דרוש מידע מבחן מדוייק למציאת מקצוע מתאים?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
איבון לנדא: 0526387000
מקווה שהמספר עדיין פעיל, אם לא יש לי מייל שלה.
וכמובן אין לי שום אחוזים....

זה לא אבחון, זה תהליך.
ביחד מגיעים לחלום התעסוקתי המדויק שלך, זה תהליך של בערך 12 פגישות.

ויש גם את מרים קטנוב, גם מאמנת מעולה בתחום.
תודה רבה!!:)
אשמח לקבל את המייל שלה...
וכן כמה עולה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
זה לא אבחון, זה תהליך.
ביחד מגיעים לחלום התעסוקתי המדויק שלך, זה תהליך של בערך 12 פגישות.
טוב שהדגשת.
בעיניי זה שווה הרבה יותר. אבל לא כולם מעוניינים או מצפים לזה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #63
יש את "מכון אופק" ממש מומלץ
אני חושבת שזה 2 פגישות יש לה שאלונים ואבחונים
הגעתי אליה בלי כיוון לאן ללכת
והיא אמרה לי באיזה תחום אני טובה ואיזה סגנון מתאים לי
וגם אמרה לי דברים ספציפים
אם מעניין מישו אני יכולה לכתוב פלאפון או מייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
לבת שלי מבחן התאמה הראה שהיא לא קשורה לאדריכלות. הלכנו למאבחנת בכף רגל והיא אמרה שדווקא כן.
חתמנו לפני הלימודים שאנחנו יודעים שנמצאה לא מתאימה.
בסוף סיימה בהצטיינות וב"ה מצאה מבין הראשונות עבודה.
המאבחנת גב' מזרחי אורטל - ביתר.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
למה שלא תעשי מה שאת אוהבת לעשות?
למה צריך מבחנים ואבחונים כדי לדעת למה את נמשכת?
את מכירה את עצמך הכי טוב שבי ים אחד ותחשבי מה הכי מושך אותך , מעניין, מסקרן וכו
ככה לא תתעי ותהני ממה שאת עושה
בהצלחה!!

(אישית הלכתי לפי מה שמשך אותי מאוד כי אני כך וכך וכך, ולמרות שאני לא עובדת (עדיין) לא מתחרטת לרגע אני עשיתי ועושה מה שאני אוהבת, תהני!!!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
למה שלא תעשי מה שאת אוהבת לעשות?
למה צריך מבחנים ואבחונים כדי לדעת למה את נמשכת?
את מכירה את עצמך הכי טוב שבי ים אחד ותחשבי מה הכי מושך אותך , מעניין, מסקרן וכו
ככה לא תתעי ותהני ממה שאת עושה
בהצלחה!!

(אישית הלכתי לפי מה שמשך אותי מאוד כי אני כך וכך וכך, ולמרות שאני לא עובדת (עדיין) לא מתחרטת לרגע אני עשיתי ועושה מה שאני אוהבת, תהני!!!)
אם יש תחום אחד שהכי מושך, מעניין, מסקרן - אז נכון. עופי עליו.
הבעיה שלא תמיד יש :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
למה שלא תעשי מה שאת אוהבת לעשות?
למה צריך מבחנים ואבחונים כדי לדעת למה את נמשכת?
את מכירה את עצמך הכי טוב שבי ים אחד ותחשבי מה הכי מושך אותך , מעניין, מסקרן וכו
ככה לא תתעי ותהני ממה שאת עושה
בהצלחה!!

(אישית הלכתי לפי מה שמשך אותי מאוד כי אני כך וכך וכך, ולמרות שאני לא עובדת (עדיין) לא מתחרטת לרגע אני עשיתי ועושה מה שאני אוהבת, תהני!!!)
גם כשיש תחום שנמשכים ואוהבים מאד
כדאי לבדוק מהם נקודות התורפה והחוזקות כדי להבין היכן יהיה לך קל יותר והיכן לא
הדוגמא הכי קרובה שעולה לי בראש זאת חברה טובה שלי שלמדה אחיות
ונמשכה לזה
אבל הלכה לאבחון במכון אדם מילוא (היתה מאד מרוצה אגב)
בשיחה איתם הם אמרו לה שהיא יכולה ללכת על זה (נתנו לה עוד כמה כיווונים אבל היא היתה נעולה על זה)
אבל הדגישו לה שהלימודים יהיו לה קשים בגלל חסך לימודי או קושי לימודים מסוים שיש לה
ושתיקח בחשבון לפני כל מבחן שהיא תהיה חייבת עזרה מורה פרטית
כלומר גם תקציבית היא היתה אמורה להערך לזה
ואכן כמו שהם צפו הקושי שלה היה במבחנים ובלימודים
אבל בגלל שהיא ידעה מזה מראש גם היה מוכן לה כסף בצד כי חישבה את סכום הלימודים כולל מורות פרטיות
גם ידעה לקראת מה היא הולכת (שעות הלימודים הרגילים + שעות לימוד באופן פרטי)
וגם לא נבהלה כשעברה בציונים נמוכים (יחסית כי ברור שיש ציון שמתחת ממנו לא נותנים תעודה)
וב"ה כיום בתור עובדת
היא מרוצה ומרגישה שהגיעה למיצוי
אבל האיבחון היה ממש חשוב לכל התהליך הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
בסיעתא דשמיא

אני חושבת שממש מומלץ ללכת ליועצת תעסוקתית
כי אחרת באממתתת חבל על הכסף
אני לא עסקתי אפילו לא שעה אחת
במה שלמדתי בסמינר והורי השקיעו המון כסף
ואני השקעתי המון שעות...
הלכתי לזה כי לא מצאתי משהו אחר...
מתוך המבחר הקטן שיש בסמינרים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
בסיעתא דשמיא

אני חושבת שממש מומלץ ללכת ליועצת תעסוקתית
כי אחרת באממתתת חבל על הכסף
אני לא עסקתי אפילו לא שעה אחת
במה שלמדתי בסמינר והורי השקיעו המון כסף
ואני השקעתי המון שעות...
הלכתי לזה כי לא מצאתי משהו אחר...
מתוך המבחר הקטן שיש בסמינרים...
בתור מישהי שנמצאת בתחום, אפשר להתייעץ איתך רגע?
נניח שהיית מגיעה אלי התלמידה בי"ב,
ונניח שהייתי מזהה שאת הולכת ללמוד משהו שלא מתאים לך כי המבחר שבסמינרים לא מדבר לליבך בכלל. ואת באופן ברור עומדת להוציא כסף על מסלול שלא מתחיל בכלל.
מה היית רוצה לשמוע ממני כיועצת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
בסיעתא דשמיא

אם הי'יתי הולכת ליועצת
לא היי'תי הולכת ללמוד את זה .

באמת הי'ה לי עדיף להתעקש ללמוד רק הוראה ולימודי קודש בשביל המסגרת
שזה באמת מאוד חשוב.
ואז היועצת היתה מכוונת אותי לתחום מתאים ואותו היי'תי לומדת במסגרות מתאימות על טהרת הקודש
או בהשתלמויות.
ואז אולי היום כבר הייתי עוסקת באמת במה שמענין אותי ומתאים לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
בסיעתא דשמיא

אם הי'יתי הולכת ליועצת
לא היי'תי הולכת ללמוד את זה .

באמת הי'ה לי עדיף להתעקש ללמוד רק הוראה ולימודי קודש בשביל המסגרת
שזה באמת מאוד חשוב.
ואז היועצת היתה מכוונת אותי לתחום מתאים ואותו היי'תי לומדת במסגרות מתאימות על טהרת הקודש
או בהשתלמויות.
ואז אולי היום כבר הייתי עוסקת באמת במה שמענין אותי ומתאים לי...
אני שואלת, בהנחה שאני היועצת ובאה אלי בת י"ב שאני מזהה שכלום בסמינר לא באמת מתאים לה.
ואני רואה שהיא והוריה סגורים על זה שחשוב ללמוד בסמינר.
מה להגיד לה?
כיום רוב היועצות נוקטות בשיטת 'הרע במיעוטו' - הן ממליצות על המקצוע שהכי פחות לא-מתאים.
את בעצם בעד להגיד - תלמדי רק הוראה בשביל המסגרת? (גם הוראה זה המון כסף).
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
בסיעתא דשמיא

כן
המסגרת חשובה יותר מכל הלימודים.
ויש גם התחמחויות קטנות שלומדים רק בשביל הפרוטוקול... שלא עולות יקר.
ובשידוכים- נשמעות טוב...
ואז תוכלי לשלב את התחומים המועדפים עליך והמתאימים באמת.
ומי שעוסקת במה שמתאים לנפש שלה
היא הרבה יותר שמחה ומרגישה מיצוי עצמי
שהלואי שיהי'ה לכולן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
תודה רבה!!:)
אשמח לקבל את המייל שלה...
וכן כמה עולה?
הנה המייל:
איבון לנדאו ‫‎<<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>>‎‬
מחיר תשאלי אותה, הייתי אצלה לפני כמה שנים כבר לא רלוונטי.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
בסיעתא דשמיא

כן
המסגרת חשובה יותר מכל הלימודים.
ויש גם התחמחויות קטנות שלומדים רק בשביל הפרוטוקול... שלא עולות יקר.
ובשידוכים- נשמעות טוב...
ואז תוכלי לשלב את התחומים המועדפים עליך והמתאימים באמת.
ומי שעוסקת במה שמתאים לנפש שלה
היא הרבה יותר שמחה ומרגישה מיצוי עצמי
שהלואי שיהי'ה לכולן.
טוב,
אז זה באמת המצב כרגע :)
רק שאיכשהו אחר כך בפרוג מחפשים יועצת תעסוקתית טובה,
ולא תעזור שום יועצת שבעולם אם זה המצב ולא ממש אפשר לשנות אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
את בעצם בעד להגיד - תלמדי רק הוראה בשביל המסגרת? (גם הוראה זה המון כסף).
זה מה שאמרו לי.
אף התמחות לא מומלצת, אבל כדאי שתישארי בסמינר בשביל המסגרת.
בעיני זה מאד הגיוני, גם כי הרבה בנות לא בשלות לבחור מקצוע ולהשקיע כ"כ בגיל 18.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
זה מה שאמרו לי.
אף התמחות לא מומלצת, אבל כדאי שתישארי בסמינר בשביל המסגרת.
בעיני זה מאד הגיוני, גם כי הרבה בנות לא בשלות לבחור מקצוע ולהשקיע כ"כ בגיל 18.
גם בעיניי זה מאד הגיוני.
(סוג של הגיוני. יותר הגיוני שהיתה מסגרת טהורה ונקייה בלי קשר ללימודי מקצוע. אבל זה מה יש כרגע).
רק שלא ברור לי בשביל מה להשקיע באבחונים מקצועיים אם זה ממילא המצב.
ואם הולכים לאבחון, מה בעצם רוצים לשמוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
גם בעיניי זה מאד הגיוני.
(סוג של הגיוני. יותר הגיוני שהיתה מסגרת טהורה ונקייה בלי קשר ללימודי מקצוע. אבל זה מה יש כרגע).
רק שלא ברור לי בשביל מה להשקיע באבחונים מקצועיים אם זה ממילא המצב.
ואם הולכים לאבחון, מה בעצם רוצים לשמוע.
אולי לאנשים כן יש תקוה שמלימודי מקצוע בסמינר יצא משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אכן זאת בעיה מאד רצינית
אבל בתור אמא לבנות
כן הייתי רוצה לשמוע מהיועצת מה כן מתאים לאחר שתינשא
הרי לא לעולם נשארים בסמינר
ובצורה כזאת אוכל אולי להעשיר אותה בספרים בידע בקורסים פרטיים קטנים או בכל דבר שנושק לתחום
לפעמים אפילו עבודה מהצד כעזורת ל... וכו'
בקיצור אפשר להיות יצירתיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
הנה המייל:
איבון לנדאו ‫‎<<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>>‎‬
מחיר תשאלי אותה, הייתי אצלה לפני כמה שנים כבר לא רלוונטי.
בהצלחה!
תכתבי שוב המייל בלי שטרודל כדי שלא יחסם
תודהה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה