תחשוב טוב יהיה טוב
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
התפתחה אצלי לאחרונה סוג של אלרגיה בפנים בעקבות המסיכה.
הייתי אצל רופאת עור והיא אמרה שזה אקנה שהגיעה מאוחר מאד ככל הנראה השימוש התכוף במסיכה עורר אותו.
יש לציין שב''ה לא היו לי פצעי בגרות מעולם וזו פעם ראשונה שאני נפגשת עם הדברים האילו.
מה שכן כעת אשמח לשמוע חוות דעת במס' דברים מאילו שהתנסו או מכירים את התופעה הזו-
*קבלתי מהרופאה משחה הנקראת Retavit (קרם) למריחה פעם ביום למשך חודש.(או עד שייגמר עידן המסיכות בעז''ה)
וזה יצר לי יובש מטורף בפנים...מכירים את התופעה?? איך אפשר לעדן את העסק??זה מתיש וכואבבבב..
*מישהי כאן השתמשה בג'ל Duac לפנים? בעיקרון הוא לא מכוסה בביטוח הבריאות שלנו ולכן הוא עולה די יקר השאלה אם שווה להשקיע או שיש תחליפים מצוינים לא פחות?
*איזה קרם פנים (OIL FREE כמובן) מומלץ להשים לפני איפור?
אשמח לכל מידע בעניין!
תודה רבה!!
הייתי אצל רופאת עור והיא אמרה שזה אקנה שהגיעה מאוחר מאד ככל הנראה השימוש התכוף במסיכה עורר אותו.
יש לציין שב''ה לא היו לי פצעי בגרות מעולם וזו פעם ראשונה שאני נפגשת עם הדברים האילו.
מה שכן כעת אשמח לשמוע חוות דעת במס' דברים מאילו שהתנסו או מכירים את התופעה הזו-
*קבלתי מהרופאה משחה הנקראת Retavit (קרם) למריחה פעם ביום למשך חודש.(או עד שייגמר עידן המסיכות בעז''ה)
וזה יצר לי יובש מטורף בפנים...מכירים את התופעה?? איך אפשר לעדן את העסק??זה מתיש וכואבבבב..
*מישהי כאן השתמשה בג'ל Duac לפנים? בעיקרון הוא לא מכוסה בביטוח הבריאות שלנו ולכן הוא עולה די יקר השאלה אם שווה להשקיע או שיש תחליפים מצוינים לא פחות?
*איזה קרם פנים (OIL FREE כמובן) מומלץ להשים לפני איפור?
אשמח לכל מידע בעניין!
תודה רבה!!
הנושאים החמים