעזור בלי לפתור את המכשול הטכני. פרוג בודאי שלא יעזור.
פשוט בזבוז זמן לחכות לתגובות בפרוג ואז לשלוח. לא יוביל לתוצאה כלשהי.

שוב אנחנו בענין טכני:
האתר פרטי, אבל התמונות בגישה ישירה לURL, גם פרטיות? ובמידה והן פרטיות האם יש מזהה בURL שתמיד מאחוריו יש תוכן פרטי, בצורה שמאפשרת להחריג את זה?
למשל
mysite.ext/admin/pic.jps
במקרה כזה אפשר להחריג את
/admin/*
אבל אם כל תמונה עם URL אחר, אז אל תצפו.
שורה תחתונה, אל תבואו עם דרישות שיעשו לכם דברים אישיים, ממסנן שכל גאוותו בכך שהוא פועל בצורה כללית, ומה שפתוח, פתוח לכולם.
תבואו לקראת, מהבחינה הטכנית.
אם תבואו עם דרישות, או עם שרשור בפרוג, או עם "תוספות" כמה שכתבו לעיל, לא יהיה מוטיבציה לטפל בכם, ויצטרכו להפסיד עליכם (15 ש"ח בחודש, מקווה שישרדו את זה).
באופן שכתבתי, זה מאפשר לפתוח את
/admin/*
לכל הלקוחות ללא אבחנה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכנסתי לאתר שלכם, ובאמת 80 אחוז חסום בנטפרי, וגם ממה שפתוח יש הרבה שהתפספס כי אלו תמונות שלא היו מופיעות בעיתון חרדי.
אני מציע שכדי שנטפרי יפתחו תעשו מדורים מדורים:
ילדי חלקה בנפרד, וכולו יהיה פתוח בנטפרי כי כולו בנים
ובת מצוה בנפרד, וכולו יהיה סגור בנטפרי,
וכך האתר יהיה פחות 'מכשיל' ויותר חרדי.
זו חוות דעתי, בלי לפגוע רק לתועלת
אני לא באה בטענה על מה שחסמו- כמו שראית באתר החי יש דברים שהם חסמו ועם זה אין לי בעיה כל עוד זה פתוח לציבור.
הטענה שלי היא כלפי האתר שרק לי יש גישה אליו.
@למאי נפקא מינה חבל לבנות על דעת הקהל. וחבל מאד לשלוח תוספות מהסוג הזה.
@תפארת שיש
שוב אנחנו בענין טכני:
האתר פרטי, אבל התמונות בגישה ישירה לURL, גם פרטיות? ובמידה והן פרטיות האם יש מזהה בURL שתמיד מאחוריו יש תוכן פרטי, בצורה שמאפשרת להחריג את זה?
למשל
mysite.ext/admin/pic.jps
במקרה כזה אפשר להחריג את
/admin/*
אבל אם כל תמונה עם שם אחר, אז אל תצפו.
שורה תחתונה, אל תבואו עם דרישות שיעשו לכם דברים אישיים, ממסנן שכל גאוותו בכך שהוא פועל בצורה כללית, ומה שפתוח, פתוח לכולם.
תבואו לקראת, מהבחינה הטכנית. אם תבואו עם דרישות, או עם "תוספות" כמה שכתבו לעיל, לא יהיה מוטיבציה לטפל בכם, ויצטרכו להפסיד עליכם (15 ש"ח בחודש, מקווה שישרדו את זה).
באופן שכתבתי, זה מאפשר לפתוח את
/admin/*
לכל הלקוחות ללא אבחנה.

להיפך אני מוכנה לבוא לקראת בכל מה שיבקשו העיקר שיהיה פתוח לי ולא אצטרך לעבוד בשיטה עיוורת.
לכן שאלתי כאן אם יש כאן בעלי אתר עם סינון נטפרי ומה הפיתרון שהם מציעים לי....
ראיתי שכתבת כאן פיתרון כלשהו אך אני צריכה לשבת עליו ביישוב הדעת להבין בדיוק במה מדובר, אני יוצאת לצילומים ואי''ה כשאחזור אשב על זה- מקווה שבאמת יפתור לי את הבעיות...

אם יש למישהו עוד עצות אשמח לשמוע :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
@תפארת שיש סליחה על השאלה אבל למה את נשארת בנטפרי
סליחה שאני מתערב...
א. אולי זה מה שהרבנים שלה מתירים?
אולי היא מחדר מחשבים?
ואולי כי היא רוצה את הטוב ביותר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: שמואלזון1 //
3 תגובות
ככל הנראה כבר היה על זה דיון אבל אני לא מוצאת
אני מאוד מתוסכלת מכך שפתאום לא נפתח לי תמונות בצ'אט בכלל
אפילו לכתוב דברים שקשורים לדת אסור (בית מקדש. בית כנסת וכו')
בעבודה יש לי אינטרנט לא חסום ואני כותבת משם דברים וזה מייצר לי תמונות כמו שאני מבקשת
אבל יש לי מעט מאוד זמן וזה לא אפשרי להסתמך על מה שיש בעבודה כי תמיד צריך לתקן
ככה שמצד אחד אני רוצה להשתמש בו מצד שני לא בא לי להיות תלותית באינטרנט רגיל שיש בעבודה גם מבחינת זמן ונגישות וגם זה שזה לא חסום למרות שאני לא משתמשת בו לדברים אחרים.
מרגישה תסכול נורא כבר כמה ימים כאילו שחבל בכלל שהתחלתי עם זה וגיליתי את זה כי אחרי שטועמים קשה להיגמל
גם ככה קשה לי מול מחשב אז לפחות אני רוצה להוציא מזה את המיטב שאני יכולה כדי שזה יהיה שווה את זה ולהתפתח
אבל החסימה קשה מאוד ומאז שיש לי נטפרי במחשב כבר כמה שנים אני כמעט לא עוסקת בגרפיקה
(קרה לי שהייתי צריכה קובץ מסוים תלת מימד של פרח וזה חסם לי.. הייתי צריכה לנסוע במיוחד למקום אחר שעה נסיעה בשביל להוריד ממחשב אחר את הפרח ואז להעביר למחשב שלי. סיפור אמיתי)
איך אפשר לא להרגיש מוגבלת כשזה המצב?
מרגישה שאני כבר מחכה ליום הזה שה' יזמן לי פרנסה אחרת ולא להזדקק למחשב
מי שיש לו מה לחזק אני אשמח מאוד. ומי שרק רוצה להגיב בצורה ביקורתית בבקשה שיחסוך כי לא קל לי להתמודד עם זה
  • שכוייח!
Reactions: שרי שיצר1 //
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה